Τη μερίδα του λέοντος, σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, αποσπούν τα θέματα που αφορούν το υπουργείο Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, το υπουργείο Οικονομικών για φορολογικές υποθέσεις και πληροφορίες συμμετοχής, σε προγράμματα του ΕΣΠΑ και το υπουργείο Υγείας, σχετικά με ελλείψεις σε ιατρικό/νοσηλευτικό προσωπικό.
Παράλληλα, αναφέρεται, ότι σημαντικός αριθμός περιπτώσεων αφορά στην καθυστέρηση έκδοσης δικαστικών αποφάσεων, στην αποπληρωμή αποζημιώσεων αγροτών και πληγέντων από πάσης φύσεως καταστροφές, στη ρύθμιση πολεοδομικών ζητημάτων και στην πάταξη της εγκληματικότητας.
Αναλυτικά, βάσει της επεξεργασίας που έγινε, οι καταχωρήσεις ανά υπουργείο την πρώτη εβδομάδα λειτουργίας της ιστοσελίδας έχουν ως εξής: Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης: 274, Οικονομικών: 99, Υγείας: 89, Εσωτερικών: 68, Υποδομών και Μεταφορών: 55, Περιβάλλοντος και Ενέργειας: 45, Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων: 43, Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης: 40, Οικονομίας και Ανάπτυξης: 25, Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων: 24, Διοικητικής Ανασυγκρότησης: 22, Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων: 19, Μεταναστευτικής Πολιτικής: 13, Πολιτισμού και Αθλητισμού: 6, Εθνικής Άμυνας: 5, Εξωτερικών: 4, Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής: 4, Τουρισμού: 4, Σύνολο 839.
Υπενθυμίζονται ότι η επικοινωνία των πολιτών, η συμβολή των οποίων ζητείται για τη βελτίωση της καθημερινότητάς τους, γίνεται μέσω της ιστοσελίδας www.kathimerinotita.gov.gr (με την υποβολή φόρμας) και μέσω email στις ηλεκτρονικές διευθύνσεις [email protected], [email protected] και [email protected], «χωρίς να χρειάζεται να ταλαιπωρούνται οι ενδιαφερόμενοι προσερχόμενοι στα γραφεία του υπουργείου Επικρατείας». Υπενθυμίζεται επίσης ότι για διευκρινίσεις, οι πολίτες μπορούν να καλούν στα τηλέφωνα: 210-3385314, 210-3385305, 210-3385100, Επίσης στα φαξ: 210-3385317, 210-3385210, 210-3385109.