26

SEP
2018

Χαρακτηρίζεται ως "υγρός χρυσός" για την υγεία μας

Ελαιόλαδο: Γιατί πρέπει να καταναλώνετε μία κουταλιά καθημερινά

24 Jun 201821.46

Μία κουταλιά ελαιόλαδο τη μέρα, συνιστούν οι ειδικοί, για καλύτερη υγεία και μακροζωία!

Το ελαιόλαδο δεν έχει καθόλου τυχαία πρωταγωνιστικό ρόλο στη μεσογειακή διατροφή. Παρέχει στον οργανισμό μας πολύτιμες αντιοξειδωτικές ουσίες και ευεργετικά μονοακόρεστα λιπαρά απαραίτητα για τον οργανισμό. Επίσης, έχει μεγάλη περιεκτικότητα σε βιταμίνη Ε, η οποία συμβάλλει στην υγεία του δέρματος και των ματιών και επίσης ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα.


Στο νέο τους βιβλίο με τίτλο «Eat Better Live Longer» (Να τρώτε πιο σωστά για να ζήσετε περισσότερο), η γιατρός Σάρα Μπριουέρ και η διαιτολόγος Τζουλιέτ Κέλλοου περιγράφουν πώς ο «υγρός χρυσός», όπως συχνά αποκαλείται το ελαιόλαδο, μπορεί να χαρίσει περισσότερα χρόνια ζωής και να προστατεύσει από σοβαρές ασθένειες.

Όπως εξηγούν οι δύο ειδικοί, τα αντιοξειδωτικά του ελαιόλαδου είναι δυνατό να αποτρέψουν ή να επιβραδύνουν την ανάπτυξη του καρκίνου και να μειώσουν τον κίνδυνο εμφράγματος και εγκεφαλικού. Οι παθήσεις αυτές αποτελούν τις πιο κοινές αιτίες θανάτου σε παγκόσμια κλίμακα.

«Αναλυτική επισκόπηση επιστημονικών ερευνών έχει καταλήξει στο συμπέρασμα ότι όσοι καταναλώνουν συστηματικά ελαιόλαδο διατρέχουν 34% μικρότερο κίνδυνο να εμφανίσουν οποιαδήποτε μορφή καρκίνου και κυρίως καρκίνο του μαστού συγκριτικά με όσους καταναλώνουν πολύ μικρές ποσότητες» δηλώνει η Δρ Μπριουέρ.

Επίσης, το ελαιόλαδο μετριάζει τις βλαβερές επιδράσεις της ανεβασμένης χοληστερόλης, της υπέρτασης και ασθενειών της τρίτης ηλικίας και παράλληλα μπορεί να βελτιώσει τη γνωστική λειτουργία.

Όλα όσα αναφέρουν η Μπριουέρ και η Κέλλοου στο βιβλίο τους τεκμηριώνονται από δεκάδες επιστημονικές μελέτες, οι οποίες έχουν υποδείξει ότι το ελαιόλαδο μας βοηθά να αποφύγουμε θανατηφόρες ασθένειες.

Όπως επισημαίνουν όμως οι δύο ειδικοί, λόγω της υψηλής ενεργειακής αξίας του ελαιόλαδου –οι θερμίδες του φτάνουν περίπου τις 100 ανά κουταλιά της σούπας– καλό είναι να το καταναλώνουμε με μέτρο. Η ημερήσια «δόση» που συνιστούν είναι η μία κουταλιά της σούπας την ημέρα.

Τέλος, συμβουλεύουν να προτιμάμε το έξτρα παρθένο ελαιόλαδο αντί για ελαιόλαδα αμφίβολης ποιότητας και να το καταναλώνουμε ωμό αντί για μαγειρεμένο.

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ;(1)


Θεσσαλονίκη: Ξεσηκώνεται το «Γεννηματάς» για την παραχώρηση στο Υπερταμείο!

Ζητούν τροπολογία με την εξαίρεση του οικοπέδου από τη λίστα


Αναιμία: 6 φρούτα που ενισχύουν την παραγωγή αιμοσφαιρίνης!

Βοηθούν στη ρύθμιση της πρόσληψης σιδήρου


Κόψατε τους υδατάνθρακες; Δείτε ποιες αλλαγές θα συμβούν στο σώμα σας!

Δείτε τι μπορεί να συμβεί στο σώμα σας αν κόψετε τους υδατάνθρακες


Πέντε τροφές για να καταπολεμήσετε την ξηρότητα του δέρματος!

Δείτε ποιες τροφές τρέφουν το δέρμα από μέσα προς τα έξω


Η καλύτερη πρόγνωση ασθενειών είναι η… όσφρηση!

Η μυρωδιά του σώματος αποκαλύπτει πολλά για την υγεία


Έξαρση παρουσιάζει η νόσος των Λεγεωνάριων στην Ελλάδα

Ερευνητικό έργο του ΑΠΘ για την ανάπτυξη ολοκληρωμένου προληπτικού συστήματος ελέγχου της νόσου



Φαρμακοποιοί: Οι εμβολιασμοί των παιδιών πρέπει να παραμείνουν υποχρεωτικοί

Ανησυχία εκφράζει ο Πανελλήνιος Φαρμακευτικός Σύλλογος για το περιεχόμενο εγκυκλίου του υπουργείου Παιδείας

Λοίμωξη ανώτερου αναπνευστικού: Τα σημάδια που «δείχνουν» πνευμονία

Δείτε ποια συμπτώματα δείχνουν ότι δεν πρόκειται για κοινό κρυολόγημα


ΠΟΥ: Από το αλκοόλ ένας στους 20 θανάτους παγκοσμίως

Η κατάχρησή του σκοτώνει 3 εκατομμύρια ανθρώπους τον χρόνο





Mediterranean Cosmos



Μασούτης







Huawei Y series




Typosthes.gr - Twitter


Typosthes.gr - Facebook

© 2012 ePublish

Rss | Επικοινωνία