21

OCT
2018

Πως θα τα διατηρήσετε φρέσκα στο ψυγείο σας

10 φρούτα και λαχανικά που τα συντηρείτε λάθος – Τι να κάνετε

02 Oct 201822.02

Όταν προμηθευόμαστε τα φρούτα και τα λαχανικά της εβδομάδας, συνήθως η πρώτη κίνηση που κάνουμε είναι να τα βάλουμε στο ψυγείο, πιστεύοντας ότι έτσι θα τα διατηρήσουμε φρέσκα και γευστικά για περισσότερες μέρες.

Δεν πετυχαίνουμε όμως πάντα τον στόχο μας κι αυτό γιατί ορισμένα προϊόντα είτε δεν αντέχουν στις χαμηλές θερμοκρασίες είτε δεν πρέπει να αποθηκεύονται μαζί.

Τρία σημεία-κλειδιά που πρέπει να προσέχετε όσον αφορά τη σωστή αποθήκευση των φρούτων και των λαχανικών είναι τα εξής:

1. Τα φρούτα και τα λαχανικά δεν κάνουν καλή «παρέα»: Μην αποθηκεύετε στο ίδιο συρτάρι του ψυγείου τα φρούτα και τα λαχανικά. Πολλά φρούτα απελευθερώνουν αιθένιο, ένα αέριο που προωθεί την ωρίμανση και κάνει τα υπόλοιπα προϊόντα να χαλάνε πιο γρήγορα.

2. Τα λαχανικά πρέπει να «αναπνέουν»: Κάντε μικρές τρύπες στις σακούλες που αποθηκεύετε τα λαχανικά σας και αποφύγετε τις αεροστεγείς συσκευασίες. Επίσης, μη στοιβάζετε τα λαχανικά σας, αλλά αφήστε χώρο ώστε να κυκλοφορεί ελεύθερα ο αέρας.

3. Μην πλένετε τα φρούτα και τα λαχανικά μέχρι τη στιγμή που θα τα καταναλώσετε. Η υγρασία ευνοεί την ανάπτυξη βακτηρίων που θα κάνουν τα προϊόντα σας να χαλάσουν πιο γρήγορα.

Πατώντας επάνω στις φωτογραφίες της παρακάτω gallery μπορείτε να δείτε πώς πρέπει να αποθηκεύετε τα φρούτα και τα λαχανικά σας.

Σκόρδο: Να το αποθηκεύετε σε θερμοκρασία δωματίου σε κάποιο ανοιχτό δοχείο ώστε να επιτρέπεται η ελεύθερη κυκλοφορία του αέρα. Μην απομακρύνεται την προστατευτική φλούδα του έως ότου το χρησιμοποιήσετε.

Κρεμμύδια: Βάλτε τα κρεμμύδια σε ένα καθαρό καλσόν, κάνοντας έναν μικρό κόμπο ανάμεσα σε κάθε κρεμμύδι, και κρεμάστε τα σε θερμοκρασία δωματίου. Εναλλακτικά, μπορείτε να τα αποθηκεύσετε όπως το σκόρδο, τοποθετώντας το σκόρδο και τα κρεμμύδια ακόμη και στο ίδιο μπολ αν το επιθυμείτε. Φροντίστε να κρατήσετε τα κρεμμύδια μακριά από τις πατάτες σας και μην τα βάζετε στο ψυγείο, καθώς η υγρασία και η χαμηλή θερμοκρασία αλλοιώνουν τη σύστασή τους. Κρατήστε τα επίσης μακριά από την ηλιακή ακτινοβολία για να μην πικρίσουν.

Πατάτες: Αποθηκεύονται σε σκοτεινό και δροσερό μέρος, αλλά όχι στο ψυγείο. Η υγρασία και η χαμηλή θερμοκρασία του ψυγείου μετατρέπουν το άμυλο της πατάτας σε σάκχαρα, διαδικασία που αλλοιώνει τη γεύση και την υφή της. Είναι καλύτερο να αποθηκεύετε τις πατάτες σε χάρτινη αντί για πλαστική σακούλα, καθώς «αναπνέει» περισσότερο. Κρατήστε τες μακριά από τα κρεμμύδια και τα μήλα, καθώς απελευθερώνουν αιθένιο.

Σπαράγγια: Κόψτε περίπου 1-1,5 εκατοστό από την άκρη τους και τοποθετήστε τα όρθια σε ένα ποτήρι ή κάποιο άλλο δοχείο με λίγο νερό, σαν ένα μπουκέτο με λουλούδια. Καλύψτε τα με μια πλαστική σακούλα (χωρίς να τη δέσετε σφιχτά) και τοποθετήστε τα στο ψυγείο.

Καρότα: Αρχικά κόψτε τα πράσινα φύλλα τους, καθώς αντλούν υγρασία, κάνοντας τα καρότα να χαλάνε πιο γρήγορα. Τοποθετήστε τα σε ένα πλαστικό σακουλάκι χωρίς να το κλείσετε και αποθηκεύστε τα στο ψυγείο έως και για δύο εβδομάδες.

Λαχανάκια Βρυξελλών: Κρατάνε περισσότερο αν διατηρήσετε το κοτσάνι τους. Τοποθετήστε τα στο ψυγείο βάζοντας το κοτσάνι σε ένα δοχείο με νερό. Αν τα αγοράσατε χωρίς το κοτσάνι τους, τοποθετήστε τα στο συρτάρι του ψυγείου χωρίς να τα πλύνετε, βάζοντάς τα σε ένα ανοιχτό πλαστικό σακουλάκι.

Αγγούρι: Το αγγούρι δεν «αγαπάει» το κρύο και χαλάει πιο γρήγορα όταν εκτίθεται σε θερμοκρασία χαμηλότερη από 10 βαθμούς Κελσίου. Αν το προτιμάτε δροσερό, φροντίστε να μην το αφήσετε στο ψυγείο για περισσότερες από τρεις μέρες. Το αγγούρι είναι ένα ακόμη λαχανικό ευαίσθητο στο αιθένιο, επομένως κρατήστε το μακριά από τις μπανάνες, τις ντομάτες και το πεπόνι.

Σέλινο: Για να το διατηρήσετε τραγανό, τυλίξτε το καλά με αλουμινόχαρτο και τοποθετήστε το σε ένα αεροστεγές δοχείο με λίγο νερό.

Ντομάτες: Όταν είναι ακόμη άγουρες, είναι καλύτερο να τις αφήνετε σε ένα μπολ στον πάγκο της κουζίνας. Όταν έχουν πια ωριμάσει, μπορείτε να τις βάλετε στο ψυγείο ώστε να παρατείνετε για λίγο ακόμη τη διάρκεια ζωής τους χωρίς να αλλοιωθεί η γεύση τους.

Μπανάνες: Χωρίστε τες από το τσαμπί τους και τυλίξτε το άκρο της καθεμιάς με πλαστική μεμβράνη. Με τον τρόπο αυτόν θα περιορίσετε την παραγωγή αιθενίου και ταυτόχρονα οι μπανάνες θα ωριμάσουν με πιο αργό ρυθμό. Όταν είναι πια ώριμες, μπορείτε να τις βάλετε στο ψυγείο για να τις διατηρήσετε για λίγες μέρες ακόμη.

Πηγή: The Washington Post

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ;(0)


Πίννα: Άλλο ένα προστατευόμενο θαλάσσιο είδος κοντά στον αφανισμό

Μια νέα σημαντική απειλή καταγράφεται τους τελευταίους μήνες στις ελληνικές θάλασσες 

Τα μοναδικά οφέλη του καφέ για το συκώτι – Πόσα φλιτζάνια να πίνουμε

Οφέλη για την καρδιά, τα νεφρά αλλά και τον εγκέφαλο


Ωμό κοτόπουλο: 8 λάθη που βάζουν σε κίνδυνο την υγεία μας

Γλυτώστε από αρκετούς κινδύνους για την υγεία σας


Πέντε τρόποι να χάσεις κιλά... χωρίς να μετράς θερμίδες!

Έξυπνες στρατηγικές για απώλεια βάρους 


Δεν πάει ο νους σας... τα πιο βρώμικα πράγματα που ακουμπάτε κάθε μέρα (VIDEO)

Και ποιος είναι ο “βασιλιάς” των εστιών μικροβίων της καθημερινότητας

Βιταμίνη Β3: Πού βοηθά & ποιες είναι οι καλύτερες πηγές

Bοηθά στην καλή λειτουργία του μεταβολισμού και του νευρικού συστήματος


Όλη η αλήθεια για τα εμβόλια: Οι πιο κρίσιμες ερωτήσεις

Απομυθοποίηση των κυριότερων επιχειρημάτων του αντιεμβολιαστικού κινήματος


ΚΕΕΛΠΝΟ: Στους 41 οι θάνατοι από τον ιό του Δυτικού Νείλου

Συνολικά 306 κρούσματα λοίμωξης έχουν καταγραφεί από την αρχή της περιόδου 




Μασούτης



Mollers




Typosthes.gr - Twitter


NLP



Typosthes.gr - Facebook

© 2012 ePublish

Rss | Επικοινωνία