23

ΜΑΪ
2017

Το μυστικό ενάντια στην οστεοπόρωση

Κάθε μέρα γιαούρτι για γερά οστά στην τρίτη ηλικία

18 Μαϊ 201721.10

Οι ηλικιωμένοι που τρώνε καθημερινά γιαούρτι ενδυναμώνουν τα οστά τους και μειώνουν τον κίνδυνο εκδήλωσης οστεοπόρωσης, σύμφωνα με ιρλανδική μελέτη που δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό έντυπο Osteoporosis International.

Οι ερευνητές της Ιατρικής Σχολής του Κολεγίου Τρίνιτι του Δουβλίνου, με επικεφαλής τον Ίμον Λερντ, μελέτησαν στοιχεία για 4.310 ανθρώπους, 60 ετών και άνω, συσχετίζοντας τη διατροφή τους με την οστική τους υγεία.

Αφού συνυπολόγισαν την ηλικία, τη σωματική δραστηριοποίηση, το κάπνισμα, το αλκοόλ και άλλα χαρακτηριστικά υγείας και συμπεριφοράς, οι επιστήμονες διαπίστωσαν ότι συγκριτικά με όσους δεν έτρωγαν γιαούρτι, όσοι το κατανάλωναν καθημερινά είχαν 3-4% αύξηση στην οστική τους πυκνότητα.

Επίσης, η καθημερινή κατανάλωση γιαουρτιού σχετίστηκε με 39% μικρότερο κίνδυνο οστεοπόρωσης στις γυναίκες και 52% μικρότερο κίνδυνο οστεοπόρωσης στους άνδρες, ενώ οι λάτρεις του γιαουρτιού είχαν και καλύτερες επιδόσεις στα τεστ φυσικής κατάστασης.

«Το γιαούρτι είναι καλή πηγή θρεπτικών ιχνοστοιχείων, βιταμινών D και Β, ασβεστίου, πρωτεΐνης και προβιοτικών. Είναι ο συνδυασμός λοιπόν αυτός που το κάνει ωφέλιμο για την υγεία των ανθρώπων», σημειώνει ο Δρ Λερντ και προσθέτει ότι άλλα γαλακτοκομικά προϊόντα δεν παράγουν όμοια επίδραση ενώ υπάρχουν γιαούρτι με υψηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη, «άρα χρειάζεται προσοχή στο τί επιλέγουμε να φάμε», καταλήγει.

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ;(0)

Στίβεν Χόκινγκ: «Πρέπει να βρούμε άλλους πλανήτες να ζήσουμε»

Υγεία-Επιστήμη22 Μαϊ 201722.40

Ο διάσημος αστροφυσικός κρούει τον κώδωνα του κινδύνου

Τι προδίδει η μυρωδιά μας για την προσωπικότητα μας;

Υγεία-Επιστήμη22 Μαϊ 201722.30

Δεν παίζει ρόλο μόνο η εμφάνιση για τη γοητεία μας

Φρέσκα φρούτα και λαχανικά για γερά κάτω άκρα

Υγεία-Επιστήμη22 Μαϊ 201722.20

Προστασία από την εκδήλωση περιφερικής αρτηριοπάθειας

Προσοχή στα light τσιγάρα – «Ύποπτα» για αδενοκαρκίνωμα

Υγεία-Επιστήμη22 Μαϊ 201722.10

Αυξάνεται ο κίνδυνος για την πιο κοινή μορφή καρκίνου των πνευμόνων 

Τι σχέση έχει η ατμοσφαιρική ρύπανση... με την ποιότητα ύπνου;

Υγεία-Επιστήμη22 Μαϊ 201721.10

Η ατμοσφαιρική ρύπανση επιδρά αρνητικά στην ποιότητα του ύπνου 

Θέλετε να χάσετε κιλά οριστικά; Φάτε με συγκέντρωση!

Υγεία-Επιστήμη22 Μαϊ 201721.00

Αν δεν ασχολείστε με άλλα πράγματα όταν τρώτε δεν παχαίνετε 

Γιατί είναι απαραίτητος ο μεσημεριανός ύπνος για την υγεία μας;

Υγεία-Επιστήμη22 Μαϊ 201720.50

Χρειάζονται περίπου 60 λεπτά ύπνου το μεσημέρι

«Επιδημία» καπνίσματος και παχυσαρκίας πλήττει την Ελλάδα

Υγεία-Επιστήμη22 Μαϊ 201714.00

Τι δείχνουν ευρήματα του προγράμματος τα ΥΔΡΙΑ, το οποίο αποτυπώνει την υγεία του πληθυσμού στη χώρα μας

Νέα μέθοδος μετατρέπει τα ξύλα σε βιοκαύσιμα και χημικά

Υγεία-Επιστήμη22 Μαϊ 201711.20

Ανακάλυψη επιστημόνων στις ΗΠΑ - Ανάμεσά τους και ένας Έλληνας χημικός μηχανικός

Όσοι τρώνε συγκεντρωμένοι, χάνουν βάρος

Υγεία-Επιστήμη22 Μαϊ 201710.50

Τι έδειξε αμερικανική έρευνα για όσους τρώνε χωρίς να τους αποσπά την προσοχή η τηλεόραση, το κινητό ή κάτι άλλο

© 2012 ePublish

Rss | Επικοινωνία