24

ΑΠΡ
2017

Βοηθήστε την επιδερμίδα σας να αντιμετωπίσει τα προβλήματα από το κρύο

Πως να προστατέψετε το δέρμα σας από το χιόνι

10 Ιαν 201723.10

Κάθε εποχή έχει τις ιδιαιτερότητές της, στις οποίες πρέπει να προσαρμόσετε τις συνήθειές σας! Ενισχύστε λοιπόν αυτές τις συνήθειες και βοηθήστε την επιδερμίδα σας να αντιμετωπίσει τα προβλήματα που προκαλεί το κρύο.

Για εσάς που ζείτε στην πόλη κι εσείς που λατρεύεται τα σπορ του χιονιού, δείξτε μεγάλη προσοχή στις αρνητικές επιπτώσεις που έχει τόσο το ψύχος όσο και ο ήλιος τον χειμώνα στο δέρμα σας και λάβετε τα εξής βασικά μέτρα:

Φορέστε αντηλιακή κρέμα. Πρέπει να γνωρίζετε ότι στα μεγαλύτερα υψόμετρα η ατμόσφαιρα απορροφά λιγότερο την ηλιακή ακτινοβολία, κι ότι η αντανάκλαση του ήλιου ανέρχεται στο 85%! Επιπλέον, πρέπει να γνωρίζετε ότι η ένταση της ηλιακής ακτινοβολίας είναι μεγάλη και τις συννεφιασμένες μέρες του χειμώνα! Φροντίστε, λοιπόν, να έχετε πάντοτε μαζί σας αντηλιακή κρέμα με υψηλό δείκτη προστασίας, την οποία πρέπει να εφαρμόζετε 30 λεπτά πριν εκτεθείτε στον ήλιο και να την ανανεώνετε κάθε 2 ώρες.

Ενυδατώστε την επιδερμίδα σας. Το υπερβολικό κρύο αφυδατώνει το δέρμα σας, με αποτέλεσμα να νιώθετε τράβηγμα. Φροντίστε να το ενυδατώνετε σε καθημερινή βάση με μια υδατική κρέμα επιλεγμένη ανάλογα με τον τύπο του. Εάν θέλετε να βοηθήσετε στην αποκατάσταση του δέρματός σας μετά από την έκθέση του στο ψύχος ή/ και στο χιόνι, μπορείτε να εφαρμόσετε 1-2 φορές μέσα στη εβδομάδα μία ενυδατική μάσκα προσώπου.

Ενυδατώστε τα χείλη σας. Το κρύο και το χιόνι δεν επηρεάζουν μόνο το δέρμα αλλά και τα χείλη, τα οποία εμφανίζουν ξηρότητα και σκασίματα. Στο εμπόριο μπορείτε να προμηθευτείτε ειδικά προιόντα που μαλακώνουν και επουλώνουν τα χείλη σας, επαναφέροντάς τα στην αρχική τους κατάσταση.

Φροντίστε τα χέρια σας. Όπως το δέρμα και τα χείλη, έτσι και τα χέρια σας χρειάζονται ανάλογη περιποίηση, μια και είναι από τα πιο εκτεθειμένα σημεία του σώματος. Προστατέψτε τα φορώντας γάντια και χρησιμοποιήστε κρέμες χεριών οι οποίες είναι εμπλουτισμένες σε ενυδατικές και επουλωτικές ουσίες.

Πηγή : nutrimed.gr

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ;(0)

Απόψε έρχονται οι Λυρίδες – Βροχή από «πεφταστέρια» της Άνοιξης!

Υγεία-Επιστήμη22 Απρ 201711.47

Κορυφώνονται και στην Ελλάδα το βράδυ του Σαββάτου 

Μουρουνέλαιο: Για ποιους λόγους είναι απαραίτητο για την υγεία μας;

Υγεία-Επιστήμη22 Απρ 201701.30

Μια συνταγή από τους παππούδες μας, τονώνει τον οργανισμό μας

Φαγούρα: Ποιες είναι οι αιτίες και πώς αντιμετωπίζεται;

Υγεία-Επιστήμη21 Απρ 201723.57

Ο κνησμός μπορεί να μας προειδοποιήσει για έναν πιθανό κίνδυνο

Υπάρχει σχέση μεταξύ έλλειψης σιδήρου και φαλάκρας;

Υγεία-Επιστήμη21 Απρ 201723.40

Τα άτομα με τριχόπτωση δεν πρέπει να λαμβάνουν συμπληρώματα σιδήρου χωρίς συμβουλή γιατρού 

Προσπαθείς να χάσεις κοιλιακό λίπος; Οι 5 κανόνες που πρέπει να τηρείς

Υγεία-Επιστήμη21 Απρ 201723.38

Συμβουλές που πρέπει να γνωρίζετε πριν ξεκινήσετε την προσπάθεια για επίπεδη κοιλιά

Οι υπερβολική απώλεια κιλών μπορεί να προκαλεί κατάθλιψη

Υγεία-Επιστήμη21 Απρ 201723.30

Το σωματικό βάρος ως παράγοντας κινδύνου για τη νόσο

Στο φώς χιλιάδες γενετικές μεταλλάξεις που προκαλούν καρκίνο

Υγεία-Επιστήμη21 Απρ 201723.20

Επιστημονική ανακάλυψη ανοίγει το δρόμο σε νέες θεραπείες

SOS από επιστήμονες – Κίνδυνος από τα αναψυκτικά διαίτης

Υγεία-Επιστήμη21 Απρ 201723.10

Έρευνα για την καθημερινή κατανάλωση αναψυκτικών 

Νέο σύστημα πιστοποίησης βιολογικών προϊόντων στην Ε.Ε.

Υγεία-Επιστήμη21 Απρ 201723.00

Πρωτοποριακό σύστημα για την ασφάλεια των τροφίμων

Θέλετε να χάσετε κιλά; Φροντίστε να κοιμάστε καλά!

Υγεία-Επιστήμη21 Απρ 201722.51

Η στέρηση ύπνου διπλασιάζει τον κίνδυνο παχυσαρκία

© 2012 ePublish

Rss | Επικοινωνία