24

ΝΟΕ
2017

Πολύ σημαντικό για τον οργανισμό σας η αργή μάσηση

Μασάτε αργά την τροφή σας; Δείτε από τι σας προστατεύει

14 Νοε 201719.00

Οι άνθρωποι που μασάνε αργά την τροφή τους έχουν μικρότερες πιθανότητες να εξελιχθούν σε παχύσαρκοι και να εκδηλώσουν μεταβολικό σύνδρομο, σύμφωνα με ιαπωνική μελέτη που παρουσιάστηκε στο ετήσιο συνέδριο της Αμερικανικής Καρδιολογικής Εταιρείας στην Καλιφόρνια.

Ως μεταβολικό σύνδρομο ορίζεται η κατάσταση κατά την οποία το άτομο έχει τουλάχιστον τρεις από πέντε παράγοντες κινδύνους: κοιλιακή παχυσαρκία, υπέρταση, αυξημένα επίπεδα τριγλυκεριδίων, χαμηλά επίπεδα HDL (καλής) χοληστερόλης και υψηλά επίπεδα σακχάρου στο αίμα.

Το μεταβολικό σύνδρομο θεωρείται ισχυρός προγνωστικός δείκτης καρδιακής νόσου, διαβήτη και εγκεφαλικού επεισοδίου, αλλά μπορεί να ελεγχθεί ή να προληφθεί με αλλαγές στον τρόπο ζωής.

Οι ερευνητές του Πανεπιστημίου της Χιροσίμα, με επικεφαλής τον Τακαγιούκι Γιαμάτζι, έθεσαν υπό ιατρική παρακολούθηση για πέντε χρόνια 642 άνδρες και 441 γυναίκες, κατά μέσο όροι 51 ετών, που χωρίστηκαν σε τρεις ομάδες ανάλογα με το πόσο γρήγορα έτρωγαν (αργά, φυσιολογικά, γρήγορα).

Όσοι έτρωγαν γρήγορα είχαν 11,6% περισσότερες πιθανότητες να εμφανίσουν μεταβολικό σύνδρομο, σε σχέση με όσους έτρωγαν με κανονικό ρυθμό (6,5%) ή με αργό (2,3%). Επιπλέον, όσοι έτρωγαν γρήγορα, κατά τη διάρκεια της μελέτης είχαν πάρει περισσότερα κιλά, είχαν μεγαλύτερη περίμετρο μέσης και υψηλότερα επίπεδα σακχάρου, συγκριτικά με εκείνους που έτρωγαν αργά.

«Όταν κάποιος τρώει γρήγορα είναι πιθανότερο να τρώει περισσότερο και να μην αισθάνεται κορεσμό. Επίσης, προκαλείται μεγαλύτερη διακύμανση στα επίπεδα της γλυκόζης στο αίμα, γεγονός που μπορεί να οδηγήσει σε αντίσταση στην ινσουλίνη. Αντιθέτως, το αργό μάσημα της τροφής μπορεί να αποτελέσει σημαντική αλλαγή στον τρόπο ζωής στην προσπάθεια πρόληψης του μεταβολικού συνδρόμου», εξήγησε ο Δρ Γιαμάτζι.

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ;(0)

Typosthes.gr Social Media Awards 2017

Τα γυναικεία χείλη προδίδουν την… ευκολία οργασμού

Υγεία-Επιστήμη23 Νοε 201721.10

Ενδιαφέρουσα σχέση ανάμεσα στο σχήμα των γυναικείων χειλιών και τον οργασμό

Δίαιτα για απώλεια λίπους: Πρόγραμμα 12 εβδομάδων

Υγεία-Επιστήμη23 Νοε 201719.46

Αυτή η δίαιτα υπόσχεται απώλεια λίπους και όχι μόνο κιλών

Θεσσαλονίκη: Δωρεάν συμβουλευτικές υπηρεσίες για κακοποιημένες γυναίκες

Υγεία-Επιστήμη23 Νοε 201719.36

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα για την Εξάλειψη της Βίας κατά των Γυναικών (25/11)

«Θαυματουργό» το γκρέιπφρουτ για τη σιλουέτα μας

Υγεία-Επιστήμη23 Νοε 201719.26

Βοηθάει στην καύση του λίπους και στην απώλεια βάρους

Ο καφές βοηθάει την καρδιά μας – Πόσα φλιτζάνια να πίνουμε

Υγεία-Επιστήμη23 Νοε 201719.16

Τα οφέλη της καθημερινής κατανάλωσης καφέ

Προσοχή στο θόρυβο από τα λεωφορεία – Τι προκαλεί

Υγεία-Επιστήμη23 Νοε 201719.08

Επικίνδυνα τα μέσα μαζικής μεταφοράς για την ακοή μας

«Σωτήρια» ακόμη και... ολίγη γυμναστική για τους ηλικιωμένους

Υγεία-Επιστήμη23 Νοε 201718.56

Η σωματική δραστηριότητα κάνει θαύματα

Εμβολιάζουμε τα παιδιά μας, αλλά ξεχνάμε… τον εαυτό μας

Υγεία-Επιστήμη23 Νοε 201718.46

Πανελλήνια έρευνα για τον εμβολιασμό και την ενημέρωση 

Νέα παγκόσμια στρατηγική ενάντια στο κάπνισμα – Ο ρόλος της καινοτομίας

Υγεία-Επιστήμη23 Νοε 201712.12

«Έμεινε πίσω» η Ελλάδα από τις αντικαπνιστικές επιστημονικές εξελίξεις

© 2012 ePublish

Rss | Επικοινωνία