25

ΑΠΡ
2017

«Πάγωσε» η λειτουργία του Σ.ΕΜΠΟ. - Στο... «περίμενε» πολλά πλοία μεταφοράς κοντέινερς

Θεσσαλονίκη: Προβλήματα και στο λιμάνι έφερε ο χιονιάς

11 Ιαν 201715.30
Φωτογραφία: ΑΠΕ ΜΠΕ/STR
Προβλήματα και στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης έχει προκαλέσει η κακοκαιρία των τελευταίων 24ώρων, καθώς οι δυσλειτουργίες λόγω του χιονιά ήρθαν να προστεθούν σε εκείνες που προκάλεσαν οι ισχυροί άνεμοι της προηγούμενης εβδομάδας. Ως αποτέλεσμα και παρότι το συμβατικό λιμάνι λειτουργεί κανονικά, η λειτουργία του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων (Σ.ΕΜΠΟ) έχει «παγώσει» από χτες, με αποτέλεσμα αρκετά πλοία μεταφοράς κοντέινερς να βρίσκονται σε αναμονή στον Θερμαϊκό Κόλπο, προκειμένου να εξυπηρετηθούν όταν οι συνθήκες το επιτρέψουν.

«Η κακοκαιρία δρα σωρευτικά ως προς τα προβλήματα στο Σ.ΕΜΠΟ, το οποίο αρχικά υπολειτουργούσε λόγω των ισχυρών ανέμων, έντασης 6-7 μποφόρ που έπνεαν, με αποτέλεσμα να μη μπορούν -για λόγους ασφαλείας- να χρησιμοποιηθούν οι γερανογέφυρες. Έτσι συσσωρεύτηκαν κάποια εμπορεύματα. Μετά ήρθε και ο χιονιάς και επιδείνωσε περαιτέρω την κατάσταση» εξήγησε μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρος του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ ΑΕ), Κωνσταντίνος Μέλλιος.

Αφενός, όπως επισήμανε, «δεν μπήκαν χτες οχήματα-αλατιέρες στο λιμάνι» για να καθαριστούν τα κρηπιδώματα και να μπορέσουν να κινηθούν τα μηχανήματα φορτοεκφόρτωσης. «Αναγκαστήκαμε να αγοράσουμε αλάτι που είχε αποθηκευμένο μια εταιρεία και να το σκορπίσουμε, χωρίς βέβαια τα ειδικά μηχανήματα, αλλά και έτσι ακόμη δεν εξαφαλίστηκε η λειτουργία του λιμανιού σε όλα τα κρηπιδώματα και ιδίως στο ΣΕΜΠΟ. Επειτα, λόγω της κακοκαιρίας, αναγκάστηκε να φύγει και ένα μέρος του προσωπικού από τις βάρδιες, το οποίο σήμερα δεν μπόρεσε να επιστρέψει λόγω αποκλεισμού, οπότε στην ουσία το ΣΕΜΠΟ δεν λειτουργεί κανονικά από χτες», διευκρίνισε ο κ.Μέλλιος.

Ως αποτέλεσμα, αυτή τη στιγμή βρίσκονται στον Θερμαϊκό Κόλπο τρία πλοία μεταφοράς κοντέινερς και ένα «τσιμεντάδικο», ενώ δύο πλοία που μετέφεραν μεταλλεύματα έχουν ήδη εξυπηρετηθεί στο συμβατικό λιμάνι.

Πάντως, σήμερα το μεσημέρι μετέβη στο λιμάνι άδειο όχημα-αλατιέρα του δήμου Θεσσαλονίκης, το οποίο ο ΟΛΘ θα γεμίσει με το αλάτι που έχει προμηθευτεί, ώστε να προχωρήσει ταχύτερα ο αποχιονισμός.

Στο μεταξύ, όπως προκύπτει από επικοινωνία του ΑΠΕ-ΜΠΕ με το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας σε ό,τι αφορά την κατάσταση σε άλλα λιμάνια της Βόρειας Ελλάδας, κανονικά γίνονται από τις 8.30 το πρωί τα δρομολόγια στη γραμμή Πρίνου-Καβάλας, που είχαν διακοπεί χτες λόγω της κακοκαιρίας, ενώ ανοιχτή είναι και η γραμμή Αλεξανδρούπολης-Σαμοθράκης.


ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ;(0)

Ο Ιβάν Σαββίδης και το €1,1 δισ. ορόσημο για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης

Οικονομία25 Απρ 201702.15

Η ένωση Γάλλων – Γερμανών και Σαββίδη παίρνει το λιμάνι 

Θεσσαλονίκη: Πωλείται για 10 εκατ. ευρώ η ΕΛΒΟ – Κίνδυνος για θέσεις εργασίας

Οικονομία24 Απρ 201720.43

Με κατώτατη τιμή τα 10 εκατ. ευρώ πωλείται η ΕΛΒΟ

Θεσσαλονίκη: Η «3άδα» με Ιβάν Σαββίδη παίρνει τον ΟΛΘ με €232 εκατομμύρια!

Οικονομία24 Απρ 201718.56

Μεγάλη προσφορά της ένωσης με τον Ιβάν Σαββίδη 

Δραγασάκης: Παρέμβαση 5 σημείων για τις τράπεζες

Οικονομία24 Απρ 201717.34

Ευρεία σύσκεψη με τις τράπεζες 

Δασικοί χάρτες: ΚΥΑ για τη διόρθωση πρόδηλων σφαλμάτων

Οικονομία24 Απρ 201717.23

Ποια δυνατότητα δίνεται στους πολίτες 

Θεσσαλονίκη: Εκδήλωση για την επέκταση του φυσικού αερίου στον Λαγκαδά

Οικονομία24 Απρ 201716.50

Ανοιχτή ενημερωτική εκδήλωση την Κυριακή 30 Απριλίου 

φωτ. αρχείου

Χαλκιδική: Άριστης ποιότητας ψάρια από το Πόρτο Κουφό – Εξάγεται το 95%

Οικονομία24 Απρ 201716.30

Λειτουργούν πάνω από μια δεκαετία στη θέση Άμπελος

Θεσσαλονίκη: Απεργιακή συγκέντρωση στο ΕΚΘ για την εργατική Πρωτομαγιά

Οικονομία24 Απρ 201716.10

Θα ακολουθήσει κατάθεση στεφάνων στο μνημείο του Εργάτη

Θεσσαλονίκη: Έρχονται εκπτώσεις για 10 ημέρες – Μία Κυριακή ανοιχτά μαγαζιά

Οικονομία24 Απρ 201715.55

Πότε αρχίζει η ενδιάμεση εκπτωτική περίοδος – Τι ανακοίνωσε ο Εμπορικός Σύλλογος 

ΕΛΠΕ




Κτήμα Χρηστίδη


Frescon

Gellyfishes


Typosthes.gr - Twitter
Typosthes.gr - Facebook

Τρέχον Τεύχος

Μεγάλη προσφορά στο ΤΑΙΠΕΔ ύψους άνω των 230 εκατομμυρίων ευρώ

δείτε το τεύχος

6817


© 2012 ePublish

Rss | Επικοινωνία