22

ΦΕΒ
2018

Μία express κίνηση για να τα «βάλεις» με αυτά τα δύο κιλά που σε έκαναν έξω φρενών

Η δίαιτα των 3 ημερών για να διώξεις το φούσκωμα - Τι να τρώτε

13 Νοε 201719.40

Δοκίμασες προχθές το περσινό σου jean παντελόνι και παρατήρησες πως κάτι δεν πάει καλά. Σα να κούμπωσε με δυσκολία, σα να «κολλάει» αρκετά στο σημείο των γλουτών και σε γενικότερο κλίμα δεν αισθάνεσαι άνετα με το να το φοράς. Η απόφαση είναι μία... δίαιτα. Πρέπει να «κόψεις» τις ατασθαλίες για τις επόμενες ημέρες για να διώξεις το φούσκωμα και αυτό το ένα κιλό (ίσως και δύο) που μπήκε τόσο απρόσμενα στην ζωή σου να αποτελέσεις σε ευθύς μέλλον, παρελθόν.

Η παρακάτω δίαιτα είναι το διατροφικό πρόγραμμα που πρέπει να ακολουθήσεις το επόμενο τριήμερο για να μπεις ξανά στο jean σου. Μην ξεχνάς να πίνεις πολύ νερό και πράσινο τσάι. Το παν είναι να διώξεις και τις τοξίνες.

Πρωινό:

1 ποτήρι γάλα 1,5 %, 4 κ.σ δημητριακά ολικής αλέσεως, 1 κ.γ κότζι μπέρι

ή 1 τοστ με πολύσπορο ψωμί (1 φέτα γαλοπούλα και 1 φέτα τυρί light), 1 κούπα στιγμιαίου καφέ ή φυσικού χυμού πορτοκαλιού

Δεκατιανό:

2 μπισκότα ολικής αλέσεως ή

1 μήλο/αχλάδι και 1 ακτινίδιο, ή 1 μπανάνα ή 1 ποτήρι φυσικό χυμό πορτοκάλι

Μεσημεριανό:

1 μερίδα κοτόπουλο βραστό, βραστά λαχανικά (καρότο, μπρόκολο, σέλινο) ή

Μανιταρόσουπα ή κρεμμυδόσουπα, 3-4 ελιές ή

Φασολάδα, τυρί Light, 3-4 ελιές ή 1 μερίδα βραστό ψάρι και καρότα, 1 πατάτα βραστή

Απογευματινό:

1 γιαούρτι με λίγους ξηρούς καρπούς ή

1 μπάρα δημητριακών με μία κούπα πράσινο τσάι ή 3 αποξηραμένα δαμάσκηνα και 5 αμύγδαλα

Βραδινό:

1 αυγό βραστό, σαλάτα με μαρούλι και καρότο ή

1 πίτα αραβική με γαλοπούλα και τυρί light ή Σούπα βελουτέ λαχανικών

Πηγή: queen.gr

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ;(1)

Typosthes.gr Social Media Awards 2017

Ένα μήλο την ημέρα προστατεύει από 5 μορφές καρκίνου!

Υγεία-Επιστήμη20 Φεβ 201820.20

Παίζει σημαντικό ρόλο στην πρόληψη διαφόρων μορφών καρκίνου


Νηστεία: Πότε πρέπει να τη διακόψετε - Ποιοι είναι οι κίνδυνοι

Υγεία-Επιστήμη20 Φεβ 201820.10

Η παρατεταμένη αποχή μπορεί να προκαλέσει προβλήματα


Λεμόνι: 9 εκπληκτικές χρήσεις που θα σας λύσουν τα χέρια

Υγεία-Επιστήμη20 Φεβ 201820.09

Πανεύκολες συνταγές θα κάνουν την καθημερινότητά σας καλύτερη


Τα πολύ πρόωρα και λιποβαρή μωρά είναι πιθανότερο να έχουν χαμηλότερο IQ

Υγεία-Επιστήμη20 Φεβ 201814.10

Τι δείχνει μια νέα επιστημονική μελέτη που διεξήχθη στο Πανεπιστήμιο του Άμστερνταμ

Προσοχή για την επιδημία ιλαράς συνιστά το ΚΕΕΛΠΝΟ

Υγεία-Επιστήμη20 Φεβ 201811.10

«Υπάρχουν θύλακες του πληθυσμού με ανεπαρκή εμβολιαστική κάλυψη» υποστηρίζει ο πρόεδρος του ΚΕΕΛΠΝΟ, Θ. Ρόζενμπεργκ

Με προβλήματα αλκοολισμού το 10% των Ελλήνων

Υγεία-Επιστήμη18 Φεβ 201822.59

Πόσο αλκοόλ καταναλώνει κατά μέσο όρο ο Έλληνας κάθε χρόνο

Η… ύπουλη επίδραση των χυμών φρούτων στη σιλουέτα μας

Υγεία-Επιστήμη16 Φεβ 201821.00

Η σύνδεση των φρουτοχυμών με τις θερμίδες τους


Έλληνες ερευνητές βάζουν «τρικλοποδιά» στον καρκίνο – Βρήκαν πρωτεΐνη κλειδί

Υγεία-Επιστήμη16 Φεβ 201820.50

Ερευνητές στο Πανεπιστήμιο Κρήτης ανακάλυψαν μία νέα πρωτεΐνη


Κατεστραμμένα μαλλιά: 3 τρόποι να τα επαναφέρετε

Υγεία-Επιστήμη16 Φεβ 201820.40

Συμβουλές ώστε να γίνουν πιο δυνατά και πιο υγιή


Μασούτης


Mollers






Typosthes.gr - Twitter

Interlife Kids



Typosthes.gr - Facebook

© 2012 ePublish

Rss | Επικοινωνία