20

SEP
2018

Τι πρέπει να κάνουμε και τι να αποφύγουμε για να μην αρρωστήσουμε

10 τρόποι για να μην αρρωσταίνουμε

22 Apr 201823.30

1. Απέφυγε την επαφή των χεριών με το πρόσωπο (κυρίως στόμα, μύτη) μετά από χρήση των μέσων μεταφοράς χωρίς να έχεις πλυθεί ή οποτεδήποτε τα νιώθεις βρώμικα.

2. Φρόντισε να λαμβάνεις επαρκή ποσότητα βιταμίνης C με φυσικό τρόπο (π.χ εσπεριδοειδή) ή μέσω συμπληρωμάτων διατροφής.

3. Γυμνάσου. Μετά από έρευνες έχει φανεί ότι όσο περισσότερο αθλούμαστε τόσο περισσότερες ενδορφίνες εκκρίνονται, παρέχοντας προστασία τόσο για τα ψυχικά όσο και για οργανικά νοσήματα.

4. Ακολούθησε μια ισορροπημένη διατροφή. Πέντε γεύματα ημερησίως που να καλύπτουν όλες τις διατροφικές ομάδες θα χαρίσουν στον οργανισμό σου τα όπλα που χρειάζεται.

5. Διακοπή καπνίσματος. Το κάπνισμα μειώνει τις άμυνες του οργανισμού μας και μας κάνει περισσότερο ευάλωτους σε λοιμώξεις. Ένας καπνιστής έχει πολλαπλάσιες πιθανότητες να αρρωστήσει σε σχέση με κάποιον που δεν έχει υιοθετήσει τη βλαβερή συνήθεια του καπνίσματος.

6. Εμβολιάσου! Αν ανήκεις στις ευπαθείς ομάδες ( άτομα με χρόνια νοσήματα του αναπνευστικού, του καρδιαγγειακού, αυτοάνοσα, ηλικιωμένοι άνω των 65 ετών κτλ.) μην αμελείς να κάνεις το εμβόλιο της γρίπης μια φορά το χρόνο κατά τους μήνες Οκτωβριο-Νοεμβριο.

7. Απόφυγε τα μέρη με συνωστισμό ιδίως τους μήνες που ο ιός της γρίπης είναι σε έξαρση. Δεν είπε κανείς να κλειστείς στο σπίτι, αλλά παν μέτρον άριστον.

8. Ξεκουράσου! Ο ευάλωτος οργανισμός είναι εκείνος που δεν έχει αναπαυθεί αρκετά. Συμπλήρωσε τις απαραίτητες ώρες ύπνου, απόφυγε το ξενύχτι και την καταπόνηση του οργανισμού σου.

9. Ντύσου! Η μαμά που φώναζε να πάρεις ζακέτα φεύγοντας από το σπίτι κάτι ήξερε! Μην εκθέτεις τον εαυτό σου στο κρύο απροστάτευτο.

10. Απόφυγε τις μεγάλες διαφορές θερμοκρασίας. Διατήρησε το χώρο σου ζεστό αλλά όχι με διαφορά μεγάλη από την εξωτερική θερμοκρασία. Βγαίνοντας από έναν πολύ ζεστό χώρο σε έναν αρκετά περισσότερο κρύο είμαστε περισσότερο ευπαθείς!

Πηγή: stogiatro.gr | Παθολόγος Γεώργιος Σπύρος

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ;(0)


Θεσσαλονίκη: Πρωτιά και βραβείο για το νοσοκομείο Παπανικολάου!

Εισάγει υπηρεσίες ηλεκτρονικής υγείας απομακρυσμένης διασύνδεσης


Νέες οδηγίες για τις στέρεες τροφές στα βρέφη – Όλες οι αλλαγές

Αποκλειστικός θηλασμός τους πρώτους 6 μήνες, στέρεες τροφές αργότερα


Γήρανση εγκεφάλου: Με ποιες τροφές θα την καθυστερήσετε

Ρόλο-κλειδί στην υγεία του εγκεφάλου παίζει η διατροφή


14 σημάδια στο σώμα όταν η διατροφή σας αρρωσταίνει

Ξαναδείτε τη διατροφή σας εάν έχετε αυτά τα συμπτώματα


Ανακαλύφθηκε ο πλανήτης «Βόλκαν» του Σποκ από το «Σταρ Τρεκ»

Βρέθηκε πλανήτης την ύπαρξη του οποίου είχαν προβλέψει οι δημιουργοί της σειράς επιστημονικής φαντασίας

Έρευνα: Η ρύπανση του αέρα μπορεί να αυξάνει τον κίνδυνο και για άνοια

Τι ανακάλυψαν βρετανοί επιστήμονες έπειτα από μελέτη που αφορούσε σχεδόν 131.000 άτομα ηλικίας άνω των 50 ετών

Βρετανική έρευνα: Μόνο τα ελληνικά γιαούρτια πέρασαν το «τεστ χαμηλής ζάχαρης»

Τι έδειξε μελέτη ερευνητών των πανεπιστημίων του Λιντς και του Σάρεϊ

Γιατροί χωρίς Σύνορα: Σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης ο καταυλισμός στη Μόρια

Zητούν άμεση μετεγκατάσταση των ευάλωτων πληθυσμών σε άλλες χώρες της ΕΕ


Ποιες τροφές αυξάνουν την δυσοσμία από τον ιδρώτα

Υπάρχουν μερικές τροφές που συμβάλλουν εξίσου στην δυσοσμία του ιδρώτα

Οι 3 κανόνες για να κοπούν οι… λιγούρες για κάτι γλυκό το βράδυ

Σύμφωνα με έρευνα, περισσότερο από το 60% των ανθρώπων αντιμετωπίζει τέτοιου είδους επιθυμίες τις νυκτερινές ώρες




Mediterranean Cosmos



Μασούτης







Huawei Y series




Typosthes.gr - Twitter


Typosthes.gr - Facebook

© 2012 ePublish

Rss | Επικοινωνία