25

ΑΠΡ
2017

Τι συζητήθηκε για την Εγνατία Οδό

Θεσσαλονίκη: Τι είπε ο Τσακαλώτος για τα πρόστιμα στους «Δεν Πληρώνω»

17 Φεβ 201716.59

Εντός δύο μηνών θα προχωρήσει από το ΤΑΙΠΕΔ η προκήρυξη του διαγωνισμού για την Εγνατία Οδό και η διοίκηση της εταιρείας θέλει έως τότε να δει τους όρους της παραχώρησης και ποιο θα είναι "το μεγαλύτερο δυνατόν τίμημα για το ελληνικό δημόσιο αν αυτή προχωρήσει", όπως δήλωσε ο πρόεδρός της, Απόστολος Αντωνούδης, εξερχόμενος σήμερα από συνάντηση με τον υπουργό Οικονομικών, Ευκλείδη Τσακαλώτο, στο Γραφείο του Πρωθυπουργού, στη Θεσσαλονίκη.

Ο ίδιος πρόσθεσε ότι "έχουν πέσει στο τραπέζι και άλλες, εναλλακτικές προτάσεις αξιοποίησης της Εγνατίας Οδού", σχετικές με την ανάπτυξη επιμέρους συνεργειών, την ανάπτυξη ΣΔΙΤ για ενεργειακά δίκτυα, την ενεργοποίηση σταθμών εξυπηρέτησης αυτοκινητιστών και τη δημιουργία κι εκμετάλλευση υποδομών Logistics κατά μήκος του οδικού άξονα.

Από την πλευρά της, αναφερόμενη στο ίδιο θέμα, η διευθύνουσα σύμβουλος της εταιρείας, Ρία Καλφακάκου, ανέφερε ότι "στην παραχώρηση, εκτός από το αρχικό τίμημα, το οποίο είναι πολύ σημαντικό σε σχέση με τη συμφωνία που υπάρχει για να βγουν έσοδα 6 δισ. ευρώ από τις διάφορες παραχωρήσεις (αεροδρόμια, λιμάνια, Εγνατία κτλ), έχει πολύ μεγάλη σημασία ο χρόνος της παραχώρησης και οι όροι της παραχώρησης", ώστε έσοδα να μην λαμβάνει μόνο ο παραχωρησιούχος, αλλά και το ελληνικό δημόσιο.

"Έχουμε κάνει αρχική πρόταση, την οποία δώσαμε και στον υπουργό, ώστε τα μελλοντικά κέρδη να πηγαίνουν και στον παραχωρησιούχο, αλλά να μένουν έσοδα και για το ελληνικό δημόσιο και άρα για την εθνική οικονομία» εξήγησε, σημειώνοντας ότι τα έσοδα για το δημόσιο από την Εγνατία είναι υψηλά, ακόμη και εν μέσω κρίσης, οπότε οι κυκλοφοριακοί φόρτοι είναι συνήθως μειωμένοι και αναμένεται να αυξηθούν σημαντικά όταν η οικονομία ανακάμψει.

Στη διάρκεια της συνάντησης συζητήθηκε ακόμη το θέμα των προστίμων, που έχουν επιβληθεί σε πρόσωπα που δεν πλήρωναν διόδια στην Εγνατία Οδό, του κινήματος «Δεν Πληρώνω» καθώς και η εναρμόνιση των οικονομικών αυτών ποινών με τα ισχύοντα σε άλλες παραχωρήσεις αυτοκινητοδρόμων (σ.σ. τα πρόστιμα για την Εγνατία είναι πολύ υψηλότερα). Επί τάπητος ετέθη ακόμη το ζήτημα της ισχύος διαφορετικής τιμολογιακής πολιτικής για τους κατοίκους περιοχών που λόγω εγγύτητας με την Εγνατία Οδό, αναγκάζονται να τη χρησιμοποιούν πολύ συχνά.

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ;(0)

Θεσσαλονίκη: Πωλείται για 10 εκατ. ευρώ η ΕΛΒΟ – Κίνδυνος για θέσεις εργασίας

Οικονομία24 Απρ 201720.43

Με κατώτατη τιμή τα 10 εκατ. ευρώ πωλείται η ΕΛΒΟ

Θεσσαλονίκη: Η «3άδα» με Ιβάν Σαββίδη παίρνει τον ΟΛΘ με €232 εκατομμύρια!

Οικονομία24 Απρ 201718.56

Μεγάλη προσφορά της ένωσης με τον Ιβάν Σαββίδη 

Δραγασάκης: Παρέμβαση 5 σημείων για τις τράπεζες

Οικονομία24 Απρ 201717.34

Ευρεία σύσκεψη με τις τράπεζες 

Δασικοί χάρτες: ΚΥΑ για τη διόρθωση πρόδηλων σφαλμάτων

Οικονομία24 Απρ 201717.23

Ποια δυνατότητα δίνεται στους πολίτες 

Θεσσαλονίκη: Εκδήλωση για την επέκταση του φυσικού αερίου στον Λαγκαδά

Οικονομία24 Απρ 201716.50

Ανοιχτή ενημερωτική εκδήλωση την Κυριακή 30 Απριλίου 

φωτ. αρχείου

Χαλκιδική: Άριστης ποιότητας ψάρια από το Πόρτο Κουφό – Εξάγεται το 95%

Οικονομία24 Απρ 201716.30

Λειτουργούν πάνω από μια δεκαετία στη θέση Άμπελος

Θεσσαλονίκη: Απεργιακή συγκέντρωση στο ΕΚΘ για την εργατική Πρωτομαγιά

Οικονομία24 Απρ 201716.10

Θα ακολουθήσει κατάθεση στεφάνων στο μνημείο του Εργάτη

Θεσσαλονίκη: Έρχονται εκπτώσεις για 10 ημέρες – Μία Κυριακή ανοιχτά μαγαζιά

Οικονομία24 Απρ 201715.55

Πότε αρχίζει η ενδιάμεση εκπτωτική περίοδος – Τι ανακοίνωσε ο Εμπορικός Σύλλογος 

Πόσο ήταν το δημόσιο χρέος στο τέλος του 2016 - Στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ

Οικονομία24 Απρ 201715.00

Αυξήθηκε σε σύγκριση με το τέλος του 2015

ΕΛΠΕ




Κτήμα Χρηστίδη


Frescon

Gellyfishes


Typosthes.gr - Twitter
Typosthes.gr - Facebook

Τρέχον Τεύχος

Μεγάλη προσφορά στο ΤΑΙΠΕΔ ύψους άνω των 230 εκατομμυρίων ευρώ

δείτε το τεύχος

6817


© 2012 ePublish

Rss | Επικοινωνία