22

ΙΟΥΝ
2017

Συμβουλές για αποτελεσματικότερη απώλεια βάρους

Μεταβολισμός και καύσεις λίπους: 5 tips για να τον ενεργοποιήσεις

18 Μαϊ 201722.10


Καθώς μεγαλώνουμε ο μεταβολισμός επιβραδύνεται, κάνοντας όλο και πιο δύσκολη την προσπάθεια απώλειας βάρους.

Η ειδικευμένη στην αθλητική διατροφή διαιτολόγος και τριαθλήτρια Steph Lowe, δίνει απλές συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να επιταχύνετε τον μεταβολισμό σας και να κάψετε περισσότερο λίπος.

Άσκηση πριν το πρωινό

Η προπόνηση πριν από το πρωινό γεύμα δεν είναι μόνο ένας πολύ καλός τρόπος για να ξυπνήσετε, αλλά και για να ενεργοποιήσετε τον μεταβολισμό σας. «Η άσκηση πριν από το πρωινό προωθεί το κάψιμο λίπους, καθώς το σώμα σας βρίσκεται σε κατάσταση νηστείας κατά τη διάρκεια της νύχτας» αναφέρει στη Daily Mail Austalia.

«Πρόκειται για μία από τις πιο απλές στρατηγικές, ενώ ακόμη και 30 λεπτά περπάτημα πριν από το πρωινό θα βοηθήσει τους μεταβολικούς στόχους σας».

Φάτε πρωινό όταν πεινάσετε

Δεν είναι απαραίτητο να φάτε πρωινό στις 6 το πρωί αν δεν νιώθετε πεινασμένοι. Μελέτες έχουν δείξει ότι μετά από νηστεία 13 ωρών επηρεάζονται θετικά πολλά γονίδια που ρυθμίζουν το μεταβολισμό.

«Η διαλειμματική δίαιτα έχει αποδειχθεί ότι μπορεί να αντιστρέψει την παχυσαρκία σε ποντίκια, απαιτούνται όμως περισσότερες μελέτες για τις πιθανές θετικές επιπτώσεις της στους ανθρώπους» σημειώνει η Lowe.

Τα άτομα που ακολουθούν διαλειμματική νηστεία περιμένουν συνήθως 16-20 ώρες για να κάνουν ένα και μοναδικό γεύμα ή 2 μέσα σε ένα διάστημα 4-5 ωρών.

Φάτε λαχανικά στο πρωινό

«Αυτά που επιλέγετε να φάτε έχουν μεγάλο αντίκτυπο στον έλεγχο του σακχάρου στο αίμα σας, τον κορεσμό, την ικανότητα καύσης λίπους και τις επόμενες επιλογές τροφών. Ένα μπολ λαχανικά μπορεί να μην είναι η πιο λαχταριστή επιλογή για πρωινό, όμως οι καλές πρωτεΐνες και τα υγιεινά λιπαρά θα σας κρατήσουν χορτάτους την υπόλοιπη μέρα» αναφέρει η διατροφολόγος.

Αντί να φάτε αυγά με μπέικον, προτιμήστε μπέικον με βραστά αυγά, αβοκάντο και σπανάκι. Ο συνδυασμός λαχανικών, καλών πρωτεϊνών και υγιεινών λιπαρών θα σας κρατήσει χορτάτους και θα ενεργοποιήσει τον μεταβολισμό σας.

Αφήστε να περάσουν 5 ώρες μέχρι το επόμενο γεύμα

Μπορεί να ακούγεται σαν μια αιωνιότητα, αλλά μέσα σε 5 ώρες το σώμα σας θα μπορέσει να κάψει το λίπος του τελευταίου γεύματος. Αν όμως ενδιάμεσα τρώτε σνακ, όπως φρούτα, μπάρες δημητριακών ή γιαούρτι, το σώμα σας θα επιλέξει να χρησιμοποιήσει τους υδατάνθρακες για ενέργεια και όχι το λίπος.

Το δείπνο πρέπει να είναι το πιο μικρό γεύμα της ημέρας

Όσο και αν ανυπομονείτε να επιτρέψετε σπίτι και να απολαύσετε ένα λαχταριστό γεύμα, πρέπει να είστε εγκρατείς.

«Χρειαζόμαστε το μεγαλύτερο μέρος του φαγητού κατά τη διάρκεια της ημέρας, όταν είμαστε πιο δραστήριοι» λέει η Lowe.

Μειώνοντας το μέγεθος της μερίδας σας και ξεκινώντας τη νυχτερινή νηστεία νωρίς, επιτρέπετε στο σώμα σας να αρχίσει να καίει λίπος και να αποκομίσει τα μεταβολικά οφέλη του χρόνου.

Πηγή: onmed.gr

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ;(0)

Ποιο όργανο μπορεί να βλάψει η υπερβολική γυμναστική;

Υγεία-Επιστήμη22 Ιουν 201722.50

Ακόμη και η υπερβολική γυμναστική κάνει κακό! 

Εγκαύματα: Μόνο η ομπρέλα δεν φτάνει για προστασία

Υγεία-Επιστήμη22 Ιουν 201722.40

Πώς να προστατευτείτε από τα ηλιακά εγκαύματα

Γιατί τα αεροπλάνα δεν μπορούν να πετάξουν όταν… έχει καύσωνα;

Υγεία-Επιστήμη22 Ιουν 201722.30

Πολύ σημαντικός παράγοντας η κλιματική αλλαγή

Πως βοηθάει το ελαιόλαδο τον εγκέφαλο μας;

Υγεία-Επιστήμη22 Ιουν 201722.20

Τα τεράστια οφέλη του έξτρα παρθένου ελαιόλαδου για τον οργανισμό 

Στίβεν Χόκινγκ: Χτίστε σπίτια στον Άρη, αν θέλετε να επιβιώσετε

Υγεία-Επιστήμη22 Ιουν 201722.10

Δραματική προειδοποίηση του διάσημου φυσικού

Ρευματοειδής αρθρίτιδα: Τι να τρώτε για να μειώσετε τους πόνους

Υγεία-Επιστήμη22 Ιουν 201720.52

Η θετική επίδραση της διατροφής στην υγεία

5 κοινές διατροφικές παγίδες που εμποδίζουν το αδυνάτισμα

Υγεία-Επιστήμη22 Ιουν 201720.42

Γιατί η ζυγαριά δεν πέφτει με τίποτα ακόμη και όταν τα κάνουμε όλα σωστά;

Διπλάσια ποσότητα αλατιού από τη συνιστώμενη καταναλώνουν οι Θεσσαλονικείς

Υγεία-Επιστήμη22 Ιουν 201714.20

Σύμφωνα με μελέτη επιστημόνων από ελληνικά και ξένα ακαδημαϊκά ιδρύματα και φορείς υγείας



3E banner

Mollers


Hellenic seaways



Typosthes.gr - Twitter

Κτήμα Χρηστίδη


Typosthes.gr - Facebook

© 2012 ePublish

Rss | Επικοινωνία