22

ΙΟΥΝ
2017

Καθημερινή συμβουλή για να προστατέψετε τη σιλουέτα σας

Τι να κάνετε για να μειώσετε τον κίνδυνο παχυσαρκίας κατά 20%;

18 Μαϊ 201720.55

Αν αντικαταστήσετε μια μερίδα αναψυκτικού ή μπίρας με ένα ποτήρι νερό, καθημερινά, μπορείτε να μειώσετε τον κίνδυνο της παχυσαρκίας κατά 20%, υποστηρίζουν ισπανοί ερευνητές βάσει στοιχείων που παρουσίασαν κατά τη διάρκεια του ετήσιου Ευρωπαϊκού Συνεδρίου για την Παχυσαρκίας, στο Πόρτο της Πορτογαλίας.

Στο πλαίσιο της έρευνας, που έχει ήδη δημοσιευθεί και στο επιστημονικό έντυπο Nutrients, επιστημονική ομάδα του Πανεπιστημίου της Ναβάρα και του Ινστιτούτου Υγείας «Carlos III», μελέτησε την επίπτωση της αντικατάστασης ενός σακχαρώδους ροδήματος ή μπίρας την ημέρα με μια μερίδα νερό στην παχυσαρκία, μελετώντας στοιχεία από την ισπανική μελέτη SUN Cohort.

Οι ερευνητές εστίασαν σε 15.765 ενήλικες που δεν ήταν παχύσαρκοι στην αρχή της μελέτης, και τους έθεσαν υπό ιατρική παρακολούθηση για οκτώ χρόνια. Επίσης αξιολόγησαν 17 ροφήματα (γάλα σε όλες τις εκδοχές του, milk shake, κόκκινο κρασί, άλλο είδος κρασιού, μπίρα, αλκοολούχα ποτά, αναψυκτικά με ζάχαρη, αναψυκτικά διαίτης, καφέ με και χωρίς καφεΐνη, φρέσκο χυμό πορτοκαλιού, φρέσκο χυμό όχι από πορτοκάλι, εμφιαλωμένο χυμό από οποιοδήποτε φρούτο, νερό βρύσης και εμφιαλωμένο νερό). Επίσης, παρακολουθούσαν το βάρος των συμμετεχόντων κάθε δύο χρόνια. Κατά τη διάρκεια της επανεξέτασης 873 άτομα είχαν εξελιχθεί σε παχύσαρκα.

Με τη χρήση μαθηματικών μοντέλων (που συνυπολόγισαν μεταβλητές, όπως το φύλο, η σωματική δραστηριότητα, το οικογενειακό ιστορικό παχυσαρκίας και η κατανάλωση σνακ ανάμεσα στα γεύματα) οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι, ένα ποτήρι νερό αντί μια μπίρα, καθημερινά, μείωνε τον κίνδυνο παχυσαρκίας κατά 20%, ενώ η αντικατάσταση ενός αναψυκτικού με ζάχαρη με νερό μείωνε τον κίνδυνο κατά 15%.

Επίσης, όσοι αντικαθιστούσαν την μπίρα με νερό είχαν μείωση του βάρους τους κατά 0,3 kg σε ορίζοντα τετραετίας. Πάντως, δεν παρατηρήθηκε καμιά διαφορά ως προς τον κίνδυνο παχυσαρκίας από την αντικατάσταση των υπολοίπων ροφημάτων με νερό.

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ;(0)

Ποιο όργανο μπορεί να βλάψει η υπερβολική γυμναστική;

Υγεία-Επιστήμη22 Ιουν 201722.50

Ακόμη και η υπερβολική γυμναστική κάνει κακό! 

Εγκαύματα: Μόνο η ομπρέλα δεν φτάνει για προστασία

Υγεία-Επιστήμη22 Ιουν 201722.40

Πώς να προστατευτείτε από τα ηλιακά εγκαύματα

Γιατί τα αεροπλάνα δεν μπορούν να πετάξουν όταν… έχει καύσωνα;

Υγεία-Επιστήμη22 Ιουν 201722.30

Πολύ σημαντικός παράγοντας η κλιματική αλλαγή

Πως βοηθάει το ελαιόλαδο τον εγκέφαλο μας;

Υγεία-Επιστήμη22 Ιουν 201722.20

Τα τεράστια οφέλη του έξτρα παρθένου ελαιόλαδου για τον οργανισμό 

Στίβεν Χόκινγκ: Χτίστε σπίτια στον Άρη, αν θέλετε να επιβιώσετε

Υγεία-Επιστήμη22 Ιουν 201722.10

Δραματική προειδοποίηση του διάσημου φυσικού

Ρευματοειδής αρθρίτιδα: Τι να τρώτε για να μειώσετε τους πόνους

Υγεία-Επιστήμη22 Ιουν 201720.52

Η θετική επίδραση της διατροφής στην υγεία

5 κοινές διατροφικές παγίδες που εμποδίζουν το αδυνάτισμα

Υγεία-Επιστήμη22 Ιουν 201720.42

Γιατί η ζυγαριά δεν πέφτει με τίποτα ακόμη και όταν τα κάνουμε όλα σωστά;

Διπλάσια ποσότητα αλατιού από τη συνιστώμενη καταναλώνουν οι Θεσσαλονικείς

Υγεία-Επιστήμη22 Ιουν 201714.20

Σύμφωνα με μελέτη επιστημόνων από ελληνικά και ξένα ακαδημαϊκά ιδρύματα και φορείς υγείας



3E banner

Mollers


Hellenic seaways



Typosthes.gr - Twitter

Κτήμα Χρηστίδη


Typosthes.gr - Facebook

© 2012 ePublish

Rss | Επικοινωνία