23

ΙΟΥΛ
2017

Βοηθήστε την επιδερμίδα σας να αντιμετωπίσει τα προβλήματα από το κρύο

Πως να προστατέψετε το δέρμα σας από το χιόνι

10 Ιαν 201723.10

Κάθε εποχή έχει τις ιδιαιτερότητές της, στις οποίες πρέπει να προσαρμόσετε τις συνήθειές σας! Ενισχύστε λοιπόν αυτές τις συνήθειες και βοηθήστε την επιδερμίδα σας να αντιμετωπίσει τα προβλήματα που προκαλεί το κρύο.

Για εσάς που ζείτε στην πόλη κι εσείς που λατρεύεται τα σπορ του χιονιού, δείξτε μεγάλη προσοχή στις αρνητικές επιπτώσεις που έχει τόσο το ψύχος όσο και ο ήλιος τον χειμώνα στο δέρμα σας και λάβετε τα εξής βασικά μέτρα:

Φορέστε αντηλιακή κρέμα. Πρέπει να γνωρίζετε ότι στα μεγαλύτερα υψόμετρα η ατμόσφαιρα απορροφά λιγότερο την ηλιακή ακτινοβολία, κι ότι η αντανάκλαση του ήλιου ανέρχεται στο 85%! Επιπλέον, πρέπει να γνωρίζετε ότι η ένταση της ηλιακής ακτινοβολίας είναι μεγάλη και τις συννεφιασμένες μέρες του χειμώνα! Φροντίστε, λοιπόν, να έχετε πάντοτε μαζί σας αντηλιακή κρέμα με υψηλό δείκτη προστασίας, την οποία πρέπει να εφαρμόζετε 30 λεπτά πριν εκτεθείτε στον ήλιο και να την ανανεώνετε κάθε 2 ώρες.

Ενυδατώστε την επιδερμίδα σας. Το υπερβολικό κρύο αφυδατώνει το δέρμα σας, με αποτέλεσμα να νιώθετε τράβηγμα. Φροντίστε να το ενυδατώνετε σε καθημερινή βάση με μια υδατική κρέμα επιλεγμένη ανάλογα με τον τύπο του. Εάν θέλετε να βοηθήσετε στην αποκατάσταση του δέρματός σας μετά από την έκθέση του στο ψύχος ή/ και στο χιόνι, μπορείτε να εφαρμόσετε 1-2 φορές μέσα στη εβδομάδα μία ενυδατική μάσκα προσώπου.

Ενυδατώστε τα χείλη σας. Το κρύο και το χιόνι δεν επηρεάζουν μόνο το δέρμα αλλά και τα χείλη, τα οποία εμφανίζουν ξηρότητα και σκασίματα. Στο εμπόριο μπορείτε να προμηθευτείτε ειδικά προιόντα που μαλακώνουν και επουλώνουν τα χείλη σας, επαναφέροντάς τα στην αρχική τους κατάσταση.

Φροντίστε τα χέρια σας. Όπως το δέρμα και τα χείλη, έτσι και τα χέρια σας χρειάζονται ανάλογη περιποίηση, μια και είναι από τα πιο εκτεθειμένα σημεία του σώματος. Προστατέψτε τα φορώντας γάντια και χρησιμοποιήστε κρέμες χεριών οι οποίες είναι εμπλουτισμένες σε ενυδατικές και επουλωτικές ουσίες.

Πηγή : nutrimed.gr

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ;(0)

Αδυνάτισμα: Τελικά πόσα γεύματα πρέπει να τρώμε την ημέρα;

Υγεία-Επιστήμη21 Ιουλ 201714.50

Σύμφωνα με επιστημονική μελέτη από ερευνητές στις ΗΠΑ και την Τσεχία

Φρούτα-λαχανικά: Ποια έχουν τα περισσότερα και ποια τα λιγότερα φυτοφάρμακα

Υγεία-Επιστήμη21 Ιουλ 201714.10

Σύμφωνα με τον ετήσιο οδηγό της Περιβαλλοντικής Ομάδας Εργασίας - Οι ειδικοί εξέτασαν 48 είδη συμβατικών φρούτων και λαχανικών 

Προετοιμασία φαγητού: 6 λάθη που μπορεί να σας αρρωστήσουν

Υγεία-Επιστήμη21 Ιουλ 201713.00

Τι δείχνουν οι έρευνες για την ασφάλεια των τροφίμων 

Ανδρολόγοι: Οι 10 λόγοι που το… Survivor απογείωσε τη σεξουαλική ζωή!

Υγεία-Επιστήμη18 Ιουλ 201714.15

Διπλάσιες σεξουαλικές επαφές όσοι έβλεπαν το τηλεπαιχνίδι 

Θεσσαλονίκη: Οι 2 πρωτοποριακές χειρουργικές τεχνικές που αλλάζουν ζωές (ΦΩΤΟ)

Υγεία-Επιστήμη18 Ιουλ 201702.07

«Οι ασθενείς ξυπνούν χωρίς το πρόβλημα», λένε οι επιστήμονες 

ΠΟΥ: 1 στα 10 παιδιά δεν έκανε κανένα εμβόλιο το 2016

Υγεία-Επιστήμη17 Ιουλ 201718.50

Χάρη στον εμβολιασμό αποφεύγονται κάθε χρόνο 2-3 εκατ. θάνατοι από διφθερίτιδα, τέτανο, κοκκύτη και ιλαρά, υπενθυμίζουν ο ΠΟΥ και η Unicef

Το πλοίο της Greenpeace, Rainbow Warrior, στα ελληνικά νησιά

Υγεία-Επιστήμη17 Ιουλ 201718.00

Πανευρωπαϊκή περιοδεία για λιγότερο πλαστικό και περισσότερη Μεσόγειο

Μουρουνέλαιο: Μια αστείρευτη πηγή ζωής και υγείας

Υγεία-Επιστήμη14 Ιουλ 201721.12

Όλα όσα πρέπει να ξέρετε για τα ω-3 λιπαρά και το μουρουνέλαιο

Ασφάλεια τροφίμων: Τα 5 συχνότερα λάθη που κάνουμε όταν μαγειρεύουμε

Υγεία-Επιστήμη14 Ιουλ 201721.00

Μην παραβιάζετε τους βασικούς κανόνες υγιεινής και ασφάλειας των τροφίμων

© 2012 ePublish

Rss | Επικοινωνία