19

SEP
2018

Οι συμβουλές των ειδικών για την περίοδο της νηστείας

Διατροφικός οδηγός για τη Μεγάλη Εβδομάδα: Τι να φάτε και τι να αποφύγετε

03 Apr 201821.22

Για να περάσετε όμορφα τις ημέρες της Μεγάλης Εβδομάδας χωρίς ανεπιθύμητες αδιαθεσίες, γαστρεντερικές διαταραχές αλλά και αλλαγές στο βάρος σας, καλό θα ήταν να ακολουθήσετε τις συμβουλές των ειδικών!


Τις ημέρες της νηστείας:

Κάντε 5 γεύματα την ημέρα, δηλαδή 3 κυρίως (πρωινό, μεσημεριανό, δείπνο) και 2 ενδιάμεσα γεύματα (σνακ). Μην αμελήσετε να συνοδεύσετε το μεσημεριανό και το δείπνο σας με σαλάτα και μην παραλείπετε τα ενδιάμεσα γεύματα. Καλές επιλογές για ενδιάμεσα γεύματα είναι τα φρούτα σε συνδυασμό με ωμούς, ανάλατους ξηρούς καρπούς. Οι ξηροί καρποί επιφέρουν γρηγορότερα το αίσθημα του κορεσμού.

Προσέξτε την κατανάλωση μεγάλων ποσοτήτων αμυλούχων τροφίμων. Επιλέξτε απλές φέτες ψωμιού και όχι μπαγκέτες, μετριάστε την κατανάλωση μακαρονιών και ρυζιού. Προτιμήστε τα προϊόντα ολικής άλεσης από τα επεξεργασμένα (λευκά), καθώς οι φυτικές ίνες που περιέχουν βοηθούν στη σταθεροποίηση των επιπέδων της γλυκόζης στο αίμα (σάκχαρο).

Καταναλώστε θαλασσινά όπως χταπόδι, σουπιές, γαρίδες και οστρακοειδή. Τα θαλασσινά είναι καλή πηγή πρωτεΐνης υψηλής βιολογικής αξίας και ταυτόχρονα είναι φτωχά σε θερμίδες. Επίσης, θα πρέπει να γνωρίζετε ότι η χοληστερόλη των θαλασσινών επηρεάζει ελάχιστα τα επίπεδα της χοληστερίνης στο αίμα.


Μεγάλο Σάββατο & Κυριακή του Πάσχα

«Σπάστε» τη νηστεία με μαγειρίτσα ή, αν δεν σας αρέσουν τα εντόσθια, με κάποια άλλη σούπα. Οι σούπες είναι μια καλή τροφή και βοηθάνε το στομάχι να δεχτεί ξανά τις ζωικές τροφές μετά τη νηστεία.

-Συνοδεύστε τα κρεατικά με άφθονες σαλάτες, καθώς οι φυτικές ίνες τους δεσμεύουν μέρος της χοληστερόλης των τροφών και βοηθούν στην αποβολή της από τον οργανισμό.

-Καλό θα ήταν να μειώσετε την κατανάλωση αλατιού και για να δώσετε γεύση να προσθέσετε μυρωδικά και μπαχαρικά. Ειδικά η ρίγανη προστατεύει από τη δημιουργία επικίνδυνων ουσιών στο κρέας που παράγονται από το ψήσιμό του σε πολύ υψηλές θερμοκρασίες.

-Άτομα με υψηλές τιμές ουρικού οξέος καλό θα ήταν να προσέξουν την κατανάλωση φαγητών με εντόσθια.

-Αν το μεσημεριανό σας γεύμα είναι πολύ φορτωμένο σε θερμίδες, προσπαθήστε το δείπνο να είναι πιο ελαφρύ, π.χ. χορτόσουπα ή σαλάτα με αυγό.

-Μεγάλη προσοχή θα πρέπει να δοθεί στη διαχείριση των τροφίμων, γιατί τις ημέρες αυτές παρατηρούνται πολλά κρούσματα τροφικών δηλητηριάσεων.

Πηγή: Οργανισμός Κεντρικών Αγορών και Αλιείας (ΟΚΑΑ)

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ;(2)


Έρευνα: Η ρύπανση του αέρα μπορεί να αυξάνει τον κίνδυνο και για άνοια

Τι ανακάλυψαν βρετανοί επιστήμονες έπειτα από μελέτη που αφορούσε σχεδόν 131.000 άτομα ηλικίας άνω των 50 ετών

Βρετανική έρευνα: Μόνο τα ελληνικά γιαούρτια πέρασαν το «τεστ χαμηλής ζάχαρης»

Τι έδειξε μελέτη ερευνητών των πανεπιστημίων του Λιντς και του Σάρεϊ

Γιατροί χωρίς Σύνορα: Σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης ο καταυλισμός στη Μόρια

Zητούν άμεση μετεγκατάσταση των ευάλωτων πληθυσμών σε άλλες χώρες της ΕΕ


Ποιες τροφές αυξάνουν την δυσοσμία από τον ιδρώτα

Υπάρχουν μερικές τροφές που συμβάλλουν εξίσου στην δυσοσμία του ιδρώτα

Οι 3 κανόνες για να κοπούν οι… λιγούρες για κάτι γλυκό το βράδυ

Σύμφωνα με έρευνα, περισσότερο από το 60% των ανθρώπων αντιμετωπίζει τέτοιου είδους επιθυμίες τις νυκτερινές ώρες

Φάε το γλυκό σου... κάνοντας δίαιτα!

Γλυκό! Η λέξη ταμπού στο διαιτολόγιο

Γυναίκες: Χημικές ουσίες σε καλλυντικά «αναστατώνουν» τις ορμόνες

Η πρώτη μελέτη που εξετάζει ουσίες σε προϊόντα προσωπικής υγιεινής


Θεραπεία της νόσου Αλτσχάιμερ με… 30λεπτά άσκηση

Επιστήμονες στις ΗΠΑ κατάφεραν να ανατρέψουν τη νόσο σε ποντίκια


9 φρούτα και λαχανικά με… περισσότερη βιταμίνη C από το πορτοκάλι!

Η επαρκής πρόσληψη βιταμίνης C είναι απαραίτητη για την καλή λειτουργία του ανοσοποιητικού


Χρόνιες παθήσεις: 10 αντιφλεγμονώδεις τροφές για να μην πονάτε!

Βεβαιωθείτε ότι τις έχετε βάλει στη διατροφή σας





Mediterranean Cosmos



Μασούτης







Huawei Y series




Typosthes.gr - Twitter


Typosthes.gr - Facebook

© 2012 ePublish

Rss | Επικοινωνία