24

ΝΟΕ
2017

Μία express κίνηση για να τα «βάλεις» με αυτά τα δύο κιλά που σε έκαναν έξω φρενών

Η δίαιτα των 3 ημερών για να διώξεις το φούσκωμα - Τι να τρώτε

13 Νοε 201719.40

Δοκίμασες προχθές το περσινό σου jean παντελόνι και παρατήρησες πως κάτι δεν πάει καλά. Σα να κούμπωσε με δυσκολία, σα να «κολλάει» αρκετά στο σημείο των γλουτών και σε γενικότερο κλίμα δεν αισθάνεσαι άνετα με το να το φοράς. Η απόφαση είναι μία... δίαιτα. Πρέπει να «κόψεις» τις ατασθαλίες για τις επόμενες ημέρες για να διώξεις το φούσκωμα και αυτό το ένα κιλό (ίσως και δύο) που μπήκε τόσο απρόσμενα στην ζωή σου να αποτελέσεις σε ευθύς μέλλον, παρελθόν.

Η παρακάτω δίαιτα είναι το διατροφικό πρόγραμμα που πρέπει να ακολουθήσεις το επόμενο τριήμερο για να μπεις ξανά στο jean σου. Μην ξεχνάς να πίνεις πολύ νερό και πράσινο τσάι. Το παν είναι να διώξεις και τις τοξίνες.

Πρωινό:

1 ποτήρι γάλα 1,5 %, 4 κ.σ δημητριακά ολικής αλέσεως, 1 κ.γ κότζι μπέρι

ή 1 τοστ με πολύσπορο ψωμί (1 φέτα γαλοπούλα και 1 φέτα τυρί light), 1 κούπα στιγμιαίου καφέ ή φυσικού χυμού πορτοκαλιού

Δεκατιανό:

2 μπισκότα ολικής αλέσεως ή

1 μήλο/αχλάδι και 1 ακτινίδιο, ή 1 μπανάνα ή 1 ποτήρι φυσικό χυμό πορτοκάλι

Μεσημεριανό:

1 μερίδα κοτόπουλο βραστό, βραστά λαχανικά (καρότο, μπρόκολο, σέλινο) ή

Μανιταρόσουπα ή κρεμμυδόσουπα, 3-4 ελιές ή

Φασολάδα, τυρί Light, 3-4 ελιές ή 1 μερίδα βραστό ψάρι και καρότα, 1 πατάτα βραστή

Απογευματινό:

1 γιαούρτι με λίγους ξηρούς καρπούς ή

1 μπάρα δημητριακών με μία κούπα πράσινο τσάι ή 3 αποξηραμένα δαμάσκηνα και 5 αμύγδαλα

Βραδινό:

1 αυγό βραστό, σαλάτα με μαρούλι και καρότο ή

1 πίτα αραβική με γαλοπούλα και τυρί light ή Σούπα βελουτέ λαχανικών

Πηγή: queen.gr

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ;(1)

Typosthes.gr Social Media Awards 2017

Τα γυναικεία χείλη προδίδουν την… ευκολία οργασμού

Υγεία-Επιστήμη23 Νοε 201721.10

Ενδιαφέρουσα σχέση ανάμεσα στο σχήμα των γυναικείων χειλιών και τον οργασμό

Δίαιτα για απώλεια λίπους: Πρόγραμμα 12 εβδομάδων

Υγεία-Επιστήμη23 Νοε 201719.46

Αυτή η δίαιτα υπόσχεται απώλεια λίπους και όχι μόνο κιλών

Θεσσαλονίκη: Δωρεάν συμβουλευτικές υπηρεσίες για κακοποιημένες γυναίκες

Υγεία-Επιστήμη23 Νοε 201719.36

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα για την Εξάλειψη της Βίας κατά των Γυναικών (25/11)

«Θαυματουργό» το γκρέιπφρουτ για τη σιλουέτα μας

Υγεία-Επιστήμη23 Νοε 201719.26

Βοηθάει στην καύση του λίπους και στην απώλεια βάρους

Ο καφές βοηθάει την καρδιά μας – Πόσα φλιτζάνια να πίνουμε

Υγεία-Επιστήμη23 Νοε 201719.16

Τα οφέλη της καθημερινής κατανάλωσης καφέ

Προσοχή στο θόρυβο από τα λεωφορεία – Τι προκαλεί

Υγεία-Επιστήμη23 Νοε 201719.08

Επικίνδυνα τα μέσα μαζικής μεταφοράς για την ακοή μας

«Σωτήρια» ακόμη και... ολίγη γυμναστική για τους ηλικιωμένους

Υγεία-Επιστήμη23 Νοε 201718.56

Η σωματική δραστηριότητα κάνει θαύματα

Εμβολιάζουμε τα παιδιά μας, αλλά ξεχνάμε… τον εαυτό μας

Υγεία-Επιστήμη23 Νοε 201718.46

Πανελλήνια έρευνα για τον εμβολιασμό και την ενημέρωση 

Νέα παγκόσμια στρατηγική ενάντια στο κάπνισμα – Ο ρόλος της καινοτομίας

Υγεία-Επιστήμη23 Νοε 201712.12

«Έμεινε πίσω» η Ελλάδα από τις αντικαπνιστικές επιστημονικές εξελίξεις

© 2012 ePublish

Rss | Επικοινωνία