Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

1 στους 3 Έλληνες βλέπει πιο πολύ YouTube από ό,τι τηλεόραση!

Το 82% των Ελλήνων χρηστών του Διαδικτύου επισκέπτεται το YouTube το λιγότερο μια φορά το μήνα

Τη διεθνή τάση, που θέλει τους χρήστες του Διαδικτύου να εξελίσσονται σε φανατικούς της κατανάλωσης online video, ακολουθεί πιστά και η Ελλάδα. Σύμφωνα με πρόσφατα δεδομένα από την στατιστική εταιρεία TNS, είναι επιβεβαιωμένο πως το 82% των Ελλήνων χρηστών του Διαδικτύου επισκέπτεται το YouTube το λιγότερο μια φορά το μήνα. Μάλιστα, όπως προκύπτει από τα ίδια στοιχεία, η κάλυψη του YouTube μεγαλώνει σε όλα τα ηλικιακά γκρουπ. Συγκεκριμένα, κάθε εβδομάδα επισκέπτεται την πλατφόρμα το 94% των χρηστών ηλικίας 15- 24, το 89% των χρηστών Διαδικτύου ηλικίας 25-34, το 80% στις ηλικίες 35-44, το 65% των χρηστών ηλικίας 45- 54, καθώς και το 47% των χρηστών ηλικίας άνω των 55 ετών. 

Σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία, σχεδόν ένας στους τρεις χρήστες του Διαδικτύου (το 30%) ηλικίας 25 έως 44 ετών δηλώνει πως παρακολουθεί το YouTube πιο συχνά απ’ ό,τι βλέπει τηλεόραση! Επιπλέον και οι Έλληνες χρήστες φαίνεται πως μετατρέπουν εύκολα το YouTube και σε ραδιόφωνο: διασκεδάζουν με αυτό απλά ακούγοντας ή παρακολουθώντας τα videos των νέων hit για να είναι πλήρως ενημερωμένοι για τις μουσικές εξελίξεις.

Σε διεθνές επίπεδο, με πάνω από ένα δισεκατομμύριο χρήστες στο Διαδίκτυο παγκοσμίως, να σημειωθεί ότι το ένα τρίτο αυτών παρακολουθεί video, τα οποία και αναζητά στο YouTube. Αυτή είναι μια συνήθεια που αγαπά πολύ η νέα γενιά, αφού έχει μεγαλώσει παρακολουθώντας όποια video θέλει, όποτε θέλει και με όποια συσκευή θέλει. Το ίδιο ισχύει και στην Ελλάδα που μέσω της εφαρμογής YouTube είτε στο κινητό, είτε στο tablet, η μουσική και όλο το περιεχόμενο της πλατφόρμας είναι στη διάθεση του χρήστη, όπου και να βρίσκεται. 

Rewind 2016

Ποια είναι λοιπόν τα πιο δημοφιλή βίντεο του 2016, σύμφωνα με το χρόνο που αφιέρωσαν οι χρήστες βλέποντάς τα, τον αριθμό των shares, σχολίων, likes και πολλά άλλα;

Σύμφωνα με τις λίστες των τραγουδιών που ξεχώρισαν φέτος, οι Έλληνες αγάπησαν περισσότερο το τραγούδι του Κωνσταντίνου Νάζη ft Knock Out: “Όταν πονάω το γλεντάω”. Ακολουθούν στην κατάταξη τo τραγούδι του Παντελή Παντελίδη: “Θυμάμαι” αλλά θα βρούμε ακόμα ένα τραγούδι του στην 1η δεκάδα, ενώ 3ο βρίσκουμε το “Μετρώ Αντίστροφα” του Κωνσταντίνου Κουφού.

Πάντως, τα top 10 μουσικά βίντεο δείχνουν την τάση των Ελλήνων να στηρίζουν πολύ την εγχώρια μουσική βιομηχανία,  αλλά να αγαπούν και τα ξένα hits με τη λίστα να είναι τελικά μοιρασμένη σε εγχώρια και ξένα hits. 

Το YouTube εκτός από πλατφόρμα φιλοξενίας μουσικών βίντεο, είναι και ο χώρος να εκφράζονται οι δημιουργοί περιεχομένου. Στην top 10 λίστα ξεχωρίζουν ο 2J και ο Jeremy ως οι πιο κορυφαίοι, πιο δημοφιλείς και αγαπημένοι YouTubers.

Πηγή: sepe.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Θεσσαλονίκη: Πόλος έλξης πολλών τουριστών μουσεία και ιστορικά μνημεία της πόλης
Άνοιγμα και στον θρησκευτικό τουρισμό με την παραχώρηση για πρώτη φορά του Γενί Τζαμί στους μουσουλμάνους για το Ραμαζάν
Θεσσαλονίκη: Πόλος έλξης πολλών τουριστών μουσεία και ιστορικά μνημεία της πόλης
Κασσελάκης: Έσβησε κεράκια με λάθος νούμερο – «Συν ένα παιδιά» (VIDEO)
Μπαίνοντας στο μαγαζί στη Θήβα τον περίμενε μια τούρτα έκπληξη για τα γενέθλιά του, που πάνω της είχε μπλε κεράκια με τον αριθμό 35
Κασσελάκης: Έσβησε κεράκια με λάθος νούμερο – «Συν ένα παιδιά» (VIDEO)