27

ΙΟΥΛ
2017

Φυσικές συμβουλές για το τριχωτό της κεφαλής

Τριχωτό κεφαλής: 4 μυστικά για υγιή και όμορφα μαλλιά

13 Ιουλ 201720.38

Όλοι θέλουμε υγιή, λαμπερά μαλλιά και συχνά ξοδεύουμε αρκετά χρήματα σε προϊόντα που υπόσχονται ότι μπορούν να το πραγματοποιήσουν.

Ακόμη και τα πιο ακριβά προϊόντα περιποίησης μαλλιών όμως, δεν μπορούν να βοηθήσουν τα μαλλιά σας αν δεν φροντίζετε το τριχωτό του κεφαλιού. Τα υγιή μαλλιά βασίζονται σε ένα υγιές τριχωτό, το οποίο αν παραμελείτε, μπορεί να αναπτύξει προβλήματα, όπως πιτυρίδα, λιπαρότητα, κνησμό, ακόμη και πόνο στο κεφάλι.

Δείτε τι προκαλεί αυτά τα προβλήματα, πώς μπορείτε να τα αντιμετωπίσετε και ποια είναι τα 4 μυστικά για υγιές τριχωτό και όμορφα και υγιή μαλλιά:

Το τριχωτό αποτελεί προέκταση του προσώπου σας

Ένα μη υγιές τριχωτό της κεφαλής, δηλαδή ξηρό, υπερβολικά λιπαρό ή με κνησμό, έχει αντίκτυπο στην υγεία της τρίχας. Ένα από τα χειρότερα σενάρια είναι η ψωρίαση του τριχωτού της κεφαλής, που μπορεί να προκαλέσει απώλεια μαλλιών. Σκεφτείτε λοιπόν ότι το τριχωτό αποτελεί προέκταση της επιδερμίδας του προσώπου και φερθείτε του ανάλογα, αν θέλετε να έχετε υγιή μαλλιά. Δεν θα παραμελούσατε την επιδερμίδα του προσώπου σας, γιατί να το κάνετε στο δέρμα του κεφαλιού σας;

Μην παραλείπετε το τακτικό λούσιμο

Τα τελευταία χρόνια κάποιοι υιοθετούν τη μόδα να μη λούζουν τακτικά τα μαλλιά τους. Αντί να χρησιμοποιούν σαμπουάν περνούν κατευθείαν στο μαλακτικό, γεγονός που προκαλεί διαταραχές του τριχωτού της κεφαλής και σοβαρή τριχόπτωση. Ο καθαρισμός του τριχωτού και των μαλλιών με τη χρήση σαμπουάν είναι απαραίτητος, επισημαίνουν οι ειδικοί. Αν τα μαλλιά σας είναι λιπαρά, πρέπει να τα λούζετε πιο τακτικά, χρησιμοποιώντας ένα ήπιο σαμπουάν. Η συσσώρευση σμήγματος, ιδρώτα και σκόνης για μέρες, κάνουν τα μαλλιά λιπαρά, θαμπά και άψυχα.

Το χειρότερο είναι ότι τα άλουστα μαλλιά μπορεί να προκαλέσουν ακόμη και πόνο στο τριχωτό της κεφαλής λόγω του πολλαπλασιασμού του Malassezia furfur (τύπος μύκητα που προκαλεί πιτυρίδα). Φυσικά υπάρχουν και άλλες πιθανές αιτίες πόνου του τριχωτού της κεφαλής, όπως ο ερεθισμός του δέρματος από σκληρά προϊόντα.

Επειδή ο καθένας έχει διαφορετικό τύπο μαλλιών, πρέπει να βρείτε προϊόντα που ταιριάζουν στο δικό σας.

Χρησιμοποιείτε προϊόντα φιλικά προς τα μαλλιά και το τριχωτό

Το οικοσύστημα του τριχωτού και των μαλλιών είναι εύθραυστο και μπορεί να διαταραχθεί πολύ εύκολα με την υπερβολική χρήση προϊόντων. Για να ισορροπήσετε το τριχωτό της κεφαλής, επιλέξτε σαμπουάν με απαλούς καθαριστικούς παράγοντες και προϊόντα που δεν αφήνουν υπολείμματα στο τριχωτό ή στα μαλλιά.

Για κάποιους το καθημερινό λούσιμο μπορεί να είναι υπερβολικό, ενώ για άλλους το λούσιμο μια φορά την εβδομάδα δεν είναι αρκετό. Το κλειδί είναι να βρείτε τι ταιριάζει στα δικά σας μαλλιά. Αποφεύγετε επίσης προϊόντα με σκληρά χημικά όπως θειικά άλατα, αλκοόλ και τεχνητά αρώματα.

Κάντε καθημερινά μασάζ στο τριχωτό της κεφαλής

Το μασάζ βοηθάει στην αύξηση της ροής του αίματος στο τριχωτό της κεφαλής, προωθώντας έτσι την κυκλοφορία και την διέγερση που είναι απαραίτητα για την ανάπτυξη των τριχών. Καλό είναι να χρησιμοποιείτε μια μάσκα μαλλιών κάθε τόσο που ενυδατώνει και καταπραΰνει το τριχωτό της κεφαλής. Μια μάσκα λειτουργεί στο κρανίο, όπως η μάσκα προσώπου. Μόλις εφαρμόσετε τη μάσκα κάντε ήπιες κυκλικές κινήσεις σε όλο το κεφάλι. Αποφύγετε την τριβή και το έντονο τρίψιμο εμπρός και πίσω, καθώς μπορεί να ερεθίσει το δέρμα. Μπορείτε επίσης να φτιάξετε σπιτική μάσκα με φυσικά ενυδατικά και αντιβακτηριακά συστατικά όπως μέλι, έλαιο τεϊόδεντρου ή ελαιόλαδο.

Αν έχετε φαγούρα στο τριχωτό, πιτυρίδα που δεν υποχωρεί ή πόνο, πρέπει να συμβουλευτείτε δερματολόγο.

Πηγή: onmed.gr

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ;(0)

Καρύδα: Τρεις συνταγές για καθαρισμό και ενυδάτωση του προσώπου

Υγεία-Επιστήμη26 Ιουλ 201722.30

Το λάδι καρύδας απορροφάται γρήγορα από το δέρμα

7 πράγματα που νομίζουμε ότι είναι σέξι αλλά οι άντρες μισούν

Υγεία-Επιστήμη26 Ιουλ 201722.20

Μήπως κάνεις λάθη κατά τη διάρκεια του κρεβατιού

Διατροφική συμπεριφορά παιδιού: Τα 5 συχνά λάθη που κάνουν οι γονείς

Υγεία-Επιστήμη26 Ιουλ 201722.10

Συμβουλές για να επηρεαστεί σωστά η στάση των παιδιών στο φαγητό

Ποια θανατηφόρο ασθένεια «εξοντώνει» συστατικό του κουρκουμά;

Υγεία-Επιστήμη26 Ιουλ 201722.00

Οι επιστήμονες στοχεύουν στη χρήση νανοσωματιδίων για την κουρκουμίνη

«Φάρμακο» για το πεπτικό σύστημα οι ξηροί καρποί

Υγεία-Επιστήμη26 Ιουλ 201721.50

Συμβάλλουν στην αύξηση των καλών βακτηρίων του εντέρου

Το ποτό βελτιώνει τη μνήμη… τουλάχιστον παροδικά!

Υγεία-Επιστήμη26 Ιουλ 201721.40

Μικρή έρευνα για τα οφέλη της κατανάλωσης αλκοόλ

Βρετανική ανακάλυψη αλλάζει τη θεραπεία εμφραγμάτων και καρκίνου

Υγεία-Επιστήμη26 Ιουλ 201721.30

«Κλειδί» η λειτουργία των περικυττάρων στα αιμοφόρα αγγεία

«Ήρθαν» τα πρώτα νεογέννητα χελωνάκια Caretta caretta στη Ζάκυνθο

Υγεία-Επιστήμη26 Ιουλ 201721.20

Ανακοίνωση της περιβαλλοντικής οργάνωσης Αρχελών

Κίνδυνος για τη γονιμότητα: Στο μισό ο αριθμός των σπερματοζωαρίων

Υγεία-Επιστήμη26 Ιουλ 201721.10

Διαρκής και σημαντική μείωση στην αναπαραγωγική υγεία στη Δύση

Νιώθεις εξάντληση: Ρόφημα με τζίνσενγκ για τόνωση και ενέργεια!

Υγεία-Επιστήμη25 Ιουλ 201722.31

Tονώνει τον οργανισμό και ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα

© 2012 ePublish

Rss | Επικοινωνία