21

SEP
2018

Εξασφαλίστε μια πιο απολαυστική σεξουαλική ζωή

Πέντε αλλαγές στη διατροφή για ανεβασμένη ερωτική διάθεση!

29 Jun 201822.38

Η σεξουαλική λειτουργία εξαρτάται από ποικίλες βιολογικές παραμέτρους, όπως τα επίπεδα των ορμονών, η κυκλοφορία του αίματος και η επικοινωνία μεταξύ των κυττάρων του νευρικού συστήματος.

Για να «δουλεύουν» και να «συνεργάζονται» όπως πρέπει όλα τα επιμέρους όργανα και συστήματα του οργανισμού, ρόλο-κλειδί παίζει φυσικά η διατροφή. Δείτε ποιες είναι οι διατροφικές συστάσεις για να εξασφαλίσετε ανεβασμένη ερωτική διάθεση και μια πιο απολαυστική σεξουαλική ζωή!

1. Φροντίστε να λαμβάνετε αρκετή βιταμίνη Ε: Η έλλειψη της βιταμίνης Ε συνδέεται με αυξημένο κίνδυνο εμφάνισης σεξουαλικής δυσλειτουργίας, ενώ η επαρκής πρόσληψή της είναι απαραίτητη για τη σύνθεση και την απελευθέρωση της τεστοστερόνης. Τροφές πλούσιες στη βιταμίνη αυτή είναι μεταξύ άλλων οι ηλιόσποροι, τα αμύγδαλα, τα φουντούκια, το αβοκάντο, το μάνγκο και το ακτινίδιο.

2. Βάλτε στη διατροφή σας τροφές με σίδηρο: Η πεσμένη λίμπιντο είναι συχνά αποτέλεσμα της επίμονης κόπωσης, η οποία με τη σειρά της μπορεί να οφείλεται στην έλλειψη σιδήρου στον οργανισμό. Οι ιδανικές τροφές για να καλύψετε τις ανάγκες του οργανισμού σας σε σίδηρο είναι το συκώτι, τα μύδια, η σόγια, οι φακές, τα ρεβίθια, το μπρόκολο και το σπανάκι.

3. Μην αμελείτε την πρόσληψη ψευδαργύρου: Ο ψευδάργυρος είναι ένα πολύτιμο μέταλλο που εμπλέκεται μεταξύ άλλων στην λειτουργία του ανοσοποιητικού και στον μεταβολισμό, παίζει ωστόσο ρόλο και στη σεξουαλική λειτουργία. Η έλλειψή του έχει συνδεθεί τόσο με τις διαταραχές παραγωγής του σπέρματος στους άντρες όσο και με τη μειωμένη ερωτική διάθεση. Επαρκή πρόσληψη ψευδαργύρου μπορείτε να εξασφαλίσετε καταναλώνοντας θαλασσινά (κυρίως στρείδια), κόκκινο κρέας, πουλερικά, αυγά, φασόλια, ξηρούς καρπούς και προϊόντα ολικής άλεσης.

4. Περιορίστε την κατανάλωση αλκοόλ: Την επίδραση του αλκοόλ στη σεξουαλική λειτουργία περιέγραψε πολύ όμορφα ο Ουίλλιαμ Σαίξπηρ στο έργο του «Μάκβεθ», λέγοντας πως «καλλιεργεί την επιθυμία, αλλά στερεί την επίδοση». Μπορεί το αλκοόλ να μειώνει τις σεξουαλικές αναστολές, ωστόσο είναι πιο ισχυρή η κατασταλτική επίδρασή του στο νευρικό σύστημα, με αποτέλεσμα τελικά να πλήττει τη λίμπιντο.

5. Βγάλτε από τη ζωή σας τα κορεσμένα λιπαρά: Τα κορεσμένα λιπαρά, όπως αυτά που βρίσκονται στο πρόχειρο φαγητό και στα γλυκά, προκαλούν σοβαρές βλάβες στο καρδιαγγειακό σύστημα, κυρίως επειδή προωθούν τη συσσώρευση λιπαρών ουσιών (πλάκας) στο εσωτερικό των αρτηριών. Η επίδρασή τους αυτή συνεπάγεται δυσκολίες στην ομαλή ροή του αίματος. Χωρίς επαρκή αιμάτωση των γεννητικών οργάνων, είναι μειωμένη η ερωτική διάθεση και αυξημένη η δυσκολία επίτευξης οργασμού τόσο μεταξύ των αντρών όσο και μεταξύ των γυναικών.

Πηγή: Reader’s Digest

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ;(0)


Στέρηση ύπνου: Οι 7 θανάσιμοι κίνδυνοι για την υγεία

Η χρόνια στέρηση ύπνου συμβάλλει στην αύξηση του κινδύνου δυνητικά θανατηφόρων παθήσεων


Θεσσαλονίκη: Πρωτιά και βραβείο για το νοσοκομείο Παπανικολάου!

Εισάγει υπηρεσίες ηλεκτρονικής υγείας απομακρυσμένης διασύνδεσης


Νέες οδηγίες για τις στέρεες τροφές στα βρέφη – Όλες οι αλλαγές

Αποκλειστικός θηλασμός τους πρώτους 6 μήνες, στέρεες τροφές αργότερα


Γήρανση εγκεφάλου: Με ποιες τροφές θα την καθυστερήσετε

Ρόλο-κλειδί στην υγεία του εγκεφάλου παίζει η διατροφή


14 σημάδια στο σώμα όταν η διατροφή σας αρρωσταίνει

Ξαναδείτε τη διατροφή σας εάν έχετε αυτά τα συμπτώματα


Ανακαλύφθηκε ο πλανήτης «Βόλκαν» του Σποκ από το «Σταρ Τρεκ»

Βρέθηκε πλανήτης την ύπαρξη του οποίου είχαν προβλέψει οι δημιουργοί της σειράς επιστημονικής φαντασίας

Έρευνα: Η ρύπανση του αέρα μπορεί να αυξάνει τον κίνδυνο και για άνοια

Τι ανακάλυψαν βρετανοί επιστήμονες έπειτα από μελέτη που αφορούσε σχεδόν 131.000 άτομα ηλικίας άνω των 50 ετών

Βρετανική έρευνα: Μόνο τα ελληνικά γιαούρτια πέρασαν το «τεστ χαμηλής ζάχαρης»

Τι έδειξε μελέτη ερευνητών των πανεπιστημίων του Λιντς και του Σάρεϊ




Mediterranean Cosmos



Μασούτης







Huawei Y series




Typosthes.gr - Twitter


Typosthes.gr - Facebook

© 2012 ePublish

Rss | Επικοινωνία