20

SEP
2018

Εύκολοι τρόποι να μειώσετε την πρόσληψη θερμίδων

Αδυνάτισμα χωρίς γυμναστική & δίαιτα: 8 τρόποι να το πετύχετε

17 Aug 201821.35

Αν δεν έχετε την υπομονή και την αυτοπειθαρχία να τηρήσετε μια αυστηρή δίαιτα αλλά ούτε και πολύ ελεύθερο χρόνο για γυμναστική, αυτό δεν σημαίνει ότι οι προσπάθειές σας για απώλεια των περιττών κιλών είναι καταδικασμένες να αποτύχουν.

Υπάρχουν πολλοί εναλλακτικοί και μάλιστα αρκετά εύκολοι τρόποι να μειώσετε την πρόσληψη θερμίδων από τα καθημερινά σας γεύματα και να βοηθήσετε το σώμα σας να καίει περισσότερες θερμίδες μέσα στην ημέρα.

Δείτε μερικές στρατηγικές αδυνατίσματος που δεν προϋποθέτουν δραστικές αλλαγές και στερήσεις στη διατροφή σας ή συνδρομή στο γυμναστήριο!

1. Προτιμήστε το σπιτικό φαγητό: Παρασκευάζοντας τα περισσότερα γεύματα της ημέρας στο σπίτι χρησιμοποιώντας αγνά υλικά θα αποφύγετε την υπερβολική πρόσληψη θερμίδων και παράλληλα θα εξασφαλίσετε στον οργανισμό σας τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται για να έχετε ενέργεια και καλή διάθεση.

2. Αυξήστε την πρόσληψη πρωτεϊνών: Η επαρκής πρόσληψη πρωτεϊνών συμβάλλει στην καλή λειτουργία του μεταβολισμού, καταστέλλει την πείνα και επίσης αυξάνει τη μυϊκή μάζα του σώματος –η οποία είναι μεταβολικά ενεργή και ενισχύει τη συνολική ημερήσια καύση θερμίδων.

3. Αυξήστε την πρόσληψη φυτικών ινών: Και οι φυτικές ίνες, τις οποίες βρίσκουμε σε μεγάλες ποσότητες στα φρούτα, τα λαχανικά, τους ξηρούς καρπούς και τα προϊόντα ολικής άλεσης, προωθούν το αίσθημα του κορεσμού και προλαμβάνουν τις λιγούρες.

4. Δοκιμάστε τα προβιοτικά: Τα προβιοτικά είναι «καλά» βακτήρια που βρίσκονται σε ορισμένα γιαούρτια, στο κεφίρ, στο ξινό λάχανο, στο ιαπωνικό μίσο και άλλα προϊόντα, ενώ επίσης είναι διαθέσιμα σε μορφή συμπληρώματος. Διευκολύνουν σημαντικά τη λειτουργία του γαστρεντερικού συστήματος και επίσης, σύμφωνα με μελέτες, συμβάλλουν στην καλύτερη διαχείριση του σωματικού βάρους και την πρόληψη της παχυσαρκίας.

5. Αυξήστε τη διάρκεια του ύπνου σας: Ο επαρκής ύπνος –για τουλάχιστον επτά ώρες κάθε βράδυ– είναι απαραίτητος για την καλή υγεία και τον έλεγχο του σωματικού βάρους. Η έλλειψη ύπνου συνδέεται μακροπρόθεσμα με απορρύθμιση σημαντικών ορμονών που εμπλέκονται στον μεταβολισμό και κατ’ επέκταση με τη σταδιακή αύξηση του βάρους.

6. Νικήστε το στρες: Το αυξημένο στρες απορρυθμίζει την ορμονική λειτουργία κατά τρόπο που αυξάνεται ο ρυθμός συσσώρευσης λίπους, εντείνεται το αίσθημα της πείνας και μειώνεται ο ρυθμός καύσης θερμίδων. Αν αντιμετωπίζετε στρες λόγω της δουλειάς σας, οικογενειακών ή άλλων προβλημάτων, μπορείτε να καταφύγετε στη γιόγκα, στον διαλογισμό ή ακόμη και στο απλό περπάτημα στη φύση, στην ανάγνωση λογοτεχνικών βιβλίων ή και χαλαρωτικών αφρόλουτρων για να ανακτήσετε την ηρεμία και την ισορροπία σας.

7. Βγείτε στον ήλιο: Η έκθεση στον ήλιο επιτρέπει στον οργανισμό να συνθέσει φυσικά βιταμίνη D, η οποία παίζει ρόλο-κλειδί στον έλεγχο του βάρους και τον μεταβολισμό.

8. Αποφύγετε τα αναψυκτικά με ζάχαρη και τους έτοιμους χυμούς: Τα ροφήματα με μεγάλη περιεκτικότητα σε ζάχαρη δίνουν «κενές» θερμίδες, δηλαδή θερμίδες που δεν συνδυάζονται με θρεπτικά συστατικά απαραίτητα για τον οργανισμό. Παράλληλα, η ζάχαρη προκαλεί απότομη αυξομείωση στα επίπεδα του σακχάρου, η οποία συνοδεύεται από απότομη πτώση στα επίπεδα ενέργειας και έντονο αίσθημα πείνας και λιγούρας.

Πηγή: Medical News Today

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ;(0)


Θεσσαλονίκη: Πρωτιά και βραβείο για το νοσοκομείο Παπανικολάου!

Εισάγει υπηρεσίες ηλεκτρονικής υγείας απομακρυσμένης διασύνδεσης


Νέες οδηγίες για τις στέρεες τροφές στα βρέφη – Όλες οι αλλαγές

Αποκλειστικός θηλασμός τους πρώτους 6 μήνες, στέρεες τροφές αργότερα


Γήρανση εγκεφάλου: Με ποιες τροφές θα την καθυστερήσετε

Ρόλο-κλειδί στην υγεία του εγκεφάλου παίζει η διατροφή


14 σημάδια στο σώμα όταν η διατροφή σας αρρωσταίνει

Ξαναδείτε τη διατροφή σας εάν έχετε αυτά τα συμπτώματα


Ανακαλύφθηκε ο πλανήτης «Βόλκαν» του Σποκ από το «Σταρ Τρεκ»

Βρέθηκε πλανήτης την ύπαρξη του οποίου είχαν προβλέψει οι δημιουργοί της σειράς επιστημονικής φαντασίας

Έρευνα: Η ρύπανση του αέρα μπορεί να αυξάνει τον κίνδυνο και για άνοια

Τι ανακάλυψαν βρετανοί επιστήμονες έπειτα από μελέτη που αφορούσε σχεδόν 131.000 άτομα ηλικίας άνω των 50 ετών

Βρετανική έρευνα: Μόνο τα ελληνικά γιαούρτια πέρασαν το «τεστ χαμηλής ζάχαρης»

Τι έδειξε μελέτη ερευνητών των πανεπιστημίων του Λιντς και του Σάρεϊ

Γιατροί χωρίς Σύνορα: Σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης ο καταυλισμός στη Μόρια

Zητούν άμεση μετεγκατάσταση των ευάλωτων πληθυσμών σε άλλες χώρες της ΕΕ


Ποιες τροφές αυξάνουν την δυσοσμία από τον ιδρώτα

Υπάρχουν μερικές τροφές που συμβάλλουν εξίσου στην δυσοσμία του ιδρώτα

Οι 3 κανόνες για να κοπούν οι… λιγούρες για κάτι γλυκό το βράδυ

Σύμφωνα με έρευνα, περισσότερο από το 60% των ανθρώπων αντιμετωπίζει τέτοιου είδους επιθυμίες τις νυκτερινές ώρες




Mediterranean Cosmos



Μασούτης







Huawei Y series




Typosthes.gr - Twitter


Typosthes.gr - Facebook

© 2012 ePublish

Rss | Επικοινωνία