26

APR
2018

Τόσο στην Τούμπα, όσο και στην δυτική Θεσσαλονίκη

Δύο χριστουγεννιάτικα χωριά θα στηθούν φέτος στη Θεσσαλονίκη

20 Oct 201701.54

Της ΜΑΡΙΑΣ ΚΟΥΖΟΥΦΗ

Χριστουγεννιάτικο χωριό θα στηθεί και φέτος στην Τούμπα, από 2 Δεκεμβρίου μέχρι 10 Ιανουαρίου, με ξύλινα σπιτάκια, παιχνίδια, Χριστουγεννιάτικη αγορά και δράσεις για μικρούς και μεγάλους. Παράλληλα, ο Εμπορικός Σύλλογος Θεσσαλονίκης ετοιμάζει αντίστοιχη δράση και στη δυτική Θεσσαλονίκη, ωστόσο, μέχρι να οριστικοποιηθούν τα πράγματα, ο πρόεδρος του ΕΣΘ κ. Παντελής Φιλιππίδης δεν θέλησε προς το παρόν να δώσει περισσότερες λεπτομέρειες. Ανέφερε πάντως, σε δηλώσεις του στον «Τ.Θ.», ότι ήδη έχει ζητηθεί ο χώρος και αναμένονται οι σχετικές απαντήσεις.

Ο Εμπορικός Σύλλογος Θεσσαλονίκης ξεκινά πάντως τις διαδικασίες που απαιτούνται για τη δημιουργία του χριστουγεννιάτικου χωριού στην Τούμπα, μετά και την έγκριση που δόθηκε από την Δ΄ Δημοτική Κοινότητα. Σημειώνεται ότι η δημιουργία και λειτουργία του χριστουγεννιάτικου χωριού συζητήθηκε σε πρόσφατη συνεδρίαση της Δ΄ Κοινότητας του Δήμου και εγκρίθηκε κατά πλειοψηφία, ενώ το θέμα είχε απασχολήσει και την τελευταία συνεδρίαση της δημοτικής ομάδας της «Πρωτοβουλίας».

Ο πρόεδρος του ΕΣΘ δήλωσε στον «Τ.Θ.» ότι το σκεπτικό της δημιουργίας του χριστουγεννιάτικου χωριού στην Τούμπα αρχίζει και τελειώνει στο γεγονός ότι η Θεσσαλονίκη δεν είναι μόνο η Τσιμισκή και άλλοι δυο κεντρικοί δρόμοι. «Η αγορά της πόλης είναι από άκρη σε άκρη και όχι τα 200 μαγαζιά του κέντρου. Είναι τα 8.500 μαγαζιά που λειτουργούν στο δήμο Θεσσαλονίκης. Άρα είμαστε υποχρεωμένοι ως ΕΣΘ να κάνουμε δράσεις παντού», σημειώνει.

 «Η Τούμπα δεν είναι μια μικρή αγορά, έχει περίπου 200.000 πληθυσμό. Δεν μπορούμε να αγνοούμε ένα τόσο μεγάλο κομμάτι της πόλης μας. Αυτός ήταν και ο λόγος που πήγαμε εκεί πέρυσι», τονίζει ενώ ερωτηθείς για το εάν υπήρξε ικανοποίηση από την περσινή διοργάνωση αναφέρει:  Με όσους εμπόρους από την περιοχή μιλήσαμε ήταν ενθουσιασμένοι για τη λειτουργία του χωριού και τα αποτελέσματα πέρυσι. Μάλιστα διοργάνωσαν και αυτοί κάποια πάρτυ στα σημεία που βρίσκονταν τα μαγαζιά τους εκείνη την περίοδο, γιατί η Γρ. Λαμπράκη είναι ένα τεράστιος δρόμος. 

Εξάλλου, ο κ. Φιλιππίδης αναφέρει ότι υπάρχουν και αλλού μεγάλες αγορές, όπως είναι αυτή της Τούμπας. «Καμιά φορά με ρωτάνε πώς πάει η αγορά και εγώ είμαι υποχρεωμένος, ως θεσμικός παράγοντας, να απαντήσω συνολικά και απαντάω συνολικά. Γιατί ναι μεν 100 μέτρα στην Τσιμισκή μπορεί να δουλεύουν, σύμφωνα με αυτό που βλέπει ο κόσμος, αλλά υπάρχουν και πολλές χιλιάδες καταστημάτων σε όλη την πόλη που δυστυχώς δεν μπορούν να βγάλουν ούτε τα έξοδά τους», επισημαίνει χαρακτηριστικά.

Τι θα δούμε φέτος

Όσο για το τι θα περιλαμβάνει φέτος το πάρκο, ο κ. Φιλιππίδης αναφέρει: «Εμείς πέρυσι κάναμε αυτό που μπορούσαμε, αυτό που μπορούμε θα κάνουμε και φέτος». Κάποιες αλλαγές, σύμφωνα με τον ίδιο, θα γίνουν στον στολισμό όσον αφορά τη διάταξη και το που θα στηθούν ορισμένα πράγματα, ενώ θα υπάρχουν και καινούρια παιχνίδια.

Υπενθυμίζεται ότι πέρυσι το χριστουγεννιάτικο χωρίο είχε την ονομασία “FUNtastic PARK” και αναπτύχθηκε στην Πλατεία Μικρασιατικού και Θρακικού Πολιτισμού, καθώς και τους εξωτερικούς χώρους του Πολιτιστικού Κέντρου Τούμπας.

Στο χώρο δημιουργήθηκαν ειδικές κατασκευές όπου εξελίσσονταν δημιουργικές δράσεις, FUNPARK με παιχνίδια και παγοδρόμιο για μικρούς και μεγάλους, Χριστουγεννιάτικη αγορά, εκδηλώσεις Γεύσεις του Κόσμου, καθώς και φιλανθρωπικά κιόσκια και δραστηριότητες για την υποστήριξη των αδύναμων συνανθρώπων μας. Εκτός από τα ξύλινα σπιτάκια με χριστουγεννιάτικα είδη και γλυκά, έλαβαν χώρα και διάφορες εορταστικές εκδηλώσεις με τη συμμετοχή καλλιτεχνών, συλλόγων, φορέων και εθελοντών.

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ;(0)



Τύπος Θεσσαλονίκης

Συνάντηση Ξανθού με την ΠΟΕΔΗΝ – Τι είπε στους εργαζόμενους

Οικονομία25 Apr 201819.50

Διευκρινίσεις για τις αλλαγές ζήτησε η ΠΟΕΔΗΝ 

Ανανέωση θητείας 1.500 εποχικών πυροσβεστών

Οικονομία25 Apr 201819.20

Για δυο έτη, με εξάμηνες συμβάσεις


«Διαζύγιο» της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης με τον Οργανισμό Τουρισμού

Οικονομία25 Apr 201818.20

Διακοπή συνεργασίας στον τομέα του μάρκετινγκ του Οργανισμού


Στα 3 δισ. η αξία του κλάδου φρούτων και λαχανικών – Τι εξάγουμε και πού

Οικονομία25 Apr 201818.10

Ποια είναι τα 10 κυριότερα εξαγώγιμα προϊόντα 

Qatar Airways: Μαγευτικός τουριστικός προορισμός η Θεσσαλονίκη!

Οικονομία25 Apr 201816.20

Συνέντευξη της Theresa Cissell, Country Manager Greece & Cyprus, στο typosthes.gr

Θεσσαλονίκη: 2.500 επιχειρηματικά ραντεβού... «απογειώνουν» τη Frescon!

Οικονομία25 Apr 201815.30

Ξεκινά αύριο η 4η Freskon, με 220 εκθέτες από 22 χώρες

Eurostat: To 21% των Ελλήνων αντιμετωπίζουν σοβαρή οικονομική υστέρηση

Οικονομία25 Apr 201814.30

Ποσοστό υπερτριπλάσιο του κοινοτικού μέσου όρου και το δεύτερο υψηλότερο στην ΕΕ των 28

Έως τέλος Μαΐου η δήλωση απόδοσης του τέλους πλαστικής σακούλας

Οικονομία25 Apr 201814.00

Διευκρινίσεις από το υπουργείο Οικονομικών σε ανακοίνωσή του

Η απόφαση του ΟΜΕΔ για όρους αμοιβής και εργασίας σε ταχυφαγεία

Οικονομία25 Apr 201813.40

Τι λέει σχετικά με τους κατώτατους βασικούς μισθούς - Κατατέθηκε στο υπουργείο Εργασίας από την ΠΟΕΕ-ΥΤΕ


Μασούτης



ΕΛΠΕ



hemaplex



Frescon








Typosthes.gr - Twitter
Typosthes.gr - Facebook

Τρέχον Τεύχος

Ζητούν νέα μέτρα ασφάλειας για τις οδικές μεταφορές

δείτε το τεύχος

7103


© 2012 ePublish

Rss | Επικοινωνία