20

ΟΚΤ
2017

Καινοτομία για την ψηφιακή επικοινωνία στη χώρα μας

APIFON: 1η καμπάνια συνδυασμού Viber και SMS στην Ελλάδα

05 Απρ 201720.50

Καινοτομία για τα δεδομένα της ελληνικής αγοράς ψηφιακής επικοινωνίας αποτελεί η πρώτη αποστολή εταιρικής καμπάνιας μέσω Viber και SMS ταυτόχρονα.

Η αποστολή πραγματοποιήθηκε προ ημερών, μέσω της πλατφόρμας της Apifon, με αποστολέα μία μεγάλη αλυσίδα του retail.

Συγκεκριμένα, η Apifon έχει αναπτύξει μια πρωτοποριακή πλατφόρμα, η οποία επιτρέπει στις εταιρείες που θέλουν να επικοινωνούν με τους πελάτες τους την αποστολή μηνυμάτων Viber με άμεση αναδρομολόγηση σε SMS, σε περίπτωση που ο παραλήπτης δεν είναι Viber χρήστης.  Έτσι με αυτό το τρόπο, οι επιχειρήσεις έχουν καλύτερη επικοινωνία με τους πελάτες τους, μειώνοντας ταυτόχρονα το κόστος αποστολών τους.

Η Apifon, χρησιμοποιώντας τη διεθνή πλατφόρμα ανταλλαγής μηνυμάτων της Viber, έχει ήδη ξεκινήσει να προσφέρει στις επιχειρήσεις-πελάτες της αφενός πρόσβαση στους περισσότερους από 750 εκατομμύρια χρήστες της δημοφιλούς εφαρμογής ανά τον κόσμο και αφετέρου το συνδυασμό δύο καναλιών (instant messaging και SMS) για την προώθηση των προϊόντων και υπηρεσιών τους.

Μέσω της χρήσης του συγκεκριμένου συστήματος αποστολής μηνυμάτων, οι πελάτες της Apifon έχουν τη δυνατότητα:

-Αποστολής μεγαλύτερων σε έκταση μηνυμάτων

-Αποστολής αρχείων ήχου και εικόνας

-Περισσότερων ευκαιριών για προβολή και branding

-Διάδρασης και αμφίδρομης επικοινωνίας με τους δικούς τους πελάτες. Ειδικότερα, οι χρήστες θα μπορούν να απαντούν, να θέτουν ερωτήματα και να σχολιάζουν τα μηνύματα που δέχονται μέσω Viber. 

«Η εκτόξευση της χρήσης των smartphones, αλλά και των εφαρμογών instant messaging έχει αλλάξει δραστικά των τρόπο που επικοινωνούμε μεταξύ μας.

Στο πλαίσιο αυτό, οι επιχειρήσεις θα πρέπει να προσαρμοστούν, αλλά και να αξιοποιήσουν τα νέα δεδομένα, σε ό,τι αφορά την επικοινωνία με τους πελάτες τους», υπογράμμισε ο CEO της Apifon, Κωνσταντίνος Στρουμπάκης. 

Παράλληλα, τόνισε ότι η πλατφόρμα αποστολής μηνυμάτων «Mookee» της Apifon δημιουργήθηκε γι’ αυτόν ακριβώς τον λόγο: να ανταποκριθεί στις νέες ανάγκες και τα δεδομένα της επικοινωνίας  και συγκεκριμένα του A2P  (Application to Person) Messaging, προσφέροντας τα πλεονεκτήματα του instant messaging ως συμπληρωματικό κανάλι στο παραδοσιακό SMS marketing. 

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ;(0)

Τα μισά smartphones παγκοσμίως είναι κινέζικα!

Τεχνολογία10 Σεπ 201716.50

Η Huawei ξεπέρασε και την Apple!

Αυτή είναι η ταχύτερη κάμερα στον κόσμο! (ΒΙΝΤΕΟ)

Τεχνολογία30 Απρ 201721.51

Τραβά πέντε τρισεκατομμύρια εικόνες το δευτερόλεπτο!

APIFON: 1η καμπάνια συνδυασμού Viber και SMS στην Ελλάδα

Τεχνολογία05 Απρ 201720.50

Καινοτομία για την ψηφιακή επικοινωνία στη χώρα μας

Ήρθε το… Dislike στο Facebook!

Τεχνολογία29 Μαρ 201718.21

Αρχικά στο Messenger

Πώς θα αυξήσεις το σήμα στο κινητό σου – Με ένα μπουκάλι νερό! (Video)

Τεχνολογία04 Μαρ 201721.08

Δεν χρειάζεται να βγεις στο μπαλκόνι… 

NOKIA 3310: Το θρυλικό κινητό επιστρέφει, με… φιδάκι! (ΦΩΤΟ + VIDEO)

Τεχνολογία27 Φεβ 201721.51

Το θρυλικό τηλέφωνο και πάλι μαζί μας 

Το νέο Lenovo Yoga Book διαθέσιμο στα καταστήματα Κωτσόβολος

Τεχνολογία14 Φεβ 201710.54

Το νέο εξαιρετικά λεπτό κι ελαφρύ Yoga Book ήρθε για να φέρει την επανάσταση! 

ΠΡΟΣΟΧΗ: Απάτη στο Viber με μηνύματα υψηλών χρεώσεων

Τεχνολογία05 Φεβ 201700.08

Η Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος εφιστά την προσοχή σε όσους λάβουν τέτοια μηνύματα

© 2012 ePublish

Rss | Επικοινωνία