23

SEP
2018

Η σύνδεση των φρουτοχυμών με τις θερμίδες τους

Η… ύπουλη επίδραση των χυμών φρούτων στη σιλουέτα μας

16 Feb 201821.00

Όλοι γνωρίζουμε ότι οι χυμοί των φρούτων έχουν οφέλη στην υγεία μας, ωστόσο μια αμερικανική μελέτη έρχεται να αναδείξει μια άγνωστη έως τώρα επίπτωσή τους στο σωματικό μας βάρος.

Σύμφωνα, λοιπόν, με στοιχεία που δημοσιεύονται στο επιστημονικό έντυπο Preventive Medicine, τα άτομα που πίνουν ένα μικρό ποτήρι χυμό φρούτων καθημερινά αναμένεται να αυξηθεί το βάρος τους λιγάκι σε βάθος χρόνου. Μάλιστα, η ποσότητα των κιλών που παίρνει κανείς είναι περίπου η ίδια που αναμένεται να προσθέσει στο σωματικό του βάρος πίνοντας μια όμοια ποσότητα ένος αναψυκτικού με ζάχαρη.

Αλλά απ' την άλλη, τα άτομα που τρώνε ένα ολόκληρο φρούτο καθημερινά μπορούν να χάσουν περίπου 453 γραμμάρια σε ορίζοντα τριετίας.

Οι ερευνητές του Ιατρικού Κέντρου Mason Virginia στο Σιατλ, με επικεφαλής τον Δρ Μπραντον Οουερμπαχ, ανέλυσαν στοιχεία για περισσότερες από 49.000 μετεμμηνοπαυσιακές γυναίκες που είχαν λάβει μέρος στη μελέτη Women's Health Initiative, μια εθνική μελέτη υγείας στις ΗΠΑ, την περίδοο 1993-1998. Κατά μέσο όρο οι συμμετέχουσες είχαν πάρει λίγο παραπάνω από 1,3 κιλά σε διάστημα τριών ετών.

Μετά την αξιολόγηση διαφόρων παραγόντων που συντελούν στην αύξηση του σωματικού βάρους (άθληση, συνολικός αριθμός καταναλισκόμενων θερμίδων, μορφωτικό επίπεδο και εισόδημα), οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι οι γυναίκες που έπιναν τακτικά φρουτοχυμούς ήταν πιθανότερο να πάρουν κιλά.

«Μια ημερήσια ποσότητα 170 γραμμαρίων 100% χυμού φρούτων καθημερινά προήγαγε την αύξηση του σωματικού βάρους κατά περίπου 250 γραμμάρια ετησίως. Κι ενώ τα νούμερα μπορούν να φαίνονται μικρά, κάνουν πραγματική διαφορά στο τελικό σύνολο. Και η σύγκριση με ένα ολόκληρο φρούτο είναι ακόμα πιο ενδεικτική της συμβολής των χυμών στην αύξηση των κιλών. Μια μερίδα 170 γραμμαρίων φρουτοχυμού περιέχει από 15 έως 30 γραμμάρια σάκχαρα και 60-120 θερμίδες. Ένα ολόκληρο φρούτο περιέχει επίσης σάκχαρα, αλλά αυτά αποθηκεύονται στην πούλπα και τις φυτικές ίνες του φρούτου. Χωρίς τις πρόσθετες φυτικές ίνες, η ζάχαρη στον φρουτοχυμό εισέρχεται ταχύτερα στην ροή του αίματος προκαλώντας αύξηση της ινσουλίνης η οποία με τη σειρά της αλλάζει τον μεταβολισμό», εξηγεί ο Δρ Οουερμπαχ.

Και συμπληρώνει ότι, οι χυμοί των φρούτων έχουν περίπου τις ίδιες βιταμίνες και τα ιχνοστοιχεία με τα ολόκληρα φρούτα, αλλά δεν έχουν σχεδόν καθόλου φυτικές ίνες. Έτσι τα φυσικά σάκχαρα που περιέχουν απορροφόνται πολύ γρήγορα από τον ανθρώπινο οργανισμό και έτσι τελικά επηρεάζουν διαφορετικά το σώμα.

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ;(0)


ΠΟΥ: Από το αλκοόλ ένας στους 20 θανάτους παγκοσμίως

Η κατάχρησή του σκοτώνει 3 εκατομμύρια ανθρώπους τον χρόνο


Επικίνδυνο το μαγείρεμα με κάρβουνα ή ξύλα – Δείτε τι προκαλεί

Κίνδυνος για σοβαρά αναπνευστικά προβλήματα


Κακοσμία στόματος στα παιδιά: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε

Τη κακή αναπνοή μερικές φορές μπορούν να τη βιώσουν και τα υγιή παιδιά


Φρούτα και λαχανικά που πρέπει να τρώτε... με τη φλούδα!

Στο σκούρο περίβλημα συγκεντρώνονται οι περισσότερες βιταμίνες


Ανησυχία για την αύξηση των ασθενειών που οφείλονται στα κουνούπια

Ειδικοί επισημαίνουν ότι πρέπει να δοθεί έμφαση στην καταπολέμηση των κουνουπιών στον αστικό ιστό

Φθινοπωρινή ισημερία: Πότε ξεκινάει «επισήμως» το φθινόπωρο

Ο Ήλιος θα λάμπει κάθετα πάνω από τον Ισημερινό της Γης, με τη διάρκεια της ημέρας και της νύχτας να είναι περίπου ίδια

Στέρηση ύπνου: Οι 7 θανάσιμοι κίνδυνοι για την υγεία

Η χρόνια στέρηση ύπνου συμβάλλει στην αύξηση του κινδύνου δυνητικά θανατηφόρων παθήσεων





Mediterranean Cosmos



Μασούτης







Huawei Y series




Typosthes.gr - Twitter


Typosthes.gr - Facebook

© 2012 ePublish

Rss | Επικοινωνία