Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Ποια έργα προχωρά ο ΟΣΕ σε Σίνδο και Θεσσαλονίκη

Δήλωση του προέδρου Ο.Σ.Ε στο πλαίσιο των εγκαινίων του πρώτου δρομολογίου της Rail Cargo Logistics Goldair ...

Με αφορμή τα εγκαίνια από την  Rail Cargo Logistics Goldair του πρώτου εμπορευματικού δρομολογίου από τις εγκαταστάσεις της στη Σίνδο, σήμερα, ο πρόεδρος του Ο.Σ.Ε κ. Γιώργος Κακουλάκης, ο οποίος παρέστη στην εκδήλωση, είπε ότι ο ΟΣΕ καλωσορίζει στη σιδηροδρομική οικογένεια την Rail Cargo Logistics Goldair και εύχεται κάθε επιτυχία στην επιχειρηματική της δραστηριότητα.

Η έναρξη λειτουργίας  της νέας σιδηροδρομικής επιχείρησης σηματοδοτεί το άνοιγμα της αγοράς στο τομέα των σιδηροδρομικών μεταφορών και την εφαρμογή στην πράξη πλέον, των κοινοτικών κανόνων στη διαχείριση της σιδηροδρομικής υποδομής και στις δραστηριότητες των σιδηροδρομικών μεταφορών, τόνισε.  

"Σε αυτό το πλαίσιο ο ΟΣΕ με τον αναβαθμισμένο ρόλο του ως διαχειριστή υποδομής, με την καθοδήγηση του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, στηρίζει κάθε αναπτυξιακή προσπάθεια που συμβάλει στην έξοδο της χώρας από την κρίση Ταυτόχρονα έχουμε αναλάβει και την υποχρέωση για τη συνεχή αναβάθμιση και τον εκσυγχρονισμό των υποδομών του δικτύου και την εισαγωγή τεχνολογικά προηγμένων συστημάτων, ώστε να μεγιστοποιήσουμε την παροχή υπηρεσιών στο σιδηροδρομικό δίκτυο και να αυξήσουμε την χωρητικότητα του τόσο στις επιβατικές όσο και στις εμπορευματικές μεταφορές", πρόσθεσε.

Ειδικότερα ανέφερε τα παρακάτω:

-Ήδη, είναι σε πλήρη λειτουργία η γραμμή στη βιομηχανική περιοχή της Σίνδου με άμεσο στόχο τη δημιουργία επιμέρους συνδέσεων όλων των επιχειρήσεων με το κεντρικό σιδηροδρομικό άξονα για τη μεταφορά των εμπορευμάτων και των προϊόντων τους.

-Ομοίως προχωράμε στην ενίσχυση της ανάπτυξης του λιμανιού της Θεσσαλονίκης με την αναβάθμιση της σιδ/κής γραμμής που συνδέει το σταθμό των εμπορευματοκιβωτίων με το κεντρικό σιδηροδρομικό άξονα.  

-Ανακαινίζουμε τη γραμμή μεταξύ Θεσσαλονίκης – ΤΧ1 ώστε να συνδεθεί με το λιμάνι και την ΕΚΟ. (Σημειώνεται ότι το συγκεκριμένο έργο είναι προϋπολογισμού 7 εκατ. ευρώ και  θα χρηματοδοτηθεί από το Ε.Π. της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας. Η διακήρυξη του διαγωνισμού αναμένεται εντός του 2018 και ο χρόνος υλοποίησης του έργου εκτιμάται στα δυο χρόνια).

-Σχεδιάζεται η σύνδεση με τις άλλες μεγάλες βιομηχανικές περιοχές καταρχήν στο Κιλκίς, εν συνεχεία στην  Έδεσσα και σε άλλες περιοχές.

-Προγραμματίζουμε την εγκατάσταση ηλεκτροκίνησης – σηματοδότησης στα τμήματα: α) Πλατύ – Έδεσσα – Φλώρινα και β) Αλεξανδρούπολη – Ορμένιο προκειμένου να αυξηθεί σε μεγάλο βαθμό το σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας σε συστήματα ηλεκτροκίνησης – σηματοδότησης

"Ο ΟΣΕ λειτουργώντας εντός θεσμικού πλαισίου και με την ευθύνη του διαχειριστή υποδομής, αρμόδιου για την εύρυθμη λειτουργία των επιχειρήσεων εντός του σιδηροδρομικού δικτύου, θα είναι αρωγός στην προσπάθεια της Rail Cargo Goldair αλλά και κάθε άλλης σιδηροδρομικής επιχείρησης", κατέληξε η δήλωση του κ. Κακουλάκη.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Τριαντόπουλος: Έχουν καταβληθεί 260 εκατ. ευρώ από την κρατική αρωγή σε 3 χρόνια
«Eίναι η πρώτη φορά που δίδονται χρήματα σε τέτοιο βαθμό τα τελευταία 30 χρόνια» δήλωσε ο υφυπουργός Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας
Τριαντόπουλος: Έχουν καταβληθεί 260 εκατ. ευρώ από την κρατική αρωγή σε 3 χρόνια