22

OCT
2018

Και μπορείς να τις κάνεις οπουδήποτε

Τρεις εύκολες ασκήσεις που πραγματικά καταπολεμούν τη φλεγμονή

05 Dec 201720.10

Η φλεγμονή είναι ένα σημάδι βλάβης του σώματος και μπορεί να προκληθεί από πάρα πολλά πράγματα/προβλήματα, ξεκινώντας από την κακή διατροφή έως την προδιάθεση γενετικών συνθηκών.

Και ενώ πιθανότατα να έχεις ακούσει για διάφορα συμπληρώματα, όπως ο κουρκουμάς ή και ακριβά προγράμματα αποτοξίνωσης για να βοηθήσεις στην αποκατάσταση των κατεστραμμένων κυττάρων, η απάντηση στην καταπολέμηση της φλεγμονής μπορεί να είναι πολύ πιο εύκολη από ό, τι νομίζεις.

Η απλή άσκηση μπορεί να είναι μια από τις καλύτερες λύσεις για να συμβάλει στη μείωση της και ακόμη και την πρόληψη.

Foam Rolling: Το foam rolling (γνωστό και ως αυτό-μασάζ) βοηθά στην αναζωογόνηση του σώματος, βελτιώνοντας την ευλυγισία, ενισχύοντας τον πυρήνα του σώματος και προάγοντας την πέψη και την κυκλοφορία. Μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί για να στοχεύσει ειδικά τη φλεγμονή, όπως εξηγεί και ο φυσιοθεραπευτής Nicholas M. Licameli. Ο ίδιος λοιπόν, κατευθύνει τους πελάτες του να ξαπλώνουν σε έναν κύλινδρο και να χρησιμοποιούν βαρύτητα για να ασκήσουν πίεση σε ένα μυ. Ο κύλινδρος πιέζεται στους μυς της κοιλιάς και ο χρήστης κυλάει πάνω και κάτω κατά μήκος του μυ που έχει επιλέξει να γυμνάσει.

Βαθιές αναπνοές και yoga: Ενώ οι δύο αυτές ασκήσεις πάνε πάντα μαζί, η yoga και οι αναπνευστικές ασκήσεις είναι ισχυρές πρακτικές πρόληψης της φλεγμονής. Η βαθιά, ελεγχόμενη αναπνοή και ο διαλογισμός προκαλούν μια κατάσταση σωματικής και πνευματικής χαλάρωσης. Κι αυτό βοηθά απίστευτα όταν θέλεις να μειώσεις τη φλεγμονή στο σώμα σου.

Περπάτημα: Με την χαμηλή ένταση που έχει το περπάτημα είναι μια καταπληκτική τακτική για όποιον αδυνατεί να συμμετάσχει σε μια έντονη γυμναστική. Το περπάτημα είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να αποκαταστήσεις τους μυς σου, μειώνει τη φλεγμονή με την αποστολή φρέσκου αίματος και οξυγόνου σε όλο το σώμα σου, πιέζοντας παράλληλα το λεμφικό σου σύστημα για να απομακρύνει τα «απόβλητα».

Πηγή: queen.gr

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ;(0)


Πίννα: Άλλο ένα προστατευόμενο θαλάσσιο είδος κοντά στον αφανισμό

Μια νέα σημαντική απειλή καταγράφεται τους τελευταίους μήνες στις ελληνικές θάλασσες 

Τα μοναδικά οφέλη του καφέ για το συκώτι – Πόσα φλιτζάνια να πίνουμε

Οφέλη για την καρδιά, τα νεφρά αλλά και τον εγκέφαλο


Ωμό κοτόπουλο: 8 λάθη που βάζουν σε κίνδυνο την υγεία μας

Γλυτώστε από αρκετούς κινδύνους για την υγεία σας


Πέντε τρόποι να χάσεις κιλά... χωρίς να μετράς θερμίδες!

Έξυπνες στρατηγικές για απώλεια βάρους 


Δεν πάει ο νους σας... τα πιο βρώμικα πράγματα που ακουμπάτε κάθε μέρα (VIDEO)

Και ποιος είναι ο “βασιλιάς” των εστιών μικροβίων της καθημερινότητας

Βιταμίνη Β3: Πού βοηθά & ποιες είναι οι καλύτερες πηγές

Bοηθά στην καλή λειτουργία του μεταβολισμού και του νευρικού συστήματος


Όλη η αλήθεια για τα εμβόλια: Οι πιο κρίσιμες ερωτήσεις

Απομυθοποίηση των κυριότερων επιχειρημάτων του αντιεμβολιαστικού κινήματος


ΚΕΕΛΠΝΟ: Στους 41 οι θάνατοι από τον ιό του Δυτικού Νείλου

Συνολικά 306 κρούσματα λοίμωξης έχουν καταγραφεί από την αρχή της περιόδου 




Μασούτης



Mollers




Typosthes.gr - Twitter


NLP



Typosthes.gr - Facebook

© 2012 ePublish

Rss | Επικοινωνία