27

ΦΕΒ
2017

150 λεπτά την εβδομάδα μειώνουν τον κίνδυνο καρδιακής νόσου

Πώς βοηθάει το περπάτημα την καρδιακή υγεία;

11 Ιαν 201722.13

Το περπάτημα μπορεί να μειώσει αποτελεσματικά τον κίνδυνο εκδήλωσης καρδιακής νόσου, αποφαίνεται μικρή αμερικανική μελέτη που δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό έντυπο Creative Nursing.

«Είναι γνωστό ότι το περπάτημα είναι εξαιρετική μορφή άσκησης, αλλά μέχρι σήμερα οι απόψεις ήταν συγκεχυμένες για το πόσο αποτελεσματικό μπορεί να είναι ένα οργανωμένο πρόγραμμα βάδισης σε βιοδείκτες, όπως η χοληστερόλη, η αρτηριακή πίεση του αίματος και το σωματικό βάρος», εξηγεί η Πάμελα Στιουαρτ Φας, αντιπρύτανης και καθηγήτρια στη Νοσηλευτική Σχολή Decker του Πανεπιστημίου Μπινγκχαμπτον της Νέας Υόρκης.

Στο πλαίσιο της μελέτης, η Δρ Φας και οι συνεργάτες της επέλεξαν 70 γυναίκες από την Πολιτεία της Νέας Υόρκης, οι οποίες κατοικούσαν σε περιαστικές περιοχές. Ζήτησαν από τις εθελόντριες να κάνουν «ζωηρό» περπάτημα για τουλάχιστον 150 λεπτά την εβδομάδα, για συνολικά 10 εβδομάδες. Οι γυναίκες ήταν από 29 έως και 79 ετών, με μέσο όρο ηλικίας τα 55 έτη ζωής.

Στην αρχή της μελέτης, οι επιστήμονες υπολόγισαν τον κίνδυνο εμφράγματος κάθε γυναίκες για τα επόμενα δέκα χρόνια. Στις πέντε εβδομάδες της μελέτης, οι συμμετέχουσες συμβουλεύθηκαν να αυξήσουν τον αριθμό των βημάτων που έκαναν.

Στο τέλος της μελέτης, οι ερευνητές αξιολόγησαν το βάρος, την αρτηριακή πίεση και τα επίπεδα της χοληστερόλης των γυναικών. Όλοι οι δείκτες είχαν βελτιωθεί, γεγονός που σημαίνει κατά τους ειδικούς ότι το περπάτημα μπορεί όντως να βοηθήσει στη μείωση του κινδύνου καρδιακής νόσου και μάλιστα σε σύντομο χρονικό διάστημα.

«Επειδή τέτοιες μελέτες γίνονται συνήθως σε περιαστικές και αγροτικές περιοχές θα πρέπει να δούμε πως μπορούμε έχουμε ανάλογα αποτελέσματα και σε αστικό περιβάλλον. Επίσης, θα πρέπει να μελετήσουμε πως μπορούμε να κινητοποιήσουμε τους ανθρώπους να εμπλακούν σε τέτοιες απλές μορφές άσκησης για μεγαλύτερα χρονικά διαστήματα», εξηγεί η Δρ Φας.

 

Μυστικό μακροζωίας: Το γρήγορο περπάτημα μας χαρίζει 7 χρόνια ζωής!

Η τακτική άσκηση μπορεί να επιβραδύνει τη γήρανση και να αυξήσει σημαντικά τα χρόνια ζωής μας, σύμφωνα με νέα έρευνα. Όμως, οι γιατροί τόνισαν ότι η άσκηση δεν χρειάζεται να είναι αυστηρή, για να είναι ευκολότερο να την ακολουθήσουν περισσότεροι άνθρωποι.

Ο καθηγητής Sanjay Sharma, του Νοσοκομείου Αγίου Γεωργίου στο Λονδίνο, δήλωσε ότι ακόμα και η πιο μέτριας έντασης άσκηση μειώνει τον κίνδυνο θανάτου από καρδιακή προσβολή σε ανθρώπους 50 με 60 ετών ακόμη και 50%!

Ένα έγγραφο που υποβλήθηκε στο συνέδριο της Ευρωπαϊκής Εταιρείας Καρδιολογίας στο Λονδίνο, ανέφερε: «Αυτή η μελέτη δείχνει ότι όταν οι άνθρωποι ασκούνται τακτικά μπορεί να είναι σε θέση να επιβραδύνουν τη διαδικασία της γήρανσης. Μπορεί να μην νικήσουμε τελείως το χρόνο, αλλά σίγουρα με την άσκηση τον καθυστερούμε αρκετά. Μπορούμε να δείχνουμε νεότεροι στα 70 μας και να ζήσουμε 90 και περισσότερα χρόνια. Η άσκηση «εξοικονομεί» από 7 έως 3 επιπλέον χρόνια ζωής. Η άσκηση επίσης λειτουργεί ως αντι-καταθλιπτικό, βελτιώνει τη γνωστική λειτουργία και πλέον υπάρχουν ενδείξεις ότι μπορεί να καθυστερεί την εμφάνιση της άνοιας».

Ο καθηγητής Sharma είπε ο καθένας θα πρέπει να προσπαθήσει να κάνει τουλάχιστον 20 έως 25 λεπτά άσκηση την ημέρα, με γρήγορο περπάτημα ή αργό τρέξιμο. «Αν ξέρετε ότι κάτι είναι 20 λεπτά μακριά, προσπαθήστε να το περπατήσετε αν έχετε χρόνο και να μην πάρετε το λεωφορείο», πρόσθεσε. «Οι άνθρωποι με καρδιακή πάθηση, δεν θα πρέπει να τρέξουν, αλλά να περπατούν, χωρίς όμως να χάνουν την ανάσα τους από την προσπάθεια. Μόνο έτσι θα προστατεύσουν την υγεία τους και από τα προβλήματα υγείας και από την καθιστική ζωή»

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ;(0)

Πόσες μερίδες φρούτων και λαχανικών μας εξασφαλίζουν μακροζωία;

Υγεία-Επιστήμη27 Φεβ 201708.32

Σύμφωνα με στοιχεία που δημοσίευσαν Βρετανοί επιστήμονες στο International Journal of Epidemiology

Διατροφικές οδηγίες και "μυστικά" για την Καθαρά Δευτέρα!

Υγεία-Επιστήμη27 Φεβ 201700.12

Δείτε πως μπορείτε να αποφύγετε και να μειώσετε τις θερμίδες των σαρακοστιανών

Χαλβάς και ταχίνι: Δύο ελληνικά διατροφικά "θαύματα"!

Υγεία-Επιστήμη26 Φεβ 201718.18

Που κάνουν καλό και πόσες θερμίδες έχουν

Θεσσαλονίκη: Οι 4 γιατροί που έκαναν την πρώτη επανεμφύτευση ωοθήκης!

Υγεία-Επιστήμη26 Φεβ 201703.05

Νέα εποχή για τη μητρότητα και στη Θεσσαλονίκη 

Καθαρά Δευτέρα: Πώς να ξεχωρίσετε τα φρέσκα θαλασσινά

Υγεία-Επιστήμη24 Φεβ 201722.25

Τι κάνουμε σε περίπτωση δηλητηρίασης

Οι 5 «κακές» πρωινές συνήθειες που προσθέτουν κιλά

Υγεία-Επιστήμη24 Φεβ 201722.11

Ο τρόπος που θα ξεκινήσετε τη μέρα σας, παίζει καθοριστικό ρόλο στο αδυνάτισμα

Ξέχνα το πράσινο τσάι! Αυτό είναι το ρόφημα που σε αδυνατίζει

Υγεία-Επιστήμη24 Φεβ 201721.59

Απίστευτα νόστιμο και ιδανικό για τη σιλουέτα σου 

Μείνε αδύνατη με το κόλπο της παλάμης!

Υγεία-Επιστήμη24 Φεβ 201721.43

Κάπως έτσι θα αδυνατίσεις χωρίς καν να μετράς θερμίδες!

Τα μαθηματικά μαθαίνονται πιο εύκολα… εν κινήσει!

Υγεία-Επιστήμη24 Φεβ 201721.20

Πιο εύκολη η εκμάθηση με τεχνική που εμπλέκει όλο το σώμα των μαθητών

ΕΛΠΕ - Υποτροφίες

mollers gellyfishes




trivizas





Typosthes.gr - Twitter

Typosthes.gr - Facebook

trivizas

© 2012 ePublish

Rss | Επικοινωνία