25

APR
2018

Πολλές φορές ενώ κοιμόμαστε αλλάζουμε στάση χωρίς να το καταλαβαίνουμε

Ποια είναι η καλύτερη στάση στον ύπνο για να νιώσετε ξεκούραστοι

10 Apr 201822.10

Νιώθετε μόνιμα κουρασμένοι ακόμη κι αν έχετε απολαύσει τις συνιστώμενες 8 ώρες ύπνου; Ή μήπως βλέπετε τις δυνάμεις σας να σας εγκαταλείπουν πριν καν φύγετε από το γραφείο; Ίσως για όλα αυτά φταίει η στάση του ύπνου σας!

Αναλόγως τι μας βολεύει καλύτερα, μπορεί να ξαπλώνουμε ανάσκελα, μπρούμυτα ή στο πλάι για να κοιμηθούμε πιο εύκολα, όμως πολλές φορές ενώ κοιμόμαστε αλλάζουμε στάση χωρίς να το καταλαβαίνουμε. Αυτές οι αλλαγές στάσης μπορεί να μας «κοστίσουν» σε ποιότητα ύπνου ή να μας προκαλέσουν διάφορους πόνους ή άλλες ενοχλήσεις, αναφέρει η Σέλμπι Χάρις, καθηγήτρια στο Κολέγιο Ιατρικής Άλμπερτ Αϊνστάιν της Νέας Υόρκης.

Σύμφωνα με την ειδικό σε θέματα ύπνου, όσοι κοιμούνται ανάσκελα –υπολογίζεται ότι αποτελούν μόλις το 8% του πληθυσμού– απολαμβάνουν συχνά καλύτερο και πιο ξεκούραστο ύπνο, καθώς η στάση αυτή συνδέεται με λιγότερους πόνους στο σώμα αλλά και πιο σπάνιες κρίσεις καούρας.

Η Χάρις συμπληρώνει πως η δημοφιλέστερη στάση ύπνου με διαφορά είναι είτε στη δεξιά είτε στην αριστερή πλευρά, ωστόσο μπορεί να προκαλέσει ή να επιδεινώσει τον πόνο στον ώμο ή στο ισχίο και επίσης να πυροδοτήσει κρίσεις καούρας.

Από την άλλη, ο ύπνος μπρούμυτα δεν συνιστάται από τους ειδικούς, καθώς η πίεση που ασκείται σε ολόκληρο το σώμα είναι τεράστια. Αυτή η στάση ύπνου, που θεωρείται μακράν η χειρότερη, μπορεί να προκαλέσει μούδιασμα ή μυρμήγκιασμα, καθώς και πόνους στους μυς ή στις αρθρώσεις.

Αν παρόλα αυτά επιμένετε να κοιμάστε στο πλάι, η Χάρις συνιστά να χρησιμοποιείτε ένα χοντρό μαξιλάρι για επαρκή υποστήριξη του αυχένα καθώς και ένα μαξιλάρι ανάμεσα στα γόνατα για να μειώσετε την καταπόνηση της μέσης σας. Όσο για τον ύπνο μπρούμυτα, καλό είναι το μαξιλάρι να είναι σχετικά λεπτό για να αποφευχθεί ο πόνος στον αυχένα.

Αν πάλι προσπαθείτε να παραμείνετε ξαπλωμένοι ανάσκελα κατά τη διάρκεια του ύπνου, η Χάρις συμβουλεύει να ράψετε δύο μπαλάκια του τένις στις πιτζάμες σας, ένα σε κάθε πλευρά, καθώς η ενόχληση που θα νιώσετε μέσα στον ύπνο σας όταν προσπαθήσετε να γυρίσετε στο πλάι θα σας αναγκάσει να παραμείνετε στη σωστή στάση!

Πηγή: onmed.gr

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ;(1)


«Επικίνδυνη» η μέτρια κατανάλωση καφέ στην εγκυμοσύνη - Πόσο να πίνετε

Μακροπρόθεσμες επιπτώσεις στο μετέπειτα σωματικό βάρος του παιδιού


Κολπική μαρμαρυγή: Τι να τρώτε για να προστατευτείτε!

Νικήστε την πάθηση με τη βοήθεια της διατροφής


φωτ. αρχείου

ΠΦΣ: Ζητά κατεπείγουσα έρευνα για ιστοσελίδα με έδρα τη Θεσσαλονίκη

Πωλεί μέσω διαδικτύου σκευάσματα διαλαλώντας πώς «τα πάντα θεραπεύονται είναι απλώς θέμα χρόνου»


Οστεοπόρωση: Οι τέσσερις σωματοφύλακες της καλής υγείας των οστών!

Ασβέστιο, Βιταμίνη D3,Μαγνήσιο και Βιταμίνη Κ2


Τέλος και στην Ελλάδα πλαστικά καλαμάκια και αναδευτήρες ποτών!

Τι αποφάσισαν οι εταιρείες-μέλη της Ένωσης Επιχειρήσεων Αλκοολούχων Ποτών


Θεσσαλονίκη: Δράση ενημέρωσης για τα οφέλη του εμβολιασμού

Στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Εμβολιασμού, που ξεκινά από σήμερα


Μασούτης



hemaplex



ΕΛΠΕ




Typosthes.gr - Twitter


Typosthes.gr - Facebook

© 2012 ePublish

Rss | Επικοινωνία