15

AUG
2018

Tρόφιμα που βοηθούν σε μία πιο ανάλαφρη διατροφή

Οι υπερτροφές της άνοιξης για δύναμη, ενέργεια και λάμψη

08 May 201820.59

Βρισκόμαστε πλέον στην καρδιά της Άνοιξης και το γεγονός αυτό, σημαίνει ότι αλλάζει σταδιακά και η διατροφή μας, η οποία μεταμορφώνεται σε πιο ανάλαφρη, αφήνοντας πίσω τις βαριές γεύσεις του χειμώνα.

Το σημαντικό είναι να γεμίζουμε το πιάτο μας με γευστικές πανδαισίες, τονίζουν πολλοί διατροφολόγοι, σημειώνοντας, ότι εάν το φαγητό επιλεχθεί με προσοχή, μπορεί να βελτιώσει την ανθρώπινη υγεία. Μπορεί επίσης να βελτιώσει τη διάθεση, την εστίαση της προσοχής, την ενέργεια, το δέρμα και το μεταβολισμό.

Παρακάτω θα βρείτε τρόφιμα που βοηθούν σε μία πιο ανάλαφρη διατροφή, η οποία μπορεί να μας τονώσει με ενέργεια:

Καρύδια, βοηθούν στην καλή διάθεση (654Kcal/ 100g)

Τα καρύδια είναι πλούσια σε τρυπτοφάνη, ένα αμινοξύ που χρειάζεται το σώμα για να παράγει την σεροτονίνη, η οποία δημιουργεί το αίσθημα της ευχαρίστησης. Ισπανοί ερευνητές έχουν βρει πως όσοι καταναλώνουν καρύδια έχουν υψηλότερα επίπεδα σεροτονίνης. Επίσης χωνεύονται αργά, πράγμα που συμβάλλει στην σταθεροποίηση της διάθεσης και στη διαχείριση του στρες.

Σπαράγγια, βοηθούν στη διάθεση (20,3 Kcal/ 100g)

Τα σπαράγγια είναι η καλύτερη φυτική πηγή φυλλικού οξέος. Το φυλλικό οξύ είναι σημαντικό για τη σύνθεση των νευροδιαβιβαστών ντοπαμίνης, σεροτονίνης και νορεπινεφρίνης. Όλα αυτά είναι κρίσιμα για την καλή μας διάθεση. Ένα φλιτζάνι μαγειρεμένα σπαράγγια έχει 268 μικρογραμμάρια (mcg) φυλλικού οξέος - τα 2/3 των 400 mcg που αντιστοιχούν στις γυναίκες ημερησίως.

Φρέσκο σκόρδο, βοηθά στην απώλεια βάρους (149 Kcal/ 100g)

Περιέχει αλλισίνη, που δίνει στο σκόρδο αυτή την χαρακτηριστική οσμή. Η αλλισίνη μπορεί να αποτρέψει την υπερφαγία, μιας και ενεργοποιεί το κέντρο του κορεσμού στον εγκέφαλο. Το φρέσκο σκόρδο έχει μια πιο ήπια και γλυκιά γεύση από τους αποξηραμένους λευκούς βολβούς που αγοράζετε αργότερα στη σεζόν. Απολαύστε το ψιλοκομμένο στη σαλάτα.

Αγκινάρες, βοηθούν στην ενέργεια (47Kcal/ 100g)

Εάν αγκομαχάτε να ανεβείτε τις σκάλες, δοκιμάστε αυτά τα λαχανικά με αγκαθωτά φύλλα. Είναι πλούσια σε μαγνήσιο, ένα θρεπτικό συστατικό ζωτικής σημασίας για περισσότερες από 300 βιοχημικές αντιδράσεις στο σώμα, συμπεριλαμβανομένης της παραγωγής ενέργειας. Εάν δεν λαμβάνετε αρκετό μαγνήσιο, οι μύες σας πρέπει να δουλέψουν σκληρότερα για να αντιδράσουν και κουράζονται πιο γρήγορα. Για τις γυναίκες, ο καθημερινός στόχος είναι 320 mg, όπου μια μεσαία αγκινάρα παρέχει 77 mg μαγνησίου.

Φράουλες, βοηθούν στην επιδερμίδα (40Kcal/ 100g)

Οι φράουλες μπορούν να βοηθήσουν στη δημιουργία λείας επιδερμίδας.Είναι πλούσιες με αντιοξειδωτικά που βοηθούν το δέρμα να αποκαθιστά βλάβες που προκαλούνται από περιβαλλοντικούς παράγοντες όπως η ρύπανση και οι ακτίνες UV. Επιπλέον, έχουν μεγάλη περιεκτικότητα σε βιταμίνη C, η οποία σχετίζεται με λιγότερες ρυτίδες και λιγότερη ξηρότητα. Λιγότερο από ένα φλιτζάνι παρέχει το σύνολο των 75mg που απαιτούνται ημερησίως.

Μύρτιλα, βοηθούν στην μνήμη (57Kcal/ 100g)

Φάτε τα τακτικά και μπορεί να αποκομίσετε πολλά οφέλη στον εγκέφαλο. Σε μια πρόσφατη μελέτη, τα άτομα με μειωμένη μνήμη λόγω ηλικίας, που έπιναν περίπου δυόμισι φλιτζάνια χυμό βατόμουρου ανά ημέρα για 12 εβδομάδες (το ισοδύναμο της κατανάλωσης ενός φλιτζανιού μύρτιλου), σημείωσαν σημαντική βελτίωση στα τεστ μνήμης και μάθησης σε σύγκριση με εκείνους που έπιναν χυμό placebo. Το μυστικό συστατικό; Ένα είδος αντιοξειδωτικού που ονομάζεται ανθοκυανίνη. Έχει αποδειχθεί σε μελέτες με ζώα, ότι οι ανθοκυανίνες αυξάνουν τα σήματα μεταξύ των εγκεφαλικών κυττάρων και βελτιώνουν την αντοχή τους, ενισχύοντας την μάθηση και την μνήμη.

Onmed.gr

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ;(0)


Πέντε τρόποι να μειώσετε τους μυϊκούς πόνους μετά τη γυμναστική

Απλοί τρόποι να περιορίσετε τις ενοχλήσεις


12 τροφές γεμάτες σίδηρο – Πόσο περιέχει η καθεμία!

Η έλλειψή του είναι εξαιρετικά συχνή παγκοσμίως


Μηλόξιδο: Γιατί είναι το καλύτερο «φάρμακο» για τα μαλλιά σας!

Ένα φυσικό καλλυντικό για τα ταλαιπωρημένα μαλλιά


"Ανώμαλα θερμή" θα είναι η περίοδος μέχρι το 2022

Όπως προβλέπουν Ευρωπαίοι επιστήμονες

Νέα μέθοδος από Ελληνοκύπριο ερευνητή για τη διάγνωση σπάνιου καρκίνου

Επιστήμονες στη Βρετανία ανέπτυξαν νέα απλή αιματολογική μέθοδο έγκαιρης διάγνωσης του μυελώματος

Βήχας: Οι 6 τύποι του και τι δείχνει ο καθένας

Ανακαλύψτε την αιτία του κάθε διαφορετικού τύπου βήχα


Αισθάνεστε φούσκωμα; 5 τροφές που κάνουν την κοιλιά σας επίπεδη!

Διατροφή για διώξετε την αίσθηση πληρότητας


Πόνος στη φτέρνα: Τι μπορεί να σημαίνει για την υγεία μας

Πώς να ξεχωρίσετε τον ύποπτο πόνο στη φτέρνα σας


Σχεδόν 103.000 κεραυνοί έπεσαν στην Ελλάδα τον Ιούλιο

Οι περισσότεροι των τελευταίων 14 ετών, από το 2005, όταν άρχισε η σχετική καταγραφή

Ανησυχία για την εξάπλωση του ιού του Δυτικού Νείλου εκφράζει η ΠΟΕΔΗΝ

Κατηγορεί την κυβέρνηση αλλά και την Περιφέρεια Αττικής για «αδιαφορία»


Mediterranean Cosmos



Μασούτης





ΠΟΥ



Blue Lagoon



ΕΛΠΕ



ΔΕΘ




Typosthes.gr - Twitter


Typosthes.gr - Facebook

© 2012 ePublish

Rss | Επικοινωνία