20

OCT
2018

Πολύ σημαντικά τα γονίδια που θέτουν σε κίνδυνο για παχυσαρκία

Ποιους ωφελεί περισσότερο η υγιεινή διατροφή;

12 Jan 201823.10

Αν και η υγιεινή διατροφή είναι καλή για όλους, όσοι έχουν γονίδια που τους θέτουν σε υψηλό κίνδυνο για παχυσαρκία, επωφελούνται περισσότερο, σύμφωνα με αμερικανική μελέτη που δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό έντυπο The BMJ.

Οι ερευνητές της Σχολής Δημόσιας Υγείας και Τροπικής Ιατρικής του Πανεπιστημίου Tulane της Νέας Ορλεάνης υποστηρίζουν ότι ακόμα και όσοι είναι φορείς κληρονομικής προδιάθεσης για περιττά κιλά δεν είναι καταδικασμένοι να εξελιχθούν σε παχύσαρκα άτομα.

Μάλιστα, οι επιστήμονες λένε ότι το «πεπρωμένο» αυτό μπορεί να αποφευχθεί με την υιοθέτηση μιας υγιεινής διατροφής πλούσιας σε φρέσκα φρούτα και λαχανικά και μετρημένες ποσότητες νατρίου, ζάχαρης, αλκοόλ και κόκκινου κρέατος. Οι ειδικοί κατέληξαν στα παραπάνω συμπεράσματα αφού ανέλυσσαν στοιχεία από ιατρικά ασχεία γιοα περίπου 14.000 άνδρες και γυναίκες, καθώς και δεδομένα για τον τρόπο ζωής τους και τη διατροφή τους.

«Διαπιστώσαμε ότι, η κατανάλωση υγιεινών τροφών, όπως φρούτα και λαχανικά, δημητριακά ολικής άλεσης, πολυακόρεστα λιπαρά οξέα και ελάχιστα τρανς λιπαρά, τηγανητά και ροφήματα με ζάχαρη, μειώνουν τον κίνδυνο παχυσαρκίας και προάγουν την απώλεια βάρους σε όλους τους ανθρώπους», εξηγεί ο επικεφαλής συγγραφέας της μελέτης Δρ Λου Κουι. Και προσθέτει ότι, το πλέον ενδιαφέρον στοιχείο ήταν ότι οι προστατευτικές επιδράσεις της υγιεινής διατροφής ήταν πιο εμφανείς στα άτομα με τον υψηλότερο γενετικό κίνδυνο.

Ο κίνδυνος παχυσαρκίας είναι γνωστό ότι πηγάζει από ένα σύμπλεγμα γενετικών και περιβαλλοντικών παραγόντων. Κι ενώ οι αναλύσεις του DNA μπορούν εύκολα να αναδείξουν τις γενετικές μεταλλάξεις που σχετίζονται με την παχυσαρκία, η γενετική προδιάθεση για αύξηση του βάρους είναι από μόνη της μια περίπλοκη διαδικασία για να υπολογιστεί.

Πάντως, ο γενικός πληθυσμός μπορεί να διακριθεί σε χαμηλού, ενδιάμεσου και υψηλού κινδύνου, σε ότι αφορά τον κίνδυνο παχυσαρκίας.

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ;(0)


Βιταμίνη Β3: Πού βοηθά & ποιες είναι οι καλύτερες πηγές

Bοηθά στην καλή λειτουργία του μεταβολισμού και του νευρικού συστήματος


Όλη η αλήθεια για τα εμβόλια: Οι πιο κρίσιμες ερωτήσεις

Απομυθοποίηση των κυριότερων επιχειρημάτων του αντιεμβολιαστικού κινήματος


ΚΕΕΛΠΝΟ: Στους 41 οι θάνατοι από τον ιό του Δυτικού Νείλου

Συνολικά 306 κρούσματα λοίμωξης έχουν καταγραφεί από την αρχή της περιόδου 

Γλυκάνισος: 7 επιστημονικά αποδεδειγμένα οφέλη για την υγεία

Είναι γνωστός για τις θεραπευτικές του ιδιότητες


Ποιότητα ύπνου: Το φρούτο που πρέπει να αποφεύγετε το βράδυ

Ο επαρκής και καλός ύπνος είναι απαραίτητος


Νέα φάρμακα κατά της ημικρανίας, θα παρουσιαστούν στη Θεσσαλονίκη

Στο πλαίσιο του18ου PHARMA point που διοργανώνει ο Φαρμακευτικός Σύλλογος Θεσσαλονίκης στις 20 και 21 Οκτωβρίου

Χυμός καρότου: Τα οφέλη του για επιδερμίδα, μάτια και ανοσοποιητικό!

Μια απίστευτη τροφή σε βιταμίνες και αντιοξειδωτικά


Οι τροφές που βάζουν φωτιά στο λίπος – Τι να διαλέξετε!

Συμβάλλουν σημαντικά στην καύση του λίπους


Οι ελιές είναι ο... πιο γευστικός «εχθρός» της χοληστερίνης!

Μελέτη από ελληνικό πανεπιστήμιο για τη διατροφή


Βότανα από την Κρήτη νικούν γρίπη και ιώσεις!

Αποτελέσματα ιατρικής έρευνας για την αντιμετώπιση συνήθων ιών





Mediterranean Cosmos



Μασούτης



Mollers




Typosthes.gr - Twitter


NLP



Typosthes.gr - Facebook

© 2012 ePublish

Rss | Επικοινωνία