25

APR
2018

Τι συνιστούν όμως οι ειδικοί για τους μήνες που διανύουμε

Η καλύτερη ώρα για ντους αυτή την εποχή του χρόνου

03 Apr 201820.47

Ντους το πρωί ή το βράδυ; Ιδού η απορία…Αν είστε «πρωινό πουλί» μάλλον συνηθίζετε να ξεκινάτε τη μέρα σας με ένα γρήγορο ντουσάκι ώστε να πάτε φρέσκοι και αναζωογονημένοι στη δουλειά. Αν πάλι δραστηριοποιείστε μετά τη δύση του ηλίου πιθανότατα το ντους είναι το τελευταίο πράγμα που κάνετε πριν πέσετε στο κρεβάτι.

Τι συνιστούν όμως οι ειδικοί, ειδικά για τους μήνες που διανύουμε; Σύμφωνα με τον δερματολόγο Δρ Samer Jaber από τη Νέα Υόρκη των ΗΠΑ, το ντους και ο καθαρισμός του προσώπου το βράδυ ωφελούν σημαντικά την υγεία της επιδερμίδας, ιδίως κατά τους μήνες της άνοιξης και του καλοκαιριού.

«Για κάποιον που βρίσκεται εκτός σπιτιού όλη μέρα ή θα γυμναστεί και θα ιδρώσει το ντους πριν πέσει για ύπνο είναι σίγουρα απαραίτητο» αναφέρει ο ειδικός. «Την άνοιξη συγκεκριμένα πρέπει να λαμβάνουμε υπόψη και την έκθεση σε αλλεργιογόνα, όπως η γύρη, και σίγουρα θέλουμε να απαλλαγούμε από αυτά πριν τον ύπνο» προσθέτει.


Ντους το βράδυ και για καλύτερο ύπνο

Η θερμοκρασία του σώματος παίζει σημαντικό ρόλο στη ρύθμιση του κιρκάδιου ρυθμού, του «βιολογικού ρολογιού» που καθορίζει πότε νιώθουμε υπνηλία και πότε βρισκόμαστε σε εγρήγορση.

Το γνωρίζατε όμως ότι ένα ζεστό ντους μπορεί να προετοιμάσει «τεχνητά» το σώμα σας για ύπνο; Η φυσική πτώση της θερμοκρασίας του σώματος λίγο μετά το ζεστό ντους θα λειτουργήσει για τον οργανισμό σας σαν «καμπανάκι» ότι είναι ώρα να κοιμηθείτε.

Δεν πρέπει να κάνετε ντους αμέσως πριν τον ύπνο, καθώς στην περίπτωση αυτή η θερμοκρασία του σώματος θα είναι αρκετά υψηλή και αυτό δεν θα σας βοηθήσει να αποκοιμηθείτε εύκολα. Πρέπει λοιπόν να κάνετε ντους το απόγευμα ή νωρίς το βράδυ, κατά προτίμηση για 20 λεπτά περίπου, ώστε να υπάρχει το χρονικό περιθώριο να ανέβει η θερμοκρασία του σώματος. Στον χρόνο που ακολουθεί, η θερμοκρασία του σώματος σταδιακά θα πέφτει.

Το ντους 1,5 ώρα πριν τον ύπνο είναι ιδανικό ώστε μέχρι να πέσετε στο κρεβάτι το σώμα να είναι δροσερό και έτοιμο για ύπνο!

Πηγή: onmed.gr

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ;(0)


«Επικίνδυνη» η μέτρια κατανάλωση καφέ στην εγκυμοσύνη - Πόσο να πίνετε

Μακροπρόθεσμες επιπτώσεις στο μετέπειτα σωματικό βάρος του παιδιού


Κολπική μαρμαρυγή: Τι να τρώτε για να προστατευτείτε!

Νικήστε την πάθηση με τη βοήθεια της διατροφής


φωτ. αρχείου

ΠΦΣ: Ζητά κατεπείγουσα έρευνα για ιστοσελίδα με έδρα τη Θεσσαλονίκη

Πωλεί μέσω διαδικτύου σκευάσματα διαλαλώντας πώς «τα πάντα θεραπεύονται είναι απλώς θέμα χρόνου»


Οστεοπόρωση: Οι τέσσερις σωματοφύλακες της καλής υγείας των οστών!

Ασβέστιο, Βιταμίνη D3,Μαγνήσιο και Βιταμίνη Κ2


Τέλος και στην Ελλάδα πλαστικά καλαμάκια και αναδευτήρες ποτών!

Τι αποφάσισαν οι εταιρείες-μέλη της Ένωσης Επιχειρήσεων Αλκοολούχων Ποτών


Θεσσαλονίκη: Δράση ενημέρωσης για τα οφέλη του εμβολιασμού

Στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Εμβολιασμού, που ξεκινά από σήμερα


Μασούτης



hemaplex



ΕΛΠΕ




Typosthes.gr - Twitter


Typosthes.gr - Facebook

© 2012 ePublish

Rss | Επικοινωνία