18

ΑΥΓ
2017

Καθημερινή συμβουλή για να προστατέψετε τη σιλουέτα σας

Τι να κάνετε για να μειώσετε τον κίνδυνο παχυσαρκίας κατά 20%;

18 Μαϊ 201720.55

Αν αντικαταστήσετε μια μερίδα αναψυκτικού ή μπίρας με ένα ποτήρι νερό, καθημερινά, μπορείτε να μειώσετε τον κίνδυνο της παχυσαρκίας κατά 20%, υποστηρίζουν ισπανοί ερευνητές βάσει στοιχείων που παρουσίασαν κατά τη διάρκεια του ετήσιου Ευρωπαϊκού Συνεδρίου για την Παχυσαρκίας, στο Πόρτο της Πορτογαλίας.

Στο πλαίσιο της έρευνας, που έχει ήδη δημοσιευθεί και στο επιστημονικό έντυπο Nutrients, επιστημονική ομάδα του Πανεπιστημίου της Ναβάρα και του Ινστιτούτου Υγείας «Carlos III», μελέτησε την επίπτωση της αντικατάστασης ενός σακχαρώδους ροδήματος ή μπίρας την ημέρα με μια μερίδα νερό στην παχυσαρκία, μελετώντας στοιχεία από την ισπανική μελέτη SUN Cohort.

Οι ερευνητές εστίασαν σε 15.765 ενήλικες που δεν ήταν παχύσαρκοι στην αρχή της μελέτης, και τους έθεσαν υπό ιατρική παρακολούθηση για οκτώ χρόνια. Επίσης αξιολόγησαν 17 ροφήματα (γάλα σε όλες τις εκδοχές του, milk shake, κόκκινο κρασί, άλλο είδος κρασιού, μπίρα, αλκοολούχα ποτά, αναψυκτικά με ζάχαρη, αναψυκτικά διαίτης, καφέ με και χωρίς καφεΐνη, φρέσκο χυμό πορτοκαλιού, φρέσκο χυμό όχι από πορτοκάλι, εμφιαλωμένο χυμό από οποιοδήποτε φρούτο, νερό βρύσης και εμφιαλωμένο νερό). Επίσης, παρακολουθούσαν το βάρος των συμμετεχόντων κάθε δύο χρόνια. Κατά τη διάρκεια της επανεξέτασης 873 άτομα είχαν εξελιχθεί σε παχύσαρκα.

Με τη χρήση μαθηματικών μοντέλων (που συνυπολόγισαν μεταβλητές, όπως το φύλο, η σωματική δραστηριότητα, το οικογενειακό ιστορικό παχυσαρκίας και η κατανάλωση σνακ ανάμεσα στα γεύματα) οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι, ένα ποτήρι νερό αντί μια μπίρα, καθημερινά, μείωνε τον κίνδυνο παχυσαρκίας κατά 20%, ενώ η αντικατάσταση ενός αναψυκτικού με ζάχαρη με νερό μείωνε τον κίνδυνο κατά 15%.

Επίσης, όσοι αντικαθιστούσαν την μπίρα με νερό είχαν μείωση του βάρους τους κατά 0,3 kg σε ορίζοντα τετραετίας. Πάντως, δεν παρατηρήθηκε καμιά διαφορά ως προς τον κίνδυνο παχυσαρκίας από την αντικατάσταση των υπολοίπων ροφημάτων με νερό.

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ;(0)

Ένας Πόντιος στο…. Διάστημα!

Υγεία-Επιστήμη18 Αυγ 201710.00

Σε τροχιά τέθηκε νανοδορυφόρος από τον ποντιακής καταγωγής κοσμοναύτη Γιουρτσίχιν


ΚΕΕΛΠΝΟ: 24 οι ασθενείς απ’ τα κουνούπια – Σοβαρός ο κίνδυνος

Υγεία-Επιστήμη17 Αυγ 201720.40

Δύο περιπτώσεις βρίσκονται σε ΜΕΘ με ιό του Δυτικού Νείλου

Παιδιά: Ανοσοθεραπεία θεράπευσε την αλλεργία στα φιστίκια

Υγεία-Επιστήμη17 Αυγ 201720.30

Για χρονικό διάστημα έως τέσσερα χρόνια

Βρίσκουν τον καρκίνο στο DNA... πριν αρχίσουν τα συμπτώματα!

Υγεία-Επιστήμη17 Αυγ 201720.20

Νέο τεστ αίματος για τον καρκίνο σε πολύ αρχικό στάδιο

Χρόνια αποφρακτική πνευμονοπάθεια: 3,2 εκατομμύρια θάνατοι το 2015

Υγεία-Επιστήμη17 Αυγ 201720.10

Σημαντικό πρόβλημα υγείας παγκοσμίως και το άσθμα 

Επικίνδυνη η έλλειψη πρωινού στα παιδιά – Κίνδυνος υποσιτισμού

Υγεία-Επιστήμη17 Αυγ 201720.00

Τα παιδιά που τρώνε πρωινό κάθε μέρα έχουν καλύτερο διατροφικό «προφίλ»

Με ποια γυμναστική θα κάψετε περισσότερες θερμίδες

Υγεία-Επιστήμη17 Αυγ 201719.50

O καλύτερος τρόπος καύσης επιπλέον θερμίδων

Τρέξιμο: Τα μοναδικά οφέλη του για την υγεία του εγκεφάλου

Υγεία-Επιστήμη17 Αυγ 201719.40

Tα αποτελέσματα του τρεξίματος είναι εντυπωσιακά

Έξι σημάδια ότι πρέπει να γυμνάζεστε περισσότερο

Υγεία-Επιστήμη17 Αυγ 201719.30

Τα οφέλη της γυμναστική για τη σωματική και την ψυχική υγεία

Από τι κινδυνεύουν τα παιδιά που δεν τρώνε πρωινό

Υγεία-Επιστήμη17 Αυγ 201709.50

Τι αναφέρει νέα βρετανική επιστημονική έρευνα


© 2012 ePublish

Rss | Επικοινωνία