20

ΝΟΕ
2017

Βοηθήστε την επιδερμίδα σας να αντιμετωπίσει τα προβλήματα από το κρύο

Πως να προστατέψετε το δέρμα σας από το χιόνι

10 Ιαν 201723.10

Κάθε εποχή έχει τις ιδιαιτερότητές της, στις οποίες πρέπει να προσαρμόσετε τις συνήθειές σας! Ενισχύστε λοιπόν αυτές τις συνήθειες και βοηθήστε την επιδερμίδα σας να αντιμετωπίσει τα προβλήματα που προκαλεί το κρύο.

Για εσάς που ζείτε στην πόλη κι εσείς που λατρεύεται τα σπορ του χιονιού, δείξτε μεγάλη προσοχή στις αρνητικές επιπτώσεις που έχει τόσο το ψύχος όσο και ο ήλιος τον χειμώνα στο δέρμα σας και λάβετε τα εξής βασικά μέτρα:

Φορέστε αντηλιακή κρέμα. Πρέπει να γνωρίζετε ότι στα μεγαλύτερα υψόμετρα η ατμόσφαιρα απορροφά λιγότερο την ηλιακή ακτινοβολία, κι ότι η αντανάκλαση του ήλιου ανέρχεται στο 85%! Επιπλέον, πρέπει να γνωρίζετε ότι η ένταση της ηλιακής ακτινοβολίας είναι μεγάλη και τις συννεφιασμένες μέρες του χειμώνα! Φροντίστε, λοιπόν, να έχετε πάντοτε μαζί σας αντηλιακή κρέμα με υψηλό δείκτη προστασίας, την οποία πρέπει να εφαρμόζετε 30 λεπτά πριν εκτεθείτε στον ήλιο και να την ανανεώνετε κάθε 2 ώρες.

Ενυδατώστε την επιδερμίδα σας. Το υπερβολικό κρύο αφυδατώνει το δέρμα σας, με αποτέλεσμα να νιώθετε τράβηγμα. Φροντίστε να το ενυδατώνετε σε καθημερινή βάση με μια υδατική κρέμα επιλεγμένη ανάλογα με τον τύπο του. Εάν θέλετε να βοηθήσετε στην αποκατάσταση του δέρματός σας μετά από την έκθέση του στο ψύχος ή/ και στο χιόνι, μπορείτε να εφαρμόσετε 1-2 φορές μέσα στη εβδομάδα μία ενυδατική μάσκα προσώπου.

Ενυδατώστε τα χείλη σας. Το κρύο και το χιόνι δεν επηρεάζουν μόνο το δέρμα αλλά και τα χείλη, τα οποία εμφανίζουν ξηρότητα και σκασίματα. Στο εμπόριο μπορείτε να προμηθευτείτε ειδικά προιόντα που μαλακώνουν και επουλώνουν τα χείλη σας, επαναφέροντάς τα στην αρχική τους κατάσταση.

Φροντίστε τα χέρια σας. Όπως το δέρμα και τα χείλη, έτσι και τα χέρια σας χρειάζονται ανάλογη περιποίηση, μια και είναι από τα πιο εκτεθειμένα σημεία του σώματος. Προστατέψτε τα φορώντας γάντια και χρησιμοποιήστε κρέμες χεριών οι οποίες είναι εμπλουτισμένες σε ενυδατικές και επουλωτικές ουσίες.

Πηγή : nutrimed.gr

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ;(0)

Typosthes.gr Social Media Awards 2017

Λευκά δόντια: Τι πρέπει να κάνετε αν πίνετε καφέ και κρασί

Υγεία-Επιστήμη19 Νοε 201723.20

Τρόποι για να προστατέψετε το χρώμα των δοντιών του από λεκέδες απολαμβάνοντας παράλληλα τα αγαπημένα του ροφήματα

Η τροφή-δυναμίτης για το ανοσοποιητικό - Από ποιες παθήσεις προστατεύει

Υγεία-Επιστήμη19 Νοε 201722.41

Οι επιστήμονες έχουν μελετήσει εκτενώς τις αντικαρκινικές ιδιότητες του σπανακιού

5 απλοί τρόποι να ενεργοποιήσεις τον μεταβoλισμό σου και να χάσεις κιλά

Υγεία-Επιστήμη19 Νοε 201716.57

Αν και δεν μπορείς να επέμβεις σε όλους τους παράγοντες που επηρεάζουν τον μεταβολισμό σου, υπάρχουν ορισμένα πράγματα που είναι στο χέρι σου

Πέντε τροφές με περισσότερη πρωτεΐνη από το αυγό

Υγεία-Επιστήμη19 Νοε 201715.33

5 τροφές που μπορείς να βάλεις στη διατροφή σου για να καλύψεις τις ανάγκες σου σε πρωτεΐνη

Θέλετε να ζήσετε περισσότερα χρόνια: Πάρτε ένα σκύλο!

Υγεία-Επιστήμη17 Νοε 201722.20

Μειωμένος κίνδυνος θανάτου από καρδιαγγειακή νόσο

Ενδορφίνες: 8 τροφές που απελευθερώνουν τις ορμόνες της ευτυχίας

Υγεία-Επιστήμη17 Νοε 201722.10

Θεωρούνται τα φυσικά παυσίπονα του οργανισμού

Τα 5 tips των ειδικών για καλύτερο ύπνο

Υγεία-Επιστήμη17 Νοε 201722.00

Eξασφαλίζει υψηλά επίπεδα ενέργειας και καθαρό μυαλό

Τέσσερις λόγοι που πονάει το στομάχι μετά το φαγητό

Υγεία-Επιστήμη17 Νοε 201721.50

Η συνηθέστερη αιτία των ενοχλήσεων μετά το φαγητό είναι η δυσπεψία

Απαραίτητο το μουρουνέλαιο στην εγκυμοσύνη

Υγεία-Επιστήμη16 Νοε 201723.04

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι οι διατροφικές απαιτήσεις στην περίοδο της εγκυμόσυνης είναι ιδιαίτερα αυξημένες

© 2012 ePublish

Rss | Επικοινωνία