21

OCT
2018

Αν θέλετε φυσικά να αποκτήσετε επίπεδη κοιλιά

Επίπεδη κοιλιά: 7 τροφές που πρέπει να αποφεύγετε!

26 Sep 201821.45

Η κοιλιά είναι ένα από τα σημεία που συγκεντρώνουν το πιο επίμονο λίπος. Το λίπος στην περιοχή της κοιλιάς είναι αντιαισθητικό, αλλά και επικίνδυνο, καθώς συνδέεται με μια σειρά παθήσεων.

Δυστυχώς, οι πιο νόστιμες και ταυτόχρονα ανθυγιεινές τροφές, συνδέονται με τη δημιουργία λίπους στην κοιλιά. Δείτε ποιες είναι αυτές και φροντίστε να τις αποφεύγετε, αν θέλετε να αποκτήσετε επίπεδη κοιλιά.

Κόκκινο κρέας: Μπορεί να έχετε καλές προθέσεις και να πιστεύετε ότι η αύξηση της κατανάλωσης πρωτεϊνών και κόκκινου κρέατος θα σας γλιτώσει από τις περιττές θερμίδες των υδατανθράκων. Η πρωτεΐνη που προέρχεται από λάθος πηγές όμως, όπως το πλούσιο σε λιπαρά κόκκινο κρέας, έχει αντίθετα αποτελέσματα. Επιλέγετε άπαχες πρωτεΐνες, όπως το ψάρι, το κοτόπουλο και η γαλοπούλα.

Ζάχαρη: Η ζάχαρη έχει πολλές αρνητικές επιπτώσεις στο σώμα σας, μία από τις οποίες είναι και η συσσώρευση λίπους στην περιοχή της κοιλιάς. Επειδή είναι δύσκολο να την αποκλείσετε εντελώς, προσπαθήστε να την περιορίσετε, μειώνοντας τις λιγότερο εμφανείς πηγές, όπως τα γιαούρτια με ζάχαρη, οι χυμοί και οι καφέδες με ζάχαρη.

Αλκοόλ: Παρά τα οφέλη του κόκκινου κρασιού για την υγεία, τα αλκοολούχα ποτά έχουν πολλές θερμίδες οι οποίες αποθηκεύονται στην κοιλιά, γι’ αυτό πρέπει να καταναλώνονται με μέτρο.

Τυποποιημένα τρόφιμα: Οι πολύ επεξεργασμένες τροφές περιέχουν μεγάλες ποσότητες αλατιού, ζάχαρης και τρανς λιπαρών, τα οποία αυξάνουν τα επίπεδα φλεγμονής στον οργανισμό και προκαλούν αύξηση του βάρους και λίπος στην κοιλιά.

Επεξεργασμένοι υδατάνθρακες: Δεν χρειάζεται να αποκλείσετε τους υδατάνθρακες από τη διατροφή σας, είναι σημαντικό όμως να επιλέγετε τους σωστούς υδατάνθρακες. Οι πολύ επεξεργασμένοι υδατάνθρακες έχουν χαμηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες και θρεπτική αξία και έχει αποδειχθεί ότι αυξάνουν το λίπος της κοιλιάς. Αντίθετα, οι υδατάνθρακες στα προϊόντα ολικής αλέσεως συμβάλλουν στη μείωση του λίπους στην περιοχή της κοιλιάς.

Τυρί: Τα κορεσμένα λιπαρά που βρίσκονται στα λιπαρά τυριά και τις λιπαρές τροφές αυξάνουν το λίπος στην περιοχή της κοιλιάς. Τρώτε λοιπόν τυριά με μέτρο και αυξήστε την πρόσληψη υγιεινών λιπαρών, όπως αυτών που περιέχονται στο σολομό, το ελαιόλαδο και τα καρύδια.

Γάλα & γαλακτοκομικά: Είτε γεννηθήκατε με δυσανεξία στη λακτόζη είτε όχι, πολλοί άνθρωποι καθώς μεγαλώνουν δυσκολεύονται να αφομοιώσουν τη λακτόζη που υπάρχει στα περισσότερα γαλακτοκομικά, γεγονός που προκαλεί προβλήματα πέψης, αέρια και φούσκωμα. Επιπλέον, τα πλήρη γαλακτοκομικά προϊόντα αυξάνουν το λίπος στην κοιλιά όταν καταναλώνονται σε μεγάλες ποσότητες.

Πηγή: Insider.com

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ;(0)


Πίννα: Άλλο ένα προστατευόμενο θαλάσσιο είδος κοντά στον αφανισμό

Μια νέα σημαντική απειλή καταγράφεται τους τελευταίους μήνες στις ελληνικές θάλασσες 

Τα μοναδικά οφέλη του καφέ για το συκώτι – Πόσα φλιτζάνια να πίνουμε

Οφέλη για την καρδιά, τα νεφρά αλλά και τον εγκέφαλο


Ωμό κοτόπουλο: 8 λάθη που βάζουν σε κίνδυνο την υγεία μας

Γλυτώστε από αρκετούς κινδύνους για την υγεία σας


Πέντε τρόποι να χάσεις κιλά... χωρίς να μετράς θερμίδες!

Έξυπνες στρατηγικές για απώλεια βάρους 


Δεν πάει ο νους σας... τα πιο βρώμικα πράγματα που ακουμπάτε κάθε μέρα (VIDEO)

Και ποιος είναι ο “βασιλιάς” των εστιών μικροβίων της καθημερινότητας

Βιταμίνη Β3: Πού βοηθά & ποιες είναι οι καλύτερες πηγές

Bοηθά στην καλή λειτουργία του μεταβολισμού και του νευρικού συστήματος


Όλη η αλήθεια για τα εμβόλια: Οι πιο κρίσιμες ερωτήσεις

Απομυθοποίηση των κυριότερων επιχειρημάτων του αντιεμβολιαστικού κινήματος


ΚΕΕΛΠΝΟ: Στους 41 οι θάνατοι από τον ιό του Δυτικού Νείλου

Συνολικά 306 κρούσματα λοίμωξης έχουν καταγραφεί από την αρχή της περιόδου 




Μασούτης



Mollers




Typosthes.gr - Twitter


NLP



Typosthes.gr - Facebook

© 2012 ePublish

Rss | Επικοινωνία