24

APR
2018

Τι συζητήθηκε για την Εγνατία Οδό

Θεσσαλονίκη: Τι είπε ο Τσακαλώτος για τα πρόστιμα στους «Δεν Πληρώνω»

17 Feb 201716.59

Εντός δύο μηνών θα προχωρήσει από το ΤΑΙΠΕΔ η προκήρυξη του διαγωνισμού για την Εγνατία Οδό και η διοίκηση της εταιρείας θέλει έως τότε να δει τους όρους της παραχώρησης και ποιο θα είναι "το μεγαλύτερο δυνατόν τίμημα για το ελληνικό δημόσιο αν αυτή προχωρήσει", όπως δήλωσε ο πρόεδρός της, Απόστολος Αντωνούδης, εξερχόμενος σήμερα από συνάντηση με τον υπουργό Οικονομικών, Ευκλείδη Τσακαλώτο, στο Γραφείο του Πρωθυπουργού, στη Θεσσαλονίκη.

Ο ίδιος πρόσθεσε ότι "έχουν πέσει στο τραπέζι και άλλες, εναλλακτικές προτάσεις αξιοποίησης της Εγνατίας Οδού", σχετικές με την ανάπτυξη επιμέρους συνεργειών, την ανάπτυξη ΣΔΙΤ για ενεργειακά δίκτυα, την ενεργοποίηση σταθμών εξυπηρέτησης αυτοκινητιστών και τη δημιουργία κι εκμετάλλευση υποδομών Logistics κατά μήκος του οδικού άξονα.

Από την πλευρά της, αναφερόμενη στο ίδιο θέμα, η διευθύνουσα σύμβουλος της εταιρείας, Ρία Καλφακάκου, ανέφερε ότι "στην παραχώρηση, εκτός από το αρχικό τίμημα, το οποίο είναι πολύ σημαντικό σε σχέση με τη συμφωνία που υπάρχει για να βγουν έσοδα 6 δισ. ευρώ από τις διάφορες παραχωρήσεις (αεροδρόμια, λιμάνια, Εγνατία κτλ), έχει πολύ μεγάλη σημασία ο χρόνος της παραχώρησης και οι όροι της παραχώρησης", ώστε έσοδα να μην λαμβάνει μόνο ο παραχωρησιούχος, αλλά και το ελληνικό δημόσιο.

"Έχουμε κάνει αρχική πρόταση, την οποία δώσαμε και στον υπουργό, ώστε τα μελλοντικά κέρδη να πηγαίνουν και στον παραχωρησιούχο, αλλά να μένουν έσοδα και για το ελληνικό δημόσιο και άρα για την εθνική οικονομία» εξήγησε, σημειώνοντας ότι τα έσοδα για το δημόσιο από την Εγνατία είναι υψηλά, ακόμη και εν μέσω κρίσης, οπότε οι κυκλοφοριακοί φόρτοι είναι συνήθως μειωμένοι και αναμένεται να αυξηθούν σημαντικά όταν η οικονομία ανακάμψει.

Στη διάρκεια της συνάντησης συζητήθηκε ακόμη το θέμα των προστίμων, που έχουν επιβληθεί σε πρόσωπα που δεν πλήρωναν διόδια στην Εγνατία Οδό, του κινήματος «Δεν Πληρώνω» καθώς και η εναρμόνιση των οικονομικών αυτών ποινών με τα ισχύοντα σε άλλες παραχωρήσεις αυτοκινητοδρόμων (σ.σ. τα πρόστιμα για την Εγνατία είναι πολύ υψηλότερα). Επί τάπητος ετέθη ακόμη το ζήτημα της ισχύος διαφορετικής τιμολογιακής πολιτικής για τους κατοίκους περιοχών που λόγω εγγύτητας με την Εγνατία Οδό, αναγκάζονται να τη χρησιμοποιούν πολύ συχνά.

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ;(0)



Τύπος Θεσσαλονίκης

Θεσσαλονίκη: Οι γεύσεις και ο πολιτισμός της Κρήτης «καταλαμβάνουν» τη ΔΕΘ

Οικονομία24 Apr 201814.30

Έρχεται η έκθεση τοπικών προϊόντων «ΚΡΗΤΗ: Η Μεγάλη Συνάντηση-Toπικές Γεύσεις Ελλάδας»

Πότε θα γίνει η νέα λοταρία για €1.000 ευρώ σε 1.000 φορολογούμενους

Οικονομία24 Apr 201814.00

Με βάση τις αποδείξεις από τις συναλλαγές με πλαστικό χρήμα

ΕΛΣΤΑΤ: Στα 25,243 δισ. ευρώ τα έσοδα της Γενικής Κυβέρνησης στο δ' τρίμηνο

Οικονομία24 Apr 201813.40

Πώς διαμορφώθηκαν τα έσοδα και τα έξοδα, σύμφωνα με τον τριμηνιαίο μη χρηματοποικονομικό λογαριασμό

Πότε ξεκινά το θερινό ωράριο για το μειωμένο νυχτερινό ρεύμα

Οικονομία24 Apr 201812.30

Θα διαρκέσει ως και τις 31 Οκτωβρίου σύμφωνα με τον ΔΕΔΔΗΕ

Μεγάλο εμπορικό ενδιαφέρον για την 43η Διεθνή Έκθεση Γούνας Καστοριάς

Οικονομία24 Apr 201811.40

Θα πραγματοποιηθεί από τις 3 έως τις 6 Μαΐου 2018, στο Εκθεσιακό Κέντρο Γούνας Δυτικής Μακεδονίας

Tα πέντε προαπαιτούμενα για άρση των capital controls

Οικονομία24 Apr 201811.00

Σε περίπου 70 ημέρες κλείσουν 3 χρόνια «ζωής»

Θεσαλονίκη: Εκδήλωση στο ΕΕΘ για το νέο πλαίσιο διαχείρισης προσωπικών δεδομένων

Οικονομία24 Apr 201810.50

Διοργανώνεται από κοινού από το Οικονομικό Επιμελητήριο και το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης

Δημόσιο: Μεγάλο ενδιαφέρον για το πρώτο κύμα κινητικότητας

Οικονομία23 Apr 201819.50

Ήδη από την πρώτη ημέρα υποβολής των σχετικών αιτήσεων



Μασούτης



ΕΛΠΕ



hemaplex



Frescon








Typosthes.gr - Twitter
Typosthes.gr - Facebook

Τρέχον Τεύχος

Δημιουργείται ομάδα άμεσης επέμβασης που θα λειτουργεί όλο το 24ωρο

δείτε το τεύχος

7101


© 2012 ePublish

Rss | Επικοινωνία