Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Εταιρείες που αλλιώς ξεκίνησαν και αλλιώς κατέληξαν!

Αεροσκάφη BMW, φάρμακο Coca Cola, γυναικείο Old Spice

 

Δεν είναι ασυνήθιστο για τις επιχειρήσεις να μεταλλάσσουν το προϊόν τους καθώς αναπτύσσονται. Όσο η εταιρεία μεγαλώνει, έχει περισσότερες πηγές για να καταλάβει τι θέλει το καταναλωτικό κοινό ή ποιες είναι οι «ανάγκες» του.

Υπάρχουν επίσης εταιρείες που ξεκινούν από την παραγωγή ενός προϊόντος και στη συνέχεια, είτε οργανικά είτε μέσω σκόπιμης αναμόρφωσης, αρχίζουν την παραγωγή κάτι εντελώς διαφορετικού. Αν και μερικές φορές η τελική «μάρκα» είναι ανάλογη με την αρχική έκδοση, μερικές φορές το προϊόν έχει αλλάξει τόσο πολύ, που έχει χαθεί κάθε συσχετισμός με το αρχικό.

Παρακάτω είναι μια λίστα με γνωστές εταιρείες που άλλαξαν εντελώς κατεύθυνση κατά τη διάρκεια της εταιρικής τους ιστορίας.

Η Abercrombie & Fitch ήταν αρχικά ένα κατάστημα με αθλητικά είδη

via aviscogitations.wordpress.com 

Ο David T. Abercrombie, το 1898, άνοιξε ένα μικρό κατάστημα στο Μανχάταν που ονομαζόταν «Abercrombie Co». Το 1904, ο δικηγόρος Ezra Fitch, αγόρασε ένα σημαντικό μερίδιο της εταιρείας και της έδωσε το σημερινό της όνομα. Αν και ο Abercrombie πούλησε τις μετοχές του το 1907, το κατάστημα ήταν τόσο επιτυχημένο από το 1910 που οι ιδιοκτήτες άνοιξαν άλλα δώδεκα υποκαταστήματα στην λεωφόρο Μάντισον της Νέας Υόρκης. Περιελάμβανε ακόμα ένα εσωτερικό πεδίο βολής και ένα σχολείο γκολφ. Μέχρι το 1939, το Abercrombie και Fitch ήταν «το μεγαλύτερο κατάστημα με αθλητικά είδη στον κόσμο», σύμφωνα με το λογότυπό της.

Τώρα, περισσότερο από εκατό χρόνια αργότερα, η A & F είναι γνωστή για τα εφηβικά της ρούχα και τους σέξι καταλόγους, όπου τα μοντέλα είναι γυμνά.

Το Old Spice ήταν αρχικά για γυναίκες

via youtube.com / via quirkyfinds.com

Το Old Spice ήταν αρχικά για γυναίκες και όχι για τριχωτούς άνδρες.

Δημιουργήθηκε το 1937, το πρώτο προϊόν Early American Old Spice για γυναίκες. Αν και μόλις ένα χρόνο αργότερα στράφηκε προς τον αντρικό πληθυσμό.

Το National Geographic ήταν κάποτε φιλολογικό περιοδικό

via press.nationalgeographic.com

Το διάσημο περιοδικό ξεκίνησε ως περιοδικό τριμηνιαίας κυκλοφορίας για τα εξυπνότερα μέλη της κοινωνίας.

Στις 27 του Γενάρη του 1888, η National Geographic Society ιδρύθηκε στην Ουάσιγκτον, για «την αύξηση και τη διάδοση των γεωγραφικών γνώσεων». Μεταξύ των μελών της περιλαμβάνονταν δικηγόροι, επιστήμονες, στρατιωτικοί αξιωματούχοι, καθηγητές, χαρτογράφοι, και χρηματοδότες που ήθελαν να προωθήσουν την ανακάλυψη, την εφεύρεση, την αλλαγή και την μαζική επικοινωνία.

Ωστόσο, δεν ήταν μέχρι το 1899 όπου η αλλαγή στην ηγεσία του περιοδικού, απαίτησε ευρύτερο κοινό ιδιαίτερα μέσα από τις φωτογραφίες του.

Το μόνο πράγμα που έχει απομείνει από τα πρώτα τεύχη του National Geographic είναι το χαρακτηριστικό κίτρινο πλαίσιο και μια άμορφη περιέργεια για τον κόσμο. Αλλά ποτέ ξανά, το περιοδικό δεν δημοσίευσε άρθρο σχετικά με τις διεθνείς συνθήκες του εδάφους, προτιμώντας τα διάφορα περίεργα ανθρώπινα ενδιαφέροντα.

Η BMW ήταν αρχικά μια εταιρεία αεροσκαφών

via mapledesign.ca / via bmw.com

Ιδρυθείσα το 1916, η BMW, ήταν αρχικά μια εταιρεία για αεροσκάφη. Μεταξύ άλλων, η εταιρεία κατασκεύαζε γερμανικά μαχητικά στο πρώτο Παγκόσμιο Πόλεμο.

Αλλά μετά τον πόλεμο και την ήττα της Γερμανίας, η Συνθήκη των Βερσαλλιών απαγόρευε την παραγωγή αεροσκαφών στη χώρα της Κεντρικής Ευρώπης. Έτσι, η BMW στράφηκε σε άλλους τύπους κινητήρων και άρχισε να κατασκευάζει μοτοσικλέτες. Οι μοτοσικλέτες BMW είναι ακόμα περιζήτητες σήμερα, αλλά όχι όπως τα αυτοκίνητα της, τα οποία είναι ένα διεθνές σύμβολο της αβίαστης χλιδής.

Το πρώτο αυτοκίνητο που κατασκευάστηκε από την BMW ήταν το 315 Dixi. Ήταν μικρό και φθηνό, προσαρμοζόμενο στις ανάγκες μιας χώρας της οποίας η οικονομία είχε καταστραφεί από έναν πόλεμο και προσπαθούσε να ανακάμψει.

Η Coca Cola ήταν φάρμακο για τον πονοκέφαλο και τελικά έγινε το διασημότερο αναψυκτικό

via saphophotographics.deviantart.com / via idhdp.com

Η ιστορία του πιο διάσημου αναψυκτικού στον κόσμο, δηλαδή της Coca Cola, ξεκίνησε το 1886.

Τότε, ο φαρμακοποιός Τζον Πέμπερτον, προσπάθησε να φτιάξει ένα σκεύασμα για την καταπολέμηση του πονοκεφάλου και την τόνωση του οργανισμού. Έτσι, δοκιμάζοντας διάφορους συνδυασμούς, κατέληξε σε ένα σιρόπι με χρώμα καραμέλας, που είχε ιδιαίτερη γεύση. Σίγουρος για την επιτυχία της συνταγής του, ο φαρμακοποιός έδειξε το δημιούργημά του σε έναν συνάδελφό του. Οι δυο τους πρόσθεσαν ανθρακούχο νερό στο σιρόπι και άρχισαν να το πουλάνε για 5 σεντς το ποτήρι....

Σύντομα, το σιρόπι απέκτησε όνομα, το γνωστό μέχρι και σήμερα Coca Cola, χάρη στον λογιστή του φαρμακοποιού, που χρησιμοποίησε το γράμμα «C» από την κοκαΐνη, που ήταν αρχικά ένα από τα βασικά συστατικά του σιροπιού (αργότερα η κοκαΐνη αφαιρέθηκε από τα συστατικά και τετραπλασιάστηκε η καφεΐνη)....

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Άννα Μυκωνίου: «Λέμε όχι στην έμφυλη βία, μέσα από την τέχνη και τον πολιτισμό»
Το «Φεστιβάλ Επταπυργίου 2024» είναι αφιερωμένο στην γυναίκα και η πρόεδρός του μίλησε στο «ΤyposThes» για τον θεσμό που κερδίζει ολοένα και...
Άννα Μυκωνίου: «Λέμε όχι στην έμφυλη βία, μέσα από την τέχνη και τον πολιτισμό»
Νίκη Κεραμέως: Μέχρι στιγμής έχουν φτάσει στις κάλπες 12.000 επιστολικές ψήφοι
Προτεραιότητά μας μετά τις ευρωεκλογές είναι να φέρουμε προς συζήτηση στη Βουλή την επέκταση της επιστολικής ψήφου και στις εθνικές εκλογές
Νίκη Κεραμέως: Μέχρι στιγμής έχουν φτάσει στις κάλπες 12.000 επιστολικές ψήφοι