25

ΣΕΠ
2017

Αποτέλεσμα της κακής στάσης του σώματος και της άσκησης υπερβολικής πίεσης στη μέση

Καθιστική εργασία: Πώς θα «σώσετε» τη μέση σας στο γραφείο

13 Ιουλ 201720.42

Όλο και περισσότεροι άνθρωποι υποφέρουν από χρόνιο πόνο στη μέση, ο οποίος προκαλεί περισσότερη ταλαιπωρία και απώλεια εργάσιμων ημερών από κάθε άλλη πάθηση.

Ο πόνος της μέσης, γνωστός και ως οσφυαλγία, είναι το αποτέλεσμα της κακής στάσης του σώματος και της άσκησης υπερβολικής πίεσης στη μέση.

Η καθιστική εργασία και ειδικότερα ο τρόπος που κάθεται κάποιος, καθώς και η άρση αντικειμένων ή το στρώμα ύπνου, αποτελούν βασικές αιτίες των επαναλαμβανόμενων κρίσεων οσφυαλγίας.

Τι μπορείτε να κάνετε

Είναι σημαντικό κάποιος να προσέχει το πώς στέκεται και πώς κάθεται. Η κακή στάση σώματος στην όρθια θέση έχει ως αποτέλεσμα οι σύνδεσμοι της σπονδυλικής στήλης να διατείνονται και να προκαλείται πόνος και δυσκαμψία.

Για να βελτιώσετε τη στάση του σώματος λάβετε υπ’ όψη τα εξής:

- Στην όρθια θέση η πλάτη πρέπει να είναι ίσια και το κεφάλι να κοιτάζει προς τα εμπρός, χωρίς να υπάρχει κάμψη της πλάτης.

- Αν εργάζεστε σε πάγκο εργασίας, βεβαιωθείτε ότι είναι αρκετά ψηλός, ώστε να μην αναγκάζεστε να σκύβετε αλλά να έχετε ίσια τη πλάτη.

- Το γραφείο πρέπει να είναι αρκετά ψηλό και να υπάρχει χώρος για τα πόδια, ώστε να κάθεστε αρκετά κοντά, με ίσια την πλάτη και να εργάζεστε άνετα. Ο χώρος για τα πόδια κάτω από την επιφάνεια εργασίας είναι απαραίτητος ώστε να κινούνται ελεύθερα.

- Αποφεύγετε την πολύωρη ακινησία σε μία θέση, που είναι σημαντική αιτία πόνου και δυσκαμψίας.

- Η καρέκλα του γραφείου πρέπει να έχει στήριγμα στη μέση.

- Οι χειρότερες καρέκλες για τη μέση είναι συχνά οι χαμηλές αλλά και οι βαθιές πολυθρόνες, που μπορεί να μοιάζουν μαλακές και άνετες, αλλά κρατούν την πλάτη σε κυρτή θέση, προκαλώντας έντονο πόνο και δυσκαμψία. Τα ίδια συμπτώματα μπορεί να προκαλέσει το να κάθεται κανείς σε σκαμπό, έχοντας την πλάτη σκυμμένη προς τα εμπρός.

- Φιλικές για τη μέση είναι οι καρέκλες με ίσια «πλάτη», που στηρίζουν τη μέση.

- Στους πάσχοντες από επαναλαμβανόμενα επεισόδια οσφυαλγίας ή από χρόνια οσφυαλγία, συνιστάται χρήση ενός στηρίγματος για τη μέση, πχ. ενός μικρού μαξιλαριού ή μιας πετσέτας τυλιγμένης σε κύλινδρο.

Πηγή: onmed.gr

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ;(0)

Ποιος καφές δεν μας πειράζει στο στομάχι;

Υγεία-Επιστήμη25 Σεπ 201722.44

Η διαδικασία ψησίματος του καφέ επηρεάζει τη χημική του σύσταση

Πάρα πολύ σύντομα: Σε πόσα χρόνια θα εγκατασταθούμε στη Σελήνη;

Υγεία-Επιστήμη25 Σεπ 201722.33

Έως το 2040 οι κάτοικοι του σεληνιακού χωριού θα έχουν φθάσει τους 100

Πιο πολύ ώρα στην τουαλέτα παρά… για γυμναστική!

Υγεία-Επιστήμη25 Σεπ 201722.22

Μελέτη για την καθιστική ζωή των Βρετανών

Πρωτοποριακό επίθεμα επουλώνει τις πληγές του δέρματος!

Υγεία-Επιστήμη25 Σεπ 201722.14

Ενώ παράλληλα ελαχιστοποιεί το σχηματισμό ουλών

Έλληνας επιστήμονας «προβλέπει» φυσικές καταστροφές με αλγόριθμο

Υγεία-Επιστήμη25 Σεπ 201721.30

Αλγόριθμος που προβλέπει ακραία καιρικά γεγονότα

Σταφύλι: Θρεπτική αξία και θερμίδες

Υγεία-Επιστήμη25 Σεπ 201721.20

Το σταφύλι αποτελεί ασπίδα προστασίας της υγείας

Κάνεις δίαιτα; Δες ποια είναι τα βραδινά σνακ που επιτρέπεται να φας

Υγεία-Επιστήμη25 Σεπ 201721.10

Ούτε άδειο, ούτε γεμάτο το στομάχι για να κοιμηθούμε καλά

Ξαφνική ζάλη: Τι μπορεί να σημαίνει & τι πρέπει να κάνετε

Υγεία-Επιστήμη25 Σεπ 201721.00

Μετά από μία ξαφνική ζάλη επιβάλλεται η επίσκεψη στο γιατρό

Υπ. Υγείας: Υπάρχει επάρκεια εμβολίων για την ιλαρά

Υγεία-Επιστήμη25 Σεπ 201717.10

Τι επισημαίνει το υπουργείο με αφορμή δημοσιεύματα

© 2012 ePublish

Rss | Επικοινωνία