18

ΑΥΓ
2017

Συμβουλές για αποτελεσματικότερη απώλεια βάρους

Μεταβολισμός και καύσεις λίπους: 5 tips για να τον ενεργοποιήσεις

18 Μαϊ 201722.10


Καθώς μεγαλώνουμε ο μεταβολισμός επιβραδύνεται, κάνοντας όλο και πιο δύσκολη την προσπάθεια απώλειας βάρους.

Η ειδικευμένη στην αθλητική διατροφή διαιτολόγος και τριαθλήτρια Steph Lowe, δίνει απλές συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να επιταχύνετε τον μεταβολισμό σας και να κάψετε περισσότερο λίπος.

Άσκηση πριν το πρωινό

Η προπόνηση πριν από το πρωινό γεύμα δεν είναι μόνο ένας πολύ καλός τρόπος για να ξυπνήσετε, αλλά και για να ενεργοποιήσετε τον μεταβολισμό σας. «Η άσκηση πριν από το πρωινό προωθεί το κάψιμο λίπους, καθώς το σώμα σας βρίσκεται σε κατάσταση νηστείας κατά τη διάρκεια της νύχτας» αναφέρει στη Daily Mail Austalia.

«Πρόκειται για μία από τις πιο απλές στρατηγικές, ενώ ακόμη και 30 λεπτά περπάτημα πριν από το πρωινό θα βοηθήσει τους μεταβολικούς στόχους σας».

Φάτε πρωινό όταν πεινάσετε

Δεν είναι απαραίτητο να φάτε πρωινό στις 6 το πρωί αν δεν νιώθετε πεινασμένοι. Μελέτες έχουν δείξει ότι μετά από νηστεία 13 ωρών επηρεάζονται θετικά πολλά γονίδια που ρυθμίζουν το μεταβολισμό.

«Η διαλειμματική δίαιτα έχει αποδειχθεί ότι μπορεί να αντιστρέψει την παχυσαρκία σε ποντίκια, απαιτούνται όμως περισσότερες μελέτες για τις πιθανές θετικές επιπτώσεις της στους ανθρώπους» σημειώνει η Lowe.

Τα άτομα που ακολουθούν διαλειμματική νηστεία περιμένουν συνήθως 16-20 ώρες για να κάνουν ένα και μοναδικό γεύμα ή 2 μέσα σε ένα διάστημα 4-5 ωρών.

Φάτε λαχανικά στο πρωινό

«Αυτά που επιλέγετε να φάτε έχουν μεγάλο αντίκτυπο στον έλεγχο του σακχάρου στο αίμα σας, τον κορεσμό, την ικανότητα καύσης λίπους και τις επόμενες επιλογές τροφών. Ένα μπολ λαχανικά μπορεί να μην είναι η πιο λαχταριστή επιλογή για πρωινό, όμως οι καλές πρωτεΐνες και τα υγιεινά λιπαρά θα σας κρατήσουν χορτάτους την υπόλοιπη μέρα» αναφέρει η διατροφολόγος.

Αντί να φάτε αυγά με μπέικον, προτιμήστε μπέικον με βραστά αυγά, αβοκάντο και σπανάκι. Ο συνδυασμός λαχανικών, καλών πρωτεϊνών και υγιεινών λιπαρών θα σας κρατήσει χορτάτους και θα ενεργοποιήσει τον μεταβολισμό σας.

Αφήστε να περάσουν 5 ώρες μέχρι το επόμενο γεύμα

Μπορεί να ακούγεται σαν μια αιωνιότητα, αλλά μέσα σε 5 ώρες το σώμα σας θα μπορέσει να κάψει το λίπος του τελευταίου γεύματος. Αν όμως ενδιάμεσα τρώτε σνακ, όπως φρούτα, μπάρες δημητριακών ή γιαούρτι, το σώμα σας θα επιλέξει να χρησιμοποιήσει τους υδατάνθρακες για ενέργεια και όχι το λίπος.

Το δείπνο πρέπει να είναι το πιο μικρό γεύμα της ημέρας

Όσο και αν ανυπομονείτε να επιτρέψετε σπίτι και να απολαύσετε ένα λαχταριστό γεύμα, πρέπει να είστε εγκρατείς.

«Χρειαζόμαστε το μεγαλύτερο μέρος του φαγητού κατά τη διάρκεια της ημέρας, όταν είμαστε πιο δραστήριοι» λέει η Lowe.

Μειώνοντας το μέγεθος της μερίδας σας και ξεκινώντας τη νυχτερινή νηστεία νωρίς, επιτρέπετε στο σώμα σας να αρχίσει να καίει λίπος και να αποκομίσει τα μεταβολικά οφέλη του χρόνου.

Πηγή: onmed.gr

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ;(0)

Ένας Πόντιος στο…. Διάστημα!

Υγεία-Επιστήμη18 Αυγ 201710.00

Σε τροχιά τέθηκε νανοδορυφόρος από τον ποντιακής καταγωγής κοσμοναύτη Γιουρτσίχιν


ΚΕΕΛΠΝΟ: 24 οι ασθενείς απ’ τα κουνούπια – Σοβαρός ο κίνδυνος

Υγεία-Επιστήμη17 Αυγ 201720.40

Δύο περιπτώσεις βρίσκονται σε ΜΕΘ με ιό του Δυτικού Νείλου

Παιδιά: Ανοσοθεραπεία θεράπευσε την αλλεργία στα φιστίκια

Υγεία-Επιστήμη17 Αυγ 201720.30

Για χρονικό διάστημα έως τέσσερα χρόνια

Βρίσκουν τον καρκίνο στο DNA... πριν αρχίσουν τα συμπτώματα!

Υγεία-Επιστήμη17 Αυγ 201720.20

Νέο τεστ αίματος για τον καρκίνο σε πολύ αρχικό στάδιο

Χρόνια αποφρακτική πνευμονοπάθεια: 3,2 εκατομμύρια θάνατοι το 2015

Υγεία-Επιστήμη17 Αυγ 201720.10

Σημαντικό πρόβλημα υγείας παγκοσμίως και το άσθμα 

Επικίνδυνη η έλλειψη πρωινού στα παιδιά – Κίνδυνος υποσιτισμού

Υγεία-Επιστήμη17 Αυγ 201720.00

Τα παιδιά που τρώνε πρωινό κάθε μέρα έχουν καλύτερο διατροφικό «προφίλ»

Με ποια γυμναστική θα κάψετε περισσότερες θερμίδες

Υγεία-Επιστήμη17 Αυγ 201719.50

O καλύτερος τρόπος καύσης επιπλέον θερμίδων

Τρέξιμο: Τα μοναδικά οφέλη του για την υγεία του εγκεφάλου

Υγεία-Επιστήμη17 Αυγ 201719.40

Tα αποτελέσματα του τρεξίματος είναι εντυπωσιακά

Έξι σημάδια ότι πρέπει να γυμνάζεστε περισσότερο

Υγεία-Επιστήμη17 Αυγ 201719.30

Τα οφέλη της γυμναστική για τη σωματική και την ψυχική υγεία

Από τι κινδυνεύουν τα παιδιά που δεν τρώνε πρωινό

Υγεία-Επιστήμη17 Αυγ 201709.50

Τι αναφέρει νέα βρετανική επιστημονική έρευνα


© 2012 ePublish

Rss | Επικοινωνία