20

SEP
2018

«Κόλπα» που συμβάλλουν στην υποχώρηση των συμπτωμάτων

Εποχικές αλλεργίες: 13 φυσικές λύσεις για ανακούφιση των συμπτωμάτων!

13 Sep 201820.58

Έχετε κουραστεί να παίρνετε φάρμακα για τις αλλεργίες που σας κάνουν να αισθάνεστε περισσότερο κουρασμένοι; Δοκιμάστε αυτές τις φυσικές λύσεις που συμβάλλουν στην υποχώρηση των συμπτωμάτων.

Οι εποχικές αλλεργίες είναι ενοχλητικές και πολλοί άνθρωποι καταφεύγουν στη λήψη φαρμάκων για να ανακουφιστούν από το φτάρνισμα, τη φαγούρα και το κοκκίνισμα των ματιών.

Φυσικά δεν μπορείτε να μειώσετε τη γύρη και τα άλλα αλλεργιογόνα στην ατμόσφαιρα, μπορείτε όμως να περιορίσετε τα φάρμακα και να δοκιμάσετε κάποιες φυσικές λύσεις.

Δείτε τι μπορείτε να κάνετε για να μειώσετε τα συμπτώματα των εποχικών αλλεργιών.

Αλατούχο διάλυμα πριν αρχίσουν τα συμπτώματα: Χρησιμοποιείτε καθημερινά αμπούλες φυσιολογικού ορού (ισότονο αλατούχο διάλυμα) για να απομακρύνετε τη γύρη από το εσωτερικό της μύτης. Μελέτη έδειξε ότι όσοι ξέπλεναν τους ρινικούς κόλπους δύο φορές την ημέρα για διάστημα 3-6 εβδομάδων ανέφεραν λιγότερη ρινική συμφόρηση συγκριτικά με όσους δεν το έκαναν.

Κοτόπουλο αντί για μοσχάρι: Διετής μελέτη με τη συμμετοχή 334 ενηλίκων που έπασχαν από αλλεργική ρινίτιδα και 1.336 χωρίς τα συμπτώματα, ανακάλυψε ότι όσοι ακολουθούσαν διατροφή με περισσότερο ελαϊκό οξύ, μια μορφή μονοακόρεστου λίπους που υπάρχει κυρίως στο κρέας και τα γαλακτοκομικά, είχαν τριπλάσιες πιθανότητες να ταλαιπωρούνται από τα συμπτώματα. Αυτό δεν ισχύει για το ελαιόλαδο, το οποίο αν και περιέχει ελαϊκό οξύ, δεν ανήκει στα τρανς λιπαρά.

Ιχθυέλαια: Μελέτη σε πάσχοντες από αλλεργικό άσθμα, ανακάλυψε ότι όσοι λάμβαναν καθημερινά συμπληρώματα ιχθυελαίων επί ένα μήνα, είχαν χαμηλότερα επίπεδα λευκοτριενίων, μια ομάδα βιοχημικών που ευθύνονται για την πρόκληση της υπερευαισθησίας και σχετίζονται με τις αλλεργίες και το άσθμα.

Φοράτε πάντα καπέλο και γυαλιά ηλίου: Σας προστατεύουν από τη γύρη και τα αλλεργιογόνα που πυροδοτούν τα συμπτώματα.

Συμπλήρωμα πετασίτη: Ανήκει στα βότανα με τη μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα στην αντιμετώπιση των αλλεργιών, αλλά και του πονοκεφάλου. Μελέτες έχουν δείξει ότι μπορεί να είναι εξίσου αποτελεσματικό με τα αντιισταμινικά, αλλά χωρίς να προκαλεί υπνηλία.

Βελονισμός: Σύμφωνα με νεότερα επιστημονικά ευρήματα, ο βελονισμός μπορεί να βοηθήσει στην ανακούφιση των συμπτωμάτων της αλλεργικής ρινίτιδας. Οι ειδικοί εκτιμούν ότι καταστρέφει τις φλεγμονώδεις ουσίες στο ανοσοποιητικό που εμπλέκονται σε αλλεργικές αντιδράσεις. Μπορεί επίσης να βοηθήσει στη θεραπεία του πόνου, των προβλημάτων του πεπτικού και της γονιμότητας.

Κουρκουμάς: Η κουρκουμίνη λειτουργεί ως αποσυμφορητικό, μειώνει τα αλλεργικά συμπτώματα και συμβάλλει στην πρόληψη των κρυολογημάτων.

Άσκηση το απόγευμα: Οι πάσχοντες από αλλεργίες έχουν εντονότερα συμπτώματα, όπως φτάρνισμα και φαγούρα, το πρωί. Πολλά δέντρα απελευθερώνουν τη γύρη τους νωρίς το πρωί, γεγονός που επιδεινώνει τα συμπτώματα. Αν αθλείστε σε εξωτερικούς χώρους, είναι προτιμότερο να το κάνετε προς το τέλος της ημέρας.

Αλλάζετε ρούχα όταν μπαίνετε σπίτι: Εκτός από το να κλείνετε τα παράθυρα και να μειώνετε τον χρόνο παραμονής σε εξωτερικούς χώρους τις ημέρες με υψηλά επίπεδα γύρης, μην ξεχνάτε να βγάζετε τα ρούχα και τα παπούτσια σας όταν επιστρέφετε στο σπίτι, καθώς έχουν συγκεντρώσει γύρη, ακόμη και αν δεν είναι ορατή.

Βεβαιωθείτε ότι οι συσκευές σας έχουν φίλτρα HEPA: Τα φίλτρα HEPA φιλτράρουν τη σκόνη από τον αέρα που βγάζουν κάποιες οικιακές συσκευές, όπως η ηλεκτρική σκούπα ή το κλιματιστικό.

Αλλάξτε το φίλτρο αέρα καμπίνας του αυτοκινήτου: Τα παλιά φίλτρα δεν συγκρατούν τη σκόνη και τα μικροσωματίδια, τα οποία πηγαίνουν στο πρόσωπό σας.

Παίρνετε τα φάρμακα το βράδυ: Τα συμπτώματα της αλλεργικής ρινίτιδας, όπως η καταρροή, η φαγούρα στο λαιμό και το φτέρνισμα, είναι πιο έντονα το πρωί. Οι άνθρωποι που παίρνουν τα φάρμακα το βράδυ πριν τον ύπνο, βλέπουν τα συμπτώματα να βελτιώνονται.

Μάθετε πότε πρέπει να πάρετε φάρμακα: Αν έχετε συμπτώματα αραιά και πού, είναι καλύτερα να παίρνετε μη συνταγογραφούμενα αντιισταμινικά, ένα αποσυμφορητικό μύτης ή και τα δύο. Αν τα συμπτώματα επιμένουν για μεγάλο διάστημα, συμβουλευτείτε τον γιατρό για τα φάρμακα που πρέπει να λαμβάνετε.

Πηγή: Reader’s digest

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ;(0)


Θεσσαλονίκη: Πρωτιά και βραβείο για το νοσοκομείο Παπανικολάου!

Εισάγει υπηρεσίες ηλεκτρονικής υγείας απομακρυσμένης διασύνδεσης


Νέες οδηγίες για τις στέρεες τροφές στα βρέφη – Όλες οι αλλαγές

Αποκλειστικός θηλασμός τους πρώτους 6 μήνες, στέρεες τροφές αργότερα


Γήρανση εγκεφάλου: Με ποιες τροφές θα την καθυστερήσετε

Ρόλο-κλειδί στην υγεία του εγκεφάλου παίζει η διατροφή


14 σημάδια στο σώμα όταν η διατροφή σας αρρωσταίνει

Ξαναδείτε τη διατροφή σας εάν έχετε αυτά τα συμπτώματα


Ανακαλύφθηκε ο πλανήτης «Βόλκαν» του Σποκ από το «Σταρ Τρεκ»

Βρέθηκε πλανήτης την ύπαρξη του οποίου είχαν προβλέψει οι δημιουργοί της σειράς επιστημονικής φαντασίας

Έρευνα: Η ρύπανση του αέρα μπορεί να αυξάνει τον κίνδυνο και για άνοια

Τι ανακάλυψαν βρετανοί επιστήμονες έπειτα από μελέτη που αφορούσε σχεδόν 131.000 άτομα ηλικίας άνω των 50 ετών

Βρετανική έρευνα: Μόνο τα ελληνικά γιαούρτια πέρασαν το «τεστ χαμηλής ζάχαρης»

Τι έδειξε μελέτη ερευνητών των πανεπιστημίων του Λιντς και του Σάρεϊ

Γιατροί χωρίς Σύνορα: Σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης ο καταυλισμός στη Μόρια

Zητούν άμεση μετεγκατάσταση των ευάλωτων πληθυσμών σε άλλες χώρες της ΕΕ


Ποιες τροφές αυξάνουν την δυσοσμία από τον ιδρώτα

Υπάρχουν μερικές τροφές που συμβάλλουν εξίσου στην δυσοσμία του ιδρώτα

Οι 3 κανόνες για να κοπούν οι… λιγούρες για κάτι γλυκό το βράδυ

Σύμφωνα με έρευνα, περισσότερο από το 60% των ανθρώπων αντιμετωπίζει τέτοιου είδους επιθυμίες τις νυκτερινές ώρες




Mediterranean Cosmos



Μασούτης







Huawei Y series




Typosthes.gr - Twitter


Typosthes.gr - Facebook

© 2012 ePublish

Rss | Επικοινωνία