22

ΙΟΥΛ
2017

Αποτέλεσμα της κακής στάσης του σώματος και της άσκησης υπερβολικής πίεσης στη μέση

Καθιστική εργασία: Πώς θα «σώσετε» τη μέση σας στο γραφείο

13 Ιουλ 201720.42

Όλο και περισσότεροι άνθρωποι υποφέρουν από χρόνιο πόνο στη μέση, ο οποίος προκαλεί περισσότερη ταλαιπωρία και απώλεια εργάσιμων ημερών από κάθε άλλη πάθηση.

Ο πόνος της μέσης, γνωστός και ως οσφυαλγία, είναι το αποτέλεσμα της κακής στάσης του σώματος και της άσκησης υπερβολικής πίεσης στη μέση.

Η καθιστική εργασία και ειδικότερα ο τρόπος που κάθεται κάποιος, καθώς και η άρση αντικειμένων ή το στρώμα ύπνου, αποτελούν βασικές αιτίες των επαναλαμβανόμενων κρίσεων οσφυαλγίας.

Τι μπορείτε να κάνετε

Είναι σημαντικό κάποιος να προσέχει το πώς στέκεται και πώς κάθεται. Η κακή στάση σώματος στην όρθια θέση έχει ως αποτέλεσμα οι σύνδεσμοι της σπονδυλικής στήλης να διατείνονται και να προκαλείται πόνος και δυσκαμψία.

Για να βελτιώσετε τη στάση του σώματος λάβετε υπ’ όψη τα εξής:

- Στην όρθια θέση η πλάτη πρέπει να είναι ίσια και το κεφάλι να κοιτάζει προς τα εμπρός, χωρίς να υπάρχει κάμψη της πλάτης.

- Αν εργάζεστε σε πάγκο εργασίας, βεβαιωθείτε ότι είναι αρκετά ψηλός, ώστε να μην αναγκάζεστε να σκύβετε αλλά να έχετε ίσια τη πλάτη.

- Το γραφείο πρέπει να είναι αρκετά ψηλό και να υπάρχει χώρος για τα πόδια, ώστε να κάθεστε αρκετά κοντά, με ίσια την πλάτη και να εργάζεστε άνετα. Ο χώρος για τα πόδια κάτω από την επιφάνεια εργασίας είναι απαραίτητος ώστε να κινούνται ελεύθερα.

- Αποφεύγετε την πολύωρη ακινησία σε μία θέση, που είναι σημαντική αιτία πόνου και δυσκαμψίας.

- Η καρέκλα του γραφείου πρέπει να έχει στήριγμα στη μέση.

- Οι χειρότερες καρέκλες για τη μέση είναι συχνά οι χαμηλές αλλά και οι βαθιές πολυθρόνες, που μπορεί να μοιάζουν μαλακές και άνετες, αλλά κρατούν την πλάτη σε κυρτή θέση, προκαλώντας έντονο πόνο και δυσκαμψία. Τα ίδια συμπτώματα μπορεί να προκαλέσει το να κάθεται κανείς σε σκαμπό, έχοντας την πλάτη σκυμμένη προς τα εμπρός.

- Φιλικές για τη μέση είναι οι καρέκλες με ίσια «πλάτη», που στηρίζουν τη μέση.

- Στους πάσχοντες από επαναλαμβανόμενα επεισόδια οσφυαλγίας ή από χρόνια οσφυαλγία, συνιστάται χρήση ενός στηρίγματος για τη μέση, πχ. ενός μικρού μαξιλαριού ή μιας πετσέτας τυλιγμένης σε κύλινδρο.

Πηγή: onmed.gr

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ;(0)

Αδυνάτισμα: Τελικά πόσα γεύματα πρέπει να τρώμε την ημέρα;

Υγεία-Επιστήμη21 Ιουλ 201714.50

Σύμφωνα με επιστημονική μελέτη από ερευνητές στις ΗΠΑ και την Τσεχία

Φρούτα-λαχανικά: Ποια έχουν τα περισσότερα και ποια τα λιγότερα φυτοφάρμακα

Υγεία-Επιστήμη21 Ιουλ 201714.10

Σύμφωνα με τον ετήσιο οδηγό της Περιβαλλοντικής Ομάδας Εργασίας - Οι ειδικοί εξέτασαν 48 είδη συμβατικών φρούτων και λαχανικών 

Προετοιμασία φαγητού: 6 λάθη που μπορεί να σας αρρωστήσουν

Υγεία-Επιστήμη21 Ιουλ 201713.00

Τι δείχνουν οι έρευνες για την ασφάλεια των τροφίμων 

Ανδρολόγοι: Οι 10 λόγοι που το… Survivor απογείωσε τη σεξουαλική ζωή!

Υγεία-Επιστήμη18 Ιουλ 201714.15

Διπλάσιες σεξουαλικές επαφές όσοι έβλεπαν το τηλεπαιχνίδι 

Θεσσαλονίκη: Οι 2 πρωτοποριακές χειρουργικές τεχνικές που αλλάζουν ζωές (ΦΩΤΟ)

Υγεία-Επιστήμη18 Ιουλ 201702.07

«Οι ασθενείς ξυπνούν χωρίς το πρόβλημα», λένε οι επιστήμονες 

ΠΟΥ: 1 στα 10 παιδιά δεν έκανε κανένα εμβόλιο το 2016

Υγεία-Επιστήμη17 Ιουλ 201718.50

Χάρη στον εμβολιασμό αποφεύγονται κάθε χρόνο 2-3 εκατ. θάνατοι από διφθερίτιδα, τέτανο, κοκκύτη και ιλαρά, υπενθυμίζουν ο ΠΟΥ και η Unicef

Το πλοίο της Greenpeace, Rainbow Warrior, στα ελληνικά νησιά

Υγεία-Επιστήμη17 Ιουλ 201718.00

Πανευρωπαϊκή περιοδεία για λιγότερο πλαστικό και περισσότερη Μεσόγειο

Μουρουνέλαιο: Μια αστείρευτη πηγή ζωής και υγείας

Υγεία-Επιστήμη14 Ιουλ 201721.12

Όλα όσα πρέπει να ξέρετε για τα ω-3 λιπαρά και το μουρουνέλαιο

Ασφάλεια τροφίμων: Τα 5 συχνότερα λάθη που κάνουμε όταν μαγειρεύουμε

Υγεία-Επιστήμη14 Ιουλ 201721.00

Μην παραβιάζετε τους βασικούς κανόνες υγιεινής και ασφάλειας των τροφίμων

© 2012 ePublish

Rss | Επικοινωνία