Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Το brand ΜΑΚΒΕΛ έχει πολλαπλάσια ανάπτυξη στο 8μηνο σε σχέση με την υπόλοιπη αγορά

Τι δείχνουν τα τελευταία αποτελέσματα οκταμήνου ΙΑΝ – ΑΥΓ της Nielen για την κατηγορία των ζυμαρικών

Σύμφωνα με τα τελευταία αποτελέσματα οκταμήνου ΙΑΝ – ΑΥΓ της Nielen για την κατηγορία των ζυμαρικών, το brand ΜΑΚΒΕΛ παρουσίασε την πιο ισχυρή ανάπτυξη της τάξης του 37.7% όσον αφορά τον όγκο, συγκρινόμενη με το 5.9% του συνόλου της αγοράς των ζυμαρικών, κι αντίστοιχα ανάπτυξη σε αξία 47.1%, σε σχέση με το 15.0% που παρουσίασε ο κλάδος συνολικά.

Χαρακτηριστικό της δυναμικής αυτής ήταν ότι ανάπτυξη αυτή ήταν σημαντικά μεγαλύτερη της αντίστοιχης αύξησης της υπόλοιπης αγοράς σε όλες τις αλυσίδες.

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Καλοκαιράκι με παγωτό ακριβότερο έως και 25% - Αδιανόητες τιμές και στο λάδι
Σε κλοιό ακρίβειας παραμένουν οι καταναλωτές - η αδιανόητη αύξηση στην τιμή του ελαιόλαδου, τι έδειξε η έρευνα του Flash.gr
Καλοκαιράκι με παγωτό ακριβότερο έως και 25% - Αδιανόητες τιμές και στο λάδι