18

JUL
2018

Τι να επιλέξετε ώστε να βοηθήσετε τον οργανισμό σας να αποτοξινωθεί και να κάψει το περιττό λίπος

Διατροφή μετά το Πάσχα – Ρεαλιστικές συμβουλές

09 Apr 201800.21

To γιορτινό τραπέζι του Πάσχα χαρακτηρίζεται από υψηλή κατανάλωση θερμίδων, λιπιδίων, κυρίως κορεσμένων και χοληστερόλης.

Τι να επιλέξετε ώστε να βοηθήσετε τον οργανισμό σας να αποτοξινωθεί και να κάψει το περιττό λίπος;

Οι γιορτινές ημέρες του Πάσχα τελείωσαν και εκτός των άλλων η άνοιξη είναι εδώ! Αυτό σημαίνει πως οι περισσότεροι, τόσο  οι γυναίκες όσο και οι άντρες στρέφονται στην εμφάνισή τους προσπαθώντας να απαλλαγούν από τα περιττά κιλά του χειμώνα ή τα 2-3 κιλά που τους έδωσε το γιορτινό τραπέζι. Εξάλλου είναι σε όλους γνωστό πως τα γιορτινά εδέσματα του Πάσχα είναι πυκνά θερμιδικά τρόφιμα και πλούσια σε κορεσμένα λιπαρά και χοληστερόλη. Καλό θα ήταν λοιπόν, να βοηθήσετε τον οργανισμό σας να αποτοξινωθεί και να κάψει το περιττό λίπος ακολουθώντας ισορροπημένη διατροφή. Παράλληλα, δώστε στο σώμα σας το απαραίτητο χρονικό διάστημα ώστε να προσαρμοστεί στις διατροφικές αλλαγές. Ξεκινήστε από τώρα την προσπάθειά σας θέτοντας πάντα ρεαλιστικούς στόχους και ακολουθώντας τους εξής κανόνες:

  • Πείτε όχι στην αφαγία, στις εξαντλητικές δίαιτες ή στις μαγικές δίαιτες express διότι αποδυναμώνουν τον οργανισμό και προκαλούν μείωση του βασικού μεταβολισμού δηλαδή των καύσεων. Επιπλέον γρήγορες και μη ισορροπημένες δίαιτες επιφέρουν απώλεια της μυϊκής μάζας και τέλος αυξάνουν την πιθανότητα ανεπάρκειας σε βιταμίνες και ιχνοστοιχεία. Ο ρυθμός απώλειας  βάρους της τάξεως του 0,5-1kg/εβδομάδα εξακολουθεί να θεωρείται ο χρυσός κανόνας.
  • Η Μεσογειακή διατροφή αποτελεί σοφή διαιτητική επιλογή ειδικότερα μετά τις ημέρες του Πάσχα. Προσπαθήστε να καταναλώνετε συχνά μέσα στην εβδομάδα όσπρια, λαδερά και ψάρια (κυρίως λιπαρά) έναντι του κόκκινου κρέατος (βοδινό, μοσχαρίσιο, χοιρινό, αρνί, κατσίκι). Επίσης προτιμήστε την κατανάλωση ημιάπαχων γαλακτοκομικών ώστε να μειωθεί η πρόσληψη κορεσμένων λιπαρών και χοληστερόλης.
  • Εκτός της υιοθέτησης του μεσογειακού μοντέλου διατροφής, χρειάζεται και η κατανόηση της έννοιας της μερίδας των τροφίμων. Με την σωστή καθοδήγηση του επιστήμονα διαιτολόγου-διατροφολόγου γίνεται εφικτή η επίτευξη του στόχου σας ακολουθώντας κατάλληλα σχεδιασμένο υποθερμιδικό διαιτολόγιο  της τάξεως των 1200-1500 θερμίδες ημερησίως εάν πρόκειται για γυναίκα και περίπου 1600-1900 θερμίδες ημερησίως εάν πρόκειται για άντρα. Το εξατομικευμένο διαιτολόγιο θα πρέπει  οπωσδήποτε να καλύπτει τις πρωτεϊνικές ανάγκες (60-65 γ ημερησίως  για έναν μέσο άνθρωπο) καθώς και τις ημερήσιες ανάγκες σε βιταμίνες, μέταλλα και ιχνοστοιχεία.
  • Ακολουθήστε μέτρια φυσική δραστηριότητα (αερόβια γυμναστική ή απλό περπάτημα με σταθερό βηματισμό) διάρκειας τουλάχιστον μίας ώρας και συχνότητας 5-6 φορές την εβδομάδα.
  • Μην ξεχνάτε την σημασία της διατροφικής εκπαίδευσης ώστε μετά την απώλεια βάρους να έχετε απαλλαγεί από κακές διατροφικές συνήθειες ή συμπεριφορές και να είναι εφικτή η διατήρηση του νέου σας βάρους.
  • Ενυδατωθείτε! Η επαρκής ενυδάτωση είναι σύμμαχος στην προσπάθεια σας για απώλεια ή διατήρηση βάρους. Ένας  καλά ενυδατωμενος οργανισμός είναι πιο ικανός να κάψει το περιττό λίπος και ν’απομακρύνει τοξίνες και άχρηστες ουσίες. Κύρια πηγή  ενύδατωσης αποτελεί το νερό καθώς και φρέσκοι χυμοί, το τσάι, ο καφές, το γάλα και οι σούπες.Μην λησμονείτε την καθημερινή κατανάλωση φρούτων και λαχανικών λόγω της υψηλής περιεκτικότητάς τους σε νερό, βιταμίνες, ιχνοστοιχεία και φυτοχημικές ουσίες.
ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ;(0)


Πέντε σημεία που δεν βάζουμε ποτέ αντηλιακό... αλλά θα έπρεπε

Η χρήση αντηλιακού συνιστάται όλο τον χρόνο, αλλά το καλοκαίρι επιβάλλεται

Έρευνα: Πώς κρίνουν τη δημόσια και την ιδιωτική Υγεία οι Θεσσαλονικείς

Τι αναφέρει η μεγάλη έρευνα του Ιατρικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης


Αρχαία μαύρη σαρκοφάγος 2.000 ετών ανακαλύφθηκε στην Αίγυπτο!

Οι επιστήμονες δεν έχουν ιδέα για την ταυτότητα της σαρκοφάγου


Tα πορτοκάλια «ασπίδα προστασίας» για τα μάτια – Πόσο πρέπει να τρώτε

Πάνω από 60% μικρότερο κίνδυνο να εκδηλώσουν εκφύλιση ωχράς κηλίδας


Γιατί δεν μπορούμε να κόψουμε εύκολα το κάπνισμα;

Ψυχολογικός ο λόγος που επιμένει αυτή η συνήθεια



Βαλεριάνα: Οι μοναδικές ιδιότητες της θαυματουργής ρίζας

Πάντα όμως παίρνουμε την άδεια του γιατρού για τη χρήση της


Ποιες είναι οι 5 καλύτερες πόλεις να πάτε ταξίδια με φίλους;

Πέντε πολύ φιλόξενοι προορισμοί για εσάς και την παρέα σας


Αν φοράτε γραβάτες… προσοχή – Δείτε από τι μπορεί να κινδυνεύετε!

Προσπαθήστε να τη δένετε όσο το δυνατόν πιο χαλαρά γύρω από τον λαιμό



Coca-Cola το σχολείο



Mediterranean Cosmos



Μασούτης



Blue Lagoon



Mollers



ΕΛΠΕ



ΔΕΘ




Typosthes.gr - Twitter


Typosthes.gr - Facebook

© 2012 ePublish

Rss | Επικοινωνία