23

ΜΑΪ
2017

Καθημερινή συμβουλή για να προστατέψετε τη σιλουέτα σας

Τι να κάνετε για να μειώσετε τον κίνδυνο παχυσαρκίας κατά 20%;

18 Μαϊ 201720.55

Αν αντικαταστήσετε μια μερίδα αναψυκτικού ή μπίρας με ένα ποτήρι νερό, καθημερινά, μπορείτε να μειώσετε τον κίνδυνο της παχυσαρκίας κατά 20%, υποστηρίζουν ισπανοί ερευνητές βάσει στοιχείων που παρουσίασαν κατά τη διάρκεια του ετήσιου Ευρωπαϊκού Συνεδρίου για την Παχυσαρκίας, στο Πόρτο της Πορτογαλίας.

Στο πλαίσιο της έρευνας, που έχει ήδη δημοσιευθεί και στο επιστημονικό έντυπο Nutrients, επιστημονική ομάδα του Πανεπιστημίου της Ναβάρα και του Ινστιτούτου Υγείας «Carlos III», μελέτησε την επίπτωση της αντικατάστασης ενός σακχαρώδους ροδήματος ή μπίρας την ημέρα με μια μερίδα νερό στην παχυσαρκία, μελετώντας στοιχεία από την ισπανική μελέτη SUN Cohort.

Οι ερευνητές εστίασαν σε 15.765 ενήλικες που δεν ήταν παχύσαρκοι στην αρχή της μελέτης, και τους έθεσαν υπό ιατρική παρακολούθηση για οκτώ χρόνια. Επίσης αξιολόγησαν 17 ροφήματα (γάλα σε όλες τις εκδοχές του, milk shake, κόκκινο κρασί, άλλο είδος κρασιού, μπίρα, αλκοολούχα ποτά, αναψυκτικά με ζάχαρη, αναψυκτικά διαίτης, καφέ με και χωρίς καφεΐνη, φρέσκο χυμό πορτοκαλιού, φρέσκο χυμό όχι από πορτοκάλι, εμφιαλωμένο χυμό από οποιοδήποτε φρούτο, νερό βρύσης και εμφιαλωμένο νερό). Επίσης, παρακολουθούσαν το βάρος των συμμετεχόντων κάθε δύο χρόνια. Κατά τη διάρκεια της επανεξέτασης 873 άτομα είχαν εξελιχθεί σε παχύσαρκα.

Με τη χρήση μαθηματικών μοντέλων (που συνυπολόγισαν μεταβλητές, όπως το φύλο, η σωματική δραστηριότητα, το οικογενειακό ιστορικό παχυσαρκίας και η κατανάλωση σνακ ανάμεσα στα γεύματα) οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι, ένα ποτήρι νερό αντί μια μπίρα, καθημερινά, μείωνε τον κίνδυνο παχυσαρκίας κατά 20%, ενώ η αντικατάσταση ενός αναψυκτικού με ζάχαρη με νερό μείωνε τον κίνδυνο κατά 15%.

Επίσης, όσοι αντικαθιστούσαν την μπίρα με νερό είχαν μείωση του βάρους τους κατά 0,3 kg σε ορίζοντα τετραετίας. Πάντως, δεν παρατηρήθηκε καμιά διαφορά ως προς τον κίνδυνο παχυσαρκίας από την αντικατάσταση των υπολοίπων ροφημάτων με νερό.

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ;(0)

Στίβεν Χόκινγκ: «Πρέπει να βρούμε άλλους πλανήτες να ζήσουμε»

Υγεία-Επιστήμη22 Μαϊ 201722.40

Ο διάσημος αστροφυσικός κρούει τον κώδωνα του κινδύνου

Τι προδίδει η μυρωδιά μας για την προσωπικότητα μας;

Υγεία-Επιστήμη22 Μαϊ 201722.30

Δεν παίζει ρόλο μόνο η εμφάνιση για τη γοητεία μας

Φρέσκα φρούτα και λαχανικά για γερά κάτω άκρα

Υγεία-Επιστήμη22 Μαϊ 201722.20

Προστασία από την εκδήλωση περιφερικής αρτηριοπάθειας

Προσοχή στα light τσιγάρα – «Ύποπτα» για αδενοκαρκίνωμα

Υγεία-Επιστήμη22 Μαϊ 201722.10

Αυξάνεται ο κίνδυνος για την πιο κοινή μορφή καρκίνου των πνευμόνων 

Τι σχέση έχει η ατμοσφαιρική ρύπανση... με την ποιότητα ύπνου;

Υγεία-Επιστήμη22 Μαϊ 201721.10

Η ατμοσφαιρική ρύπανση επιδρά αρνητικά στην ποιότητα του ύπνου 

Θέλετε να χάσετε κιλά οριστικά; Φάτε με συγκέντρωση!

Υγεία-Επιστήμη22 Μαϊ 201721.00

Αν δεν ασχολείστε με άλλα πράγματα όταν τρώτε δεν παχαίνετε 

Γιατί είναι απαραίτητος ο μεσημεριανός ύπνος για την υγεία μας;

Υγεία-Επιστήμη22 Μαϊ 201720.50

Χρειάζονται περίπου 60 λεπτά ύπνου το μεσημέρι

«Επιδημία» καπνίσματος και παχυσαρκίας πλήττει την Ελλάδα

Υγεία-Επιστήμη22 Μαϊ 201714.00

Τι δείχνουν ευρήματα του προγράμματος τα ΥΔΡΙΑ, το οποίο αποτυπώνει την υγεία του πληθυσμού στη χώρα μας

Νέα μέθοδος μετατρέπει τα ξύλα σε βιοκαύσιμα και χημικά

Υγεία-Επιστήμη22 Μαϊ 201711.20

Ανακάλυψη επιστημόνων στις ΗΠΑ - Ανάμεσά τους και ένας Έλληνας χημικός μηχανικός

Όσοι τρώνε συγκεντρωμένοι, χάνουν βάρος

Υγεία-Επιστήμη22 Μαϊ 201710.50

Τι έδειξε αμερικανική έρευνα για όσους τρώνε χωρίς να τους αποσπά την προσοχή η τηλεόραση, το κινητό ή κάτι άλλο

© 2012 ePublish

Rss | Επικοινωνία