Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Θεσσαλονίκη: Νέα εταιρεία μας ταξιδεύει low – cost σε 3 «θησαυρούς»

Ταξίδια σε Βεργίνα, Μετέωρα και Άγιο Όρος με οδηγό μια βορειοελλαδίτικη εταιρεία του διαδικτύου

Της ΛΕΜΟΝΙΑΣ ΒΑΣΒΑΝΗ

Πιο κοντά φέρνει τη Θεσσαλονίκη με τρεις σημαντικούς πολιτιστικούς προορισμούς, τη Βεργίνα με τον μεγάλης ιστορικής σημασίας αρχαιολογικό ιστό, τα Μετέωρα με τα βυζαντινά μοναστήρια και το Άγιον Όρος στην Ουρανούπολη, σε “θαλασσινό περίπατο” γνωριμίας με ένα σπουδαίο τμήμα της Αθωνικής Πολιτείας, μια νέα Ελληνική εταιρεία που δραστηριοποιείται στο Διαδίκτυο με στόχο τη συμβολή στην Ανάπτυξη του Πολιτιστικού Τουρισμού.

Με λίγα μόλις κλικ στο site της εταιρείας AMMONexpress, που δημιουργήθηκε στη Θεσσαλονίκη  από τον Δημήτρη Κιούκα (ιδιοκτήτη της εταιρείας Πολιτισμού AΤTRACT και του ξενοδοχείου Le Palace Art Hotel), ο επισκέπτης μπορεί να κλείσει θέση για εκδρομές στους τρεις παραπάνω προορισμούς «εύκολα, γρήγορα και απλά», όπως ανέφεραν το μεσημέρι της Τετάρτης εκπρόσωποι της 12μελούς ομάδας που έβαλε σε τροχιά αυτή την ιδέα. Όλοι τους είναι από την Μακεδονία και με εμπειρία στο χώρο του τουρισμού, του πολιτισμού, της τεχνολογίας και της επικοινωνίας. Κι αυτό είναι μόνο η αρχή, καθώς στη συνέχεια θα προσθέσουν ταξίδια σε περισσότερα σημεία των σημαντικότερων ιστορικών και αρχαιολογικών χώρων του τόπου μας.

Η ιδέα…

 

«Λέμε πως ο πολιτισμός είναι η “βαριά βιομηχανία”, όμως χρησιμοποιώντας τον όρο “βιομηχανία” ίσως υποβαθμίζουμε την έννοια του τουρισμού. Ο τουρίστας είναι ο ξένος που αφήνει το σπίτι του και βρίσκεται σε έναν άγνωστο τόπο και ίσως να νιώθει ανασφάλεια, να έχει κάποια αρνητικά συναισθήματα. Εμείς καλούμαστε να ανατρέψουμε αυτά τα συναισθήματα με τη φιλοξενία, το hospitality, που θα αποτελέσει ένα τρόπον τινά θεραπευτήριο. Η φιλοσοφία του AMMONexpress βασίζεται σε αυτό. Και πολύτιμοι αρωγοί στο έργο μας είναι το ανθρώπινο δυναμικό μας», σημείωσε ο κ. Κιούκας. Η εταιρεία έρχεται να καλύψει ένα κενό που υπάρχει, καθώς από τους τουρίστες που έρχονται Θεσσαλονίκη μόλις το 17% βγαίνει εκτός πόλης για να δει και άλλα αξιοθέατα. Επίσης προσφέρει πιο εύκολη πρόσβαση στους παραπάνω πολιτιστικούς προορισμούς.

«Μέσα σε μια δύσκολη εποχή ο κ. Κιούκας αποφάσισε να επιχειρήσει. Στην εταιρεία χρησιμοποιήσαμε το διαδίκτυο ως εργαλείο για να φτάσουμε το μήνυμα του πολιτιστικού τουρισμού της Μακεδονίας και της Ελλάδας εν γένει σε όλους τους επισκέπτες. Θα μπορούν μέσω ίντερνετ να κλείσουν θέση σε έναν από τους τρεις προορισμούς μας και να τους επισκεφθούν χωρίς κόπο. Να κάνουν ένα road trip στην ιστορία», δήλωσε η κυρία Ελένη Σπανοπούλου, δημοσιογράφος με καταγωγή από τη Βέροια, και μέλος της ομάδας του AMMONexpress. Όπως εξήγησε, μέχρι πρόσφατα για να φτάσει κανείς πχ στη Βεργίνα θα έπρεπε να πάει με ΚΤΕΛ ως τη Βέροια και από εκεί να πάρει άλλο λεωφορείο. Και αν κανείς επέλεγε να μεταβεί με το αυτοκίνητό του θα έπρεπε να συνυπολογίσει βενζίνες και διόδια. Τώρα, όπως είπε, το ταξίδι γίνεται πολύ πιο απλά και πιο οικονομικά. Οι τιμές είναι 9,99€ για Βεργίνα, 19,99€ για Μετέωρα και 34,99€ για Άγιον Όρος.

Μάλιστα οι εκδρομές θα γίνονται ακόμη κι αν υπάρχει έστω και ένας επιβάτης, σημείωσαν τα μέλη της ομάδας.

Η αφετηρία είναι από το Λευκό Πύργο και αφού γίνουν κάποιες ενδιάμεσες στάσεις (σε Μακ. Παλλάς. Άγαλμα Βενιζέλου, Holiday Inn και The Met) τα πούλμαν της εταιρείας ξεκινούν το ταξίδι τους στον Πολιτισμό.

Αξίζει να σημειωθεί πως οι πρώτες on line κρατήσεις έχουν, ήδη, γίνει ((από ΗΠΑ, Κύπρο και Γερμανία)

 και τα πρώτα ταξίδια έχουν πραγματοποιηθεί στη Βεργίνα .

Για Μετέωρα και για την κρουαζιέρα στο Άγιο Όρος μέσω Ουρανούπολης,

οι εκδρομές ξεκινούν στις 2 και 3 Ιουνίου αντίστοιχα.

Οι εκδρομές πραγματοποιούνται καθημερινά, προς  Βεργίνα/Αιγές, ενώ στα Μετέωρα, 4 ημέρες την εβδομάδα και την Ουρανούπολη και 3 ημέρες την εβδομάδα, για όλη την τουριστική περίοδο αρχικά, με στόχο να συνεχιστούν στη διάρκεια όλου του χρόνου.

Προς το παρόν το www.ammonexpress.gr «μιλάει» ελληνικά και αγγλικά. Σύντομα θα προστεθούν τα γερμανικά και τα ρωσικά, ενώ μελλοντικός στόχος είναι να μπορεί να προσφέρει πληροφορίες σε 7-8 γλώσσες.

Τη χαρά του για τη νέα αυτή υπηρεσία εξέφρασε ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού και Πολιτισμού Θάνος Αλέξανδρος, ενώ ο αντιδήμαρχος Τουριστικής Ανάπτυξης και Διεθνών Σχέσεων κ. Σπύρος Πέγκας είπε πως «πρόκειται για μια εξαιρετική πρωτοβουλία», και συμπλήρωσε πως σιγά σιγά βλέπουμε μια κινητικότητα που μπορεί να βοηθήσει στην περαιτέρω τουριστική ανάπτυξη.

Τις ελπίδες τους πως η προσπάθεια αυτή θα πετύχει εξέφρασαν ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων κ. Αριστοτέλης Θωμόπουλος, αλλά και ο πρόεδρος της Ένωσης Τουριστικών Γραφείων Μακεδονίας Θράκης κ. Βύρων Θεολόγης. Ειδικότερα ο τελευταίος υπογράμμισε πως είναι εύστοχη και η επιλογή του ονόματος που παραπέμπει στον Μέγα Αλέξανδρο.

Τέλος ο κ. Αλέξης Κωστάλας που βρέθηκε στην παρουσίαση είπε πως η πρωτοβουλία αυτή αποτελεί μια αντίδραση στη μιζέρια που υπάρχει, και μια άλλη πρόταση στη συνηθισμένη ιδέα που έχουμε για τον τουρισμό, του «λίγο θάλασσα, λίγο ήλιο και το αγόρι/κορίτσι μου». «Υπάρχει και μια άλλη Ελλάδα», σχολίασε.

«Φεύγοντας ο επισκέπτης θα έχει γνώσεις και μνήμες. Και θα παίρνει και δώρο σπόρους μάραθου για να τους φυτέψει, να θυμάται το ταξίδι του και να επιστρέψει μια μέρα στην Ελλάδα», σημείωσε η κα Σπανοπούλου.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Αεροπλάνο της British πέρασε ξυστά από drone – Πετούσε από Αθήνα προς Λονδίνο
H απόσταση μεταξύ τους έφτασε στο 1,5 μέτρο - Το μη επανδρωμένο αεροσκάφος πετούσε σε ύψος 24 φορές μεγαλύτερο από το μέγιστο νόμιμο ύψος για τις...
Αεροπλάνο της British πέρασε ξυστά από drone – Πετούσε από Αθήνα προς Λονδίνο