23

ΟΚΤ
2017

Καθημερινή συμβουλή για να προστατέψετε τη σιλουέτα σας

Τι να κάνετε για να μειώσετε τον κίνδυνο παχυσαρκίας κατά 20%;

18 Μαϊ 201720.55

Αν αντικαταστήσετε μια μερίδα αναψυκτικού ή μπίρας με ένα ποτήρι νερό, καθημερινά, μπορείτε να μειώσετε τον κίνδυνο της παχυσαρκίας κατά 20%, υποστηρίζουν ισπανοί ερευνητές βάσει στοιχείων που παρουσίασαν κατά τη διάρκεια του ετήσιου Ευρωπαϊκού Συνεδρίου για την Παχυσαρκίας, στο Πόρτο της Πορτογαλίας.

Στο πλαίσιο της έρευνας, που έχει ήδη δημοσιευθεί και στο επιστημονικό έντυπο Nutrients, επιστημονική ομάδα του Πανεπιστημίου της Ναβάρα και του Ινστιτούτου Υγείας «Carlos III», μελέτησε την επίπτωση της αντικατάστασης ενός σακχαρώδους ροδήματος ή μπίρας την ημέρα με μια μερίδα νερό στην παχυσαρκία, μελετώντας στοιχεία από την ισπανική μελέτη SUN Cohort.

Οι ερευνητές εστίασαν σε 15.765 ενήλικες που δεν ήταν παχύσαρκοι στην αρχή της μελέτης, και τους έθεσαν υπό ιατρική παρακολούθηση για οκτώ χρόνια. Επίσης αξιολόγησαν 17 ροφήματα (γάλα σε όλες τις εκδοχές του, milk shake, κόκκινο κρασί, άλλο είδος κρασιού, μπίρα, αλκοολούχα ποτά, αναψυκτικά με ζάχαρη, αναψυκτικά διαίτης, καφέ με και χωρίς καφεΐνη, φρέσκο χυμό πορτοκαλιού, φρέσκο χυμό όχι από πορτοκάλι, εμφιαλωμένο χυμό από οποιοδήποτε φρούτο, νερό βρύσης και εμφιαλωμένο νερό). Επίσης, παρακολουθούσαν το βάρος των συμμετεχόντων κάθε δύο χρόνια. Κατά τη διάρκεια της επανεξέτασης 873 άτομα είχαν εξελιχθεί σε παχύσαρκα.

Με τη χρήση μαθηματικών μοντέλων (που συνυπολόγισαν μεταβλητές, όπως το φύλο, η σωματική δραστηριότητα, το οικογενειακό ιστορικό παχυσαρκίας και η κατανάλωση σνακ ανάμεσα στα γεύματα) οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι, ένα ποτήρι νερό αντί μια μπίρα, καθημερινά, μείωνε τον κίνδυνο παχυσαρκίας κατά 20%, ενώ η αντικατάσταση ενός αναψυκτικού με ζάχαρη με νερό μείωνε τον κίνδυνο κατά 15%.

Επίσης, όσοι αντικαθιστούσαν την μπίρα με νερό είχαν μείωση του βάρους τους κατά 0,3 kg σε ορίζοντα τετραετίας. Πάντως, δεν παρατηρήθηκε καμιά διαφορά ως προς τον κίνδυνο παχυσαρκίας από την αντικατάσταση των υπολοίπων ροφημάτων με νερό.

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ;(0)

ΑΒ Βασιλόπουλος

Φωτογραφία: EPA/JASON SZENES

Διαθέσιμη στο διαδίκτυο η διδακτορική διατριβή του Στίβεν Χόκινγκ

Υγεία-Επιστήμη23 Οκτ 201714.40

Ο διάσημος επιστήμονας ελπίζει ότι θα εμπνεύσει και άλλους επιστήμονες να μοιρασθούν το έργο τους

Μόνο αναλώσιμα χορηγούν για το διαβήτη από σήμερα τα φαρμακεία

Υγεία-Επιστήμη23 Οκτ 201714.20

Αναστέλλουν τη χορήγηση όλων των ιατροτεχνολογικών προϊόντων λόγω της μη λειτουργίας του e- dapy

Κουρασμένα μάτια: 5 αιτίες και τι μπορείτε να κάνετε

Υγεία-Επιστήμη23 Οκτ 201700.12

Τα μάτια μας καλούνται να ανταπεξέλθουν σε ένα μαραθώνιο σε καθημερινή βάση

Αυτός είναι ο πιο ακριβός καφές του κόσμου - 49€ το φλιτζάνι!

Υγεία-Επιστήμη22 Οκτ 201723.08

Εσείς θα τον δοκιμάζατε; Μην βιαστείτε να απαντήσετε...

Αδυνάτισμα: 3 «ανώδυνες» στρατηγικές για να πετύχεις το στόχο σου

Υγεία-Επιστήμη22 Οκτ 201720.33

Η ενσωμάτωση απλών αλλαγών στην καθημερινή σας ζωή, μπορεί να φέρει απίστευτα αποτελέσματα

Πώς θα ανακτήσετε τις χαμένες σας δυνάμεις με φυσικό τρόπο;

Υγεία-Επιστήμη22 Οκτ 201715.14

Οι έντονοι ρυθμοί της καθημερινότητας εξαντλούν τον οργανισμό μας

Τι είναι πιο επικίνδυνο: Οδήγηση & κινητό ή οδήγηση & αλκοόλ

Υγεία-Επιστήμη22 Οκτ 201715.08

Η έρευνα δημοσιεύθηκε στην επιθεώρηση «The Transportation Research Journal»

Οι 7 βιταμίνες που χρειάζονται οι γυναίκες μετά τα 40

Υγεία-Επιστήμη21 Οκτ 201700.40

Ασπίδα ενάντια στις φθορές και τις ασθένειες που σχετίζονται με την ηλικία

Το λαχανικό που προστατεύει από τις παθήσεις του εντέρου

Υγεία-Επιστήμη21 Οκτ 201700.30

Βοηθάει στη διατήρηση μιας υγιούς ισορροπίας στην εντερική χλωρίδα

Πέντε πράγματα που δεν πρέπει να κάνεις μετά το τρέξιμο

Υγεία-Επιστήμη21 Οκτ 201700.20

Tι πρέπει να αποφεύγετε να κάνετε όταν έχετε μόλις ολοκληρώσει την άσκηση

© 2012 ePublish

Rss | Επικοινωνία