20

SEP
2018

Kαταναλώστε ελεύθερα το βράδυ χωρίς να νιώθετε τύψεις

Οκτώ σνακ που μπορείτε να φάτε… άφοβα το βράδυ!

12 Sep 201821.05

Δεν υπάρχει κανένας απολύτως λόγος να πέφτετε στο κρεβάτι με το στομάχι σας να γουργουρίζει και να ξυπνάτε το πρωί ανυπομονώντας να φάτε πρωινό.

Ακόμη κι αν κάνετε αυστηρή δίαιτα, υπάρχουν σνακ θρεπτικά και με λίγες θερμίδες που μπορείτε να καταναλώσετε ελεύθερα το βράδυ χωρίς να νιώθετε τύψεις.

1. Μήλο & φιστικοβούτυρο: Κόψτε ένα μήλο σε φέτες και συνδυάστε το με μία κουταλιά της σούπας φιστικοβούτυρο. Το σνακ έχει 200 θερμίδες, 8 γρ. λιπαρά, 28 γρ. υδατάνθρακες, 5 γρ. φυτικές ίνες και 4 γρ. πρωτεΐνες.

2. Ροδάκινο & τυρί τύπου κότατζ με 0% λιπαρά: Κόψτε ροδάκινο σε κυβάκια και απολαύστε το μαζί με 120 γρ. τυρί. Το σνακ έχει 150 θερμίδες, 0 γρ. λιπαρά, 27 γρ. υδατάνθρακες, 2,2 γρ. φυτικές ίνες και 25 γρ. πρωτεΐνες.

3. Ψωμί ολικής άλεσης & γουακαμόλε: Φρυγανίστε μία φέτα ψωμί ολικής άλεσης και απλώστε επάνω δύο κουταλιές της σούπας γουακαμόλε. Το σνακ έχει 105 θερμίδες, 5 γρ. λιπαρά, 15 γρ. υδατάνθρακες, 5 γρ. φυτικές ίνες και 4 γρ. πρωτεΐνες.

4. Γιαούρτι & σπόροι τσία: Προτιμήστε το άπαχο γιαούρτι με 0% λιπαρά και συνοδεύστε το με μία κουταλιά σπόρους τσία. Το σνακ έχει 160 θερμίδες, 3 γρ. λιπαρά, 20 γρ. υδατάνθρακες, 5 γρ. φυτικές ίνες και 15 γρ. πρωτεΐνες.

5. Μπανάνα & ηλιόσποροι: Κόψτε μία μπανάνα σε φέτες και πασπαλίστε από πάνω δύο κουταλιές της σούπας τριμμένους ανάλατους ηλιόσπορους. Το σνακ έχει 150 θερμίδες, 4,5 γρ. λιπαρά, 29 γρ. υδατάνθρακες, 4 γρ. φυτικές ίνες και 3 γρ. πρωτεΐνες.

6. Χούμους & ντοματίνια: Συνδυάστε μισό φλιτζάνι ντοματίνια με μια μερίδα χούμους 60 γρ. Το σνακ έχει 180 θερμίδες, 11 γρ. λιπαρά, 23 γρ. υδατάνθρακες, 5 γρ. φυτικές ίνες και 6 γρ. πρωτεΐνες.

7. Αχλάδι & τυρί: Επιλέξτε ένα τυρί με έντονη γεύση, όπως το κατσικίσιο, για να ισορροπήσετε την απαλή γεύση του αχλαδιού. Το σνακ έχει περίπου 190 θερμίδες, 9 γρ. λιπαρά, 21 γρ. υδατάνθρακες, 5,5 γρ. φυτικές ίνες και 7 γρ. πρωτεΐνες.

8. Γιαούρτι & μούρα: Συνδυάστε ένα κεσεδάκι άπαχο γιαούρτι με μισό φλιτζάνι φρέσκα ή κατεψυγμένα μούρα της επιλογής σας. Το σνακ έχει περίπου 135 θερμίδες, 0 γρ. λιπαρά, 24 γρ. υδατάνθρακες, 1,5 γρ. φυτικές ίνες και 12 γρ. πρωτεΐνες.

Πηγή: womenshealthmag.com

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ;(0)


Θεσσαλονίκη: Πρωτιά και βραβείο για το νοσοκομείο Παπανικολάου!

Εισάγει υπηρεσίες ηλεκτρονικής υγείας απομακρυσμένης διασύνδεσης


Νέες οδηγίες για τις στέρεες τροφές στα βρέφη – Όλες οι αλλαγές

Αποκλειστικός θηλασμός τους πρώτους 6 μήνες, στέρεες τροφές αργότερα


Γήρανση εγκεφάλου: Με ποιες τροφές θα την καθυστερήσετε

Ρόλο-κλειδί στην υγεία του εγκεφάλου παίζει η διατροφή


14 σημάδια στο σώμα όταν η διατροφή σας αρρωσταίνει

Ξαναδείτε τη διατροφή σας εάν έχετε αυτά τα συμπτώματα


Ανακαλύφθηκε ο πλανήτης «Βόλκαν» του Σποκ από το «Σταρ Τρεκ»

Βρέθηκε πλανήτης την ύπαρξη του οποίου είχαν προβλέψει οι δημιουργοί της σειράς επιστημονικής φαντασίας

Έρευνα: Η ρύπανση του αέρα μπορεί να αυξάνει τον κίνδυνο και για άνοια

Τι ανακάλυψαν βρετανοί επιστήμονες έπειτα από μελέτη που αφορούσε σχεδόν 131.000 άτομα ηλικίας άνω των 50 ετών

Βρετανική έρευνα: Μόνο τα ελληνικά γιαούρτια πέρασαν το «τεστ χαμηλής ζάχαρης»

Τι έδειξε μελέτη ερευνητών των πανεπιστημίων του Λιντς και του Σάρεϊ

Γιατροί χωρίς Σύνορα: Σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης ο καταυλισμός στη Μόρια

Zητούν άμεση μετεγκατάσταση των ευάλωτων πληθυσμών σε άλλες χώρες της ΕΕ


Ποιες τροφές αυξάνουν την δυσοσμία από τον ιδρώτα

Υπάρχουν μερικές τροφές που συμβάλλουν εξίσου στην δυσοσμία του ιδρώτα

Οι 3 κανόνες για να κοπούν οι… λιγούρες για κάτι γλυκό το βράδυ

Σύμφωνα με έρευνα, περισσότερο από το 60% των ανθρώπων αντιμετωπίζει τέτοιου είδους επιθυμίες τις νυκτερινές ώρες




Mediterranean Cosmos



Μασούτης







Huawei Y series




Typosthes.gr - Twitter


Typosthes.gr - Facebook

© 2012 ePublish

Rss | Επικοινωνία