Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Τελωνειακοί: Η εμπορευματική διακίνηση στον ΟΛΘ αυξήθηκε στη διάρκεια της απεργίας

Αριθμητικά στοιχεία παραθέτει η Ομοσπονδία ...

Αριθμητικά στοιχεία τα οποία «αποδεικνύουν πως ουδεμία εκτροπή της υφιστάμενης εμπορευματικής διακίνησης δημιουργήθηκε, αλλά αντιθέτως η εμπορευματική διακίνηση αυξήθηκε κατά την διάρκεια της απεργιακής κινητοποίησης με 16ωρη λειτουργία της Πύλης και 24ωρη λειτουργία του Λιμένα Θεσσαλονίκης», παραθέτει η Ομοσπονδία Τελωνειακών Υπαλλήλων Ελλάδος με σημερινή της ανακοίνωση, προκειμένου, όπως τονίζει, να παρουσιάσει την πραγματική εικόνα σε σχέση με την εν λόγω κινητοποίηση.

Σημειώνεται ότι η απεργιακή κινητοποίηση στην Πύλη 16 του Α΄ Τελωνείου Θεσσαλονίκης, έχει ξεκινήσει από την 16η Σεπτεμβρίου 2017 και συνεχίζεται, με καθολική συμμετοχή και στήριξη όλων των συναδέλφων, σύμφωνα με την Ο.Τ.Υ.Ε.

Όπως αναφέρει η Ομοσπονδία, από τα στοιχεία που συλλέγει καθημερινά, προκύπτει πως η Ο.Λ.Θ. Α.Ε. με τις δεδομένες προσαρμογές που έχει πραγματοποιήσει ως προς τη λειτουργία των γερονογεφυρών, δεν έχει περιθώρια βελτίωσης του αριθμού των φορτοεκφορτώσεων, σε αντίθεση με τις πρωινές και απογευματινές ώρες. «Άρα οι όποιες διορθωτικές κινήσεις από πλευράς Ο.Λ.Θ. Α.Ε. και λοιπών εμπλεκομένων, πρέπει να έχουν ως στόχευση τις πρωινές και απογευματινές ώρες, που οι κινήσεις υστερούν κατά πολύ σε σχέση με τις ώρες κατά τις οποίες η Πύλη 16 δεν λειτουργεί».

Σύμφωνα με την Ομοσπονδία, από τα στοιχεία αποδεικνύεται ότι δεν επαληθεύθηκαν «οι αστήρικτοι, αβάσιμοι, και αναληθείς ισχυρισμοί συγκεκριμένων φορέων, "περί ελλείψεων προϊόντων ενόψει εορτών, προβλημάτων στην τροφοδότηση της αγοράς της Θεσσαλονίκης και προσφυγής σε άλλους λιμένες για την πραγματοποίηση των εξαγωγών" που με περίσσια ευκολία διακινούσαν όλο το προηγούμενο διάστημα στα  τοπικά Μ.Μ.Ε. Οι ισχυρισμοί τους περί καθυστερήσεων των πλοίων καταρρίφθηκαν, αφού το προηγούμενο διάστημα, η αναμονή των πλοίων στο αγκυροβόλιο ήταν πλέον ελάχιστες ώρες, όταν φυσικά δεν υπολειτουργούν, ή παύουν να λειτουργούν τελείως οι γερανογέφυρες. Οι όποιες καθυστερήσεις παρατηρούνται στο εξής, οφείλονται σε αδυναμία στοιχειώδους προγραμματισμού αφίξεων των πλοίων και αδικαιολόγητες διακοπές των φορτοεκφορτώσεων από πλευράς της Ο.Λ.Θ. Α.Ε.».

Επαναλαμβάνουν πως ο συγκεκριμένος χρόνος λειτουργίας της Πύλης από 06.00 έως 22.00 καθημερινά είναι υπεραρκετός για τον υφιστάμενο όγκο εμπορευματικής διακίνησης και δεν υφίσταται καμία καθυστέρηση με ευθύνη της Τελωνειακής Υπηρεσίας, της οποίας η αρμοδιότητα αναφέρεται στη λειτουργία της Πύλης 16 και όχι του λιμανιού γενικά.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Θεσσαλονίκη: Αλλαγή «πλεύσης» από το δήμο για το ξύλινο ντεκ στην Λ. Νίκης
Για εξοικονόμηση πόρων και επιτάχυνση της διαδικασίας, κάνει λόγο η διοίκηση Αγγελούδη – Σε συνεννόηση με την Περιφέρεια για ένταξη του έργου στο νέο...
Θεσσαλονίκη: Αλλαγή «πλεύσης» από το δήμο για το ξύλινο ντεκ στην Λ. Νίκης
Απαγόρευση κυκλοφορίας το βράδυ σε παιδιά κάτω των 13 σε πόλη στη Γαλλία
Κάθε ανήλικος ηλικίας κάτω των 13 ετών δεν θα μπορεί, χωρίς να συνοδεύεται από έναν ενήλικο, να κυκλοφορεί από τις 23.00 έως τις 06.00 σε δημόσιους...
Απαγόρευση κυκλοφορίας το βράδυ σε παιδιά κάτω των 13 σε πόλη στη Γαλλία
Η επικίνδυνη ασθένεια που απειλεί όσους ξεχνούν να βουρτσίζουν τα δόντια τους
Ένας καθηγητής του Χάρβαρντ μιλά για τον κίνδυνο σοβαρών ασθενειών που διατρέχουν όσοι αμελούν τη στοματική τους υγιεινή
Η επικίνδυνη ασθένεια που απειλεί όσους ξεχνούν να βουρτσίζουν τα δόντια τους