17

ΔΕΚ
2017

Βοηθούν την βελτίωση του ανοσοποιητικού μας

Πέντε «μυστικά διατροφής» για μη κρυολογήσουμε το χειμώνα

06 Δεκ 201719.51

Έχουμε μπει για τα καλά στο χειμώνα! Μία περίοδος που συνοδεύεται από ιώσεις, αλλά και από την εποχική γρίπη. Η Δρ. Ελένη Παπαγιαννίδου, κλινική διαιτολόγος-διατροφολόγος, αναφέρει ότι υπάρχουν κάποια "μυστικά" διατροφής που θα μας βοηθήσουν να βελτιώσουμε το ανοσοποιητικό μας, ώστε να μειώσουμε τη συχνότητα αλλά και τη διάρκειά μίας γρίπης ή μίας ίωσης.


Αποφύγετε τη ζάχαρη

«Τα σάκχαρα, τα δημητριακά και άλλα αμυλούχα τρόφιμα επηρεάζουν αρνητικά το ανοσοποιητικό. Στην πραγματικότητα, πολλές μελέτες επιβεβαιώνουν ότι το ανοσοποιητικό μας καταστέλλεται για αρκετές ώρες μετά την κατανάλωση απλών σακχάρων (ζάχαρη, φρουκτόζη κλπ.) Φαίνεται πως η παραγωγή λευκών αιμοσφαιρίων μπορεί να μειωθεί ακόμα και 50%. Θυμηθείτε πως εάν είστε άρρωστοι ή δεν θέλετε να αρρωστήσετε, είναι σημαντικό να δώσετε στο σώμα σας θρεπτικά συστατικά, όχι ζάχαρη!»


Αυξήστε την πρόσληψη βιταμινών, μετάλλων και αντιοξειδωτικών

- Βιταμίνη D

«Παρόλο που η βιταμίνη C θεωρείται ως η μαγική λύση για τα κρυολογήματα θέλω να στρέψω την προσοχή σας στη βιταμίνη D. Αυτή η λιποδιαλυτή βιταμίνη υποστηρίζει την αντιμικροβιακή διαδικασία στο σώμα ρυθμίζοντας την παραγωγή λευκών αιμοσφαιρίων. Για αυτό και είναι πολύ πιο σημαντική από τη βιταμίνη C. Γενικά συστήνω από 2.000 έως 5.000 IU κάθε μέρα για να τα αυξήσετε αν είναι χαμηλά ή να τα διατηρήσετε σταθερά. Για υγιή μεταβολισμό, καλή διάθεση, ισχυρή ανοσολογική λειτουργία, εξαιρετική οστική πυκνότητα και πολλά άλλα τα ιδανικά επίπεδα η D3 σας να είναι 50 έως 80 ng/ml. Είναι σχεδόν σίγουρο πως θα έχουμε χαμηλά επίπεδα αν δεν παίρνουμε συμπλήρωμα καθημερινά, για αυτό είναι σοφό να κάνουμε μια εξέταση!»

- Ψευδάργυρος

«Ο ψευδάργυρος αυξάνει την παραγωγή λευκών αιμοσφαιρίων και βοηθάει πολύ αποτελεσματικά στην καταπολέμηση της λοίμωξης. Επισκόπηση στο Cochrane διαπίστωσε ότι ο ψευδάργυρος μείωσε τόσο τη διάρκεια όσο και τη σοβαρότητα των συμπτωμάτων του κοινού κρυολογήματος. Σύμφωνα με έκθεση τον Μάρτιο του 2008 στο The Journal of Infectious Diseases, συμπλήρωμα ψευδαργύρου μείωσε τη διάρκεια του κρυολογήματος από 7 σε 4 ημέρες και μείωσε τον βήχα από 5 σε 2 ημέρες. Βρίσκεται σε τρόφιμα όπως στρείδια, σκούρο κρέας κοτόπουλου, μοσχαρίσιο κρέας, αμύγδαλα και κολοκυθόσποροι».


Τρώτε περισσότερα φυσικά αντιμικροβιακά τρόφιμα

- Σκόρδο

«Το σκόρδο όχι μόνο καταπολεμά τα βακτήρια, αλλά σκοτώνει επίσης τους μύκητες και τους ιούς. Οι φρέσκες σκελίδες σκόρδου έχουν το πιο ισχυρό αντιμικροβιακό αποτέλεσμα».

-Τζίντζερ

«Το τζίντζερ περιέχει χημικές ουσίες που στοχεύουν συγκεκριμένα σε ιούς που επηρεάζουν το κεφάλι και το λαιμό. Τρίψτε λίγο φρέσκο τζίντζερ σε ένα φλιτζάνι τσάι ή ένα φλιτζάνι ζεστό νερό και αφήστε το μέσα λίγο πριν το πιείτε».


Πίνετε ζεστά υγρά

- Σπιτικό ζωμό με κόκκαλα

«Ένας σπιτικός ζωμός με κόκαλα είναι εξαιρετικά ευεργετικός για το ανοσοποιητικό μας σύστημα καθώς η ζελατίνη και το κολλαγόνο που βρίσκεται στον ζωμό είναι απαραίτητα για ένα υγιές έντερο, το οποίο οδηγεί σε ένα υγιές ανοσοποιητικό».

- Ροφήματα από βότανα και ζεστό νερό με λεμόνι

«Και τα δύο δεν είναι μόνο καταπραϋντικά για τον πονόλαιμο, αλλά παρέχουν στο σώμα ενυδάτωση, αντιοξειδωτικά και άλλα θρεπτικά συστατικά που ενισχύουν το ανοσοποιητικό».


Πάρτε προβιοτικά

«Ένα υγιές έντερο είναι απαραίτητο για ένα ισχυρό ανοσοποιητικό έτοιμο να πολεμήσει όταν έρχεται μια μόλυνση. Κρατήστε το έντερο σας γεμάτο με καλά βακτήρια, έτσι ώστε να μπορεί να νικήσει τα κακά βακτηρίδια όταν μπαίνουν στο γαστρεντερικό σωλήνα. Συνιστώ καθημερινά προβιοτικά για να διατηρήσετε σε ισορροπία τη χλωρίδα του εντέρου. Αυτή την περίοδο του χρόνου, είναι καλή ιδέα να αυξήσετε τη δόση. Γενικά θα συνιστούσα να παίρνετε τουλάχιστον δύο κάψουλες ημερησίως ειδικά αν παίρνετε αντιβιοτικό αλλά όχι κοντά σε αυτό».

 

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ;(0)

Typosthes.gr Social Media Awards 2017

Επίσημες οδηγίες για μείωση στη χρήση κινητών τηλεφώνων στις ΗΠΑ

Υγεία-Επιστήμη15 Δεκ 201722.33

Προειδοποίηση για σοβαρές επιπτώσεις στην υγεία από τις αρχές στην Καλιφόρνια

Unicef: Εκτεθειμένα στους κινδύνους του διαδικτύου τα παιδιά

Υγεία-Επιστήμη15 Δεκ 201722.21

Ένας στους τρεις χρήστες του διαδικτύου παγκοσμίως είναι παιδί

Οι τροφές που μας κάνουν ευτυχισμένους… σε κάθε ηλικία!

Υγεία-Επιστήμη15 Δεκ 201720.26

Μας βοηθούν να έχουμε καλή διάθεση και ανεβασμένη ψυχολογία

Ο γηραιότερος άντρας στον κόσμο αποκαλύπτει τα μυστικά της διατροφής του!

Υγεία-Επιστήμη15 Δεκ 201720.00

Γεννήθηκε στην Εξτρεμαδούρα στις 13 Δεκεμβρίου του 1904

Ιατρικός Σύλλογος Θεσσαλονίκης: «Υποβάθμιση των υπηρεσιών υγείας» οι ΤΟΜΥ

Υγεία-Επιστήμη15 Δεκ 201714.20

Κριτική προς την κυβέρνηση σχετικά με τα εγκαίνια των Τοπικών Μονάδων Υγείας

NASA: Βρέθηκε άστρο με 8 εξωπλανήτες, όσους και το δικό μας ηλιακό σύστημα

Υγεία-Επιστήμη15 Δεκ 201713.10

Την ανακάλυψη πραγματοποίησε για πρώτη φορά ένα σύστημα τεχνητής νοημοσύνης της Google

Θεσσαλονίκη: Πρωτοπορεί το ΑΧΕΠΑ, αθέατα ακουστικά σε δύο ασθενείς!

Υγεία-Επιστήμη15 Δεκ 201712.51

Για πρώτη φορά στην Ελλάδα, με τη συνδρομή εξειδικευμένης ομάδας γιατρών από τη Γαλλία

ΕΟΦ: Πως θα γίνει η επιστροφή προϊόντων βρεφικού γάλακτος

Υγεία-Επιστήμη13 Δεκ 201721.35

Μετά τους φόβους για ύπαρξη σαλμονέλλας

Η γειτονιά που ζούμε «μαρτυράει» τον… κίνδυνο παχυσαρκίας

Υγεία-Επιστήμη13 Δεκ 201721.25

Το μυστικό βρίσκεται στις υποδομές της γειτονιάς

© 2012 ePublish

Rss | Επικοινωνία