Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Νάντια Μπουλέ: «Η Εβίτα είναι ο πιο δύσκολος ρόλος που έχω παίξει»

Η Νάντια Μπουλέ πρωταγωνιστεί στον ομώνυμο μιούζικαλ που έρχεται για 3 βράδια στην πόλη μας

Συνέντευξη στη ΛΕΜΟΝΙΑ ΒΑΣΒΑΝΗ

Τον πιο δύσκολο ρόλο της καριέρας της υποδύεται η Νάντια Μπουλέ. Γίνεται η Evita, στο ομώνυμο μιούζικαλ των Tim Rice και Andrew Lloyd Webber, σε μια παραγωγή της People Entertainment Group που έρχεται για τρεις μοναδικές παραστάσεις 31 Μαΐου, 1 & 2 Ιουνίου, στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης.

«Η γυναίκα αυτή ήταν μια σύνθετη προσωπικότητα. Και έδειξε περίτρανα πως δεν έχει σημασία το πώς σε τοποθετούν οι άλλοι, αλλά το πώς τοποθετείς εσύ τον εαυτό σου», σχολίασε η γνωστή ηθοποιός σε τηλεφωνική μας συνομιλία.

Είπε πως αρχικά τη φόβισε που θα έπρεπε να παίξει την Evita, μια γυναίκα που είχε ταπεινή καταγωγή και μετέπειτα με τη δυναμική της και το τσαγανό της κατάφερε να φτάσει ψηλά και να γίνει σύζυγος του πρώην δικτάτορα της Αργεντινής Juan Peron.

Πρόσθεσε όμως πως στάθηκε τυχερή που στην παραγωγή αυτή είχε δίπλα της αξιόλογους συντελεστές.

Για τα μιούζικαλ στη χώρα μας τόνισε πως γίνονται πλέον με περισσότερο επαγγελματισμό και στελεχώνονται με καλλιτέχνες που είναι εκπαιδευμένοι, όχι μόνο στην πρόζα, αλλά και στο τραγούδι και στον χορό.

Δήλωσε πως αγαπάει κάθε ρόλο που έχει κληθεί να φέρει εις πέρας, είτε ως ηθοποιός, είτε ως παρουσιάστρια είτε ως τραγουδίστρια. «Όλα είναι κομμάτια του εαυτού μου», μάς εξήγησε.

Εδώ και λίγες μέρες έχει αναλάβει και έναν ακόμη ρόλο: επιχειρηματικό. Έφτιαξε μια εταιρεία με ελληνικά βιολογικά προϊόντα.

Όσο για το τι θα κάνει μετά τις παραστάσεις στη Θεσσαλονίκη; «Διακοπές! Νομίζω πως θα χρειαστώ λίγη ξεκούραση», μάς είπε.

 

-Πείτε μας δυο λόγια για την Εβίτα…

-Η ροκ όπερα των Tim Rice και Andrew Lloyd Webber βασίζεται πάνω στο υπαρκτό πρόσωπο της Εβίτας Περόν. Μιλά για ένα κορίτσι που ξεκίνησε τη δεκαετία του 1920 σε δύσκολες συνθήκες στην Αργεντινή, έχοντας να αντιμετωπίσει και το κοινωνικό στίγμα γιατί ήταν νόθο παιδί. Αυτό την είχε σημαδέψει, όμως εκείνη, με αυτοπεποίθηση και με τσαγανό θα έλεγα, αντιμετώπισε τις αντιξοότητες και πήγε στο Μπουένος Άιρες. Ασχολήθηκε με το ραδιόφωνο και την τηλεόραση και έπειτα γνώρισε τον Περόν, που τότε ήταν επιφανής στρατιωτικός, και, με την αγάπη, και την επιρροή της, τον βοήθησε να κυβερνήσει και έγινε η πρώτη κυρία. Στο έργο βλέπουμε τόσο την άνοδο, όσο και την κάθοδό της, καθώς στα 33 της χρόνια έχασε τη μάχη με την επάρατη νόσο.

-Ποια ήταν η μεγαλύτερη δυσκολία σε αυτό το ρόλο; Το κομμάτι της υποκριτικής, της κίνησης ή κάτι άλλο;

-Η Εβίτα είναι ένας από τους πιο δύσκολους ρόλους σε μιούζικαλ και έχει πολλές απαιτήσεις και στο κομμάτι του τραγουδιού, και στο υποκριτικό. Και πέρα από αυτά πρέπει να προσεγγίσεις αυτή τη γυναίκα που ήταν μια πολύ σύνθετη προσωπικότητα.

 

-Τι έχει να πει στη σημερινή γυναίκα η ιστορία της Εβίτα Περόν;

-Το ότι το πώς σε τοποθετούν οι άλλοι δεν έχει σημασία. Σημασία έχει το πώς τοποθετείς εσύ τον εαυτό σου. Και η Εβίτα το απόδειξε αυτό περίτρανα. Υποστήριξε τις γυναίκες. Και ίσως η δράση της να συνέβαλε και στην απόκτηση δικαιώματος ψήφου στις γυναίκες. Ο Περόν βέβαια εκμεταλλεύτηκε στις εκλογές τη δράση αυτή της γυναίκας του για να κερδίσει ψήφους…

-Έχετε δει κάποια άλλη παραγωγή μιούζικαλ του εξωτερικού ή την ταινία που είχε γυριστεί πρόσφατα με την Μαντόνα για την Εβίτα;

-Έχω δει ξένες παραγωγές του μιούζικαλ Εβίτα όμως δυστυχώς μόνο στο YouTube, και την ταινία που αναφέρατε.

-Έχοντας αυτή τη γνώση, και βιώνοντας τώρα το ρόλο από κοντά, άλλαξε κάτι στο πώς ερμηνεύετε τις πράξεις αυτής της γυναίκας; Δικαιολογείτε τη συμπεριφορά της σε κάποια θέματα;

-Δεν δικαιολογώ τις πολιτικές πράξεις. Θεωρώ πως είναι δύσκολο να καταλάβουμε το πώς αντέδρασε κάθε άνθρωπος, όμως πιστεύω πως η συμπεριφορά επηρεάζεται από τις συνθήκες στις οποίες έζησε.

 

-Τι σας φόβισε όταν μάθατε πως θα παίξετε αυτό το ρόλο;

-Το ότι θα παίξω την Εβίτα. Ξέρω πως είναι ένας απαιτητικός ρόλος. Θέλει μελέτη κι αυτό έκανα. Μελέτησα. Ομολογώ πως αρχικά τρομοκρατήθηκα όμως στην πορεία όλα πήγαν καλά και ήμουν πολύ τυχερή που είχα δίπλα μου καλούς συνεργάτες.

-Πού εστίασε ο σκηνοθέτης;

-Ο κ. Μαλισσόβας ακολούθησε το κείμενο των Tim Rice και Andrew Lloyd Webber. Και πέρα από την κριτική που γίνεται για την Εβίτα για τη στάση και το έργο της, φωτίζεται και το υπόβαθρο της ιστορίας, το ότι χάνεται τόσο νέα μια γυναίκα που έζησε τόσο έντονη ζωή.

 

-Πώς κρίνετε το χώρο του μιούζικαλ στη χώρα μας;

-Είναι σε καλό σημείο. Η αναβίωσή του ξεκίνησε με μια αμηχανία γιατί δεν υπήρχε παράδοση στο μιούζικαλ στην Ελλάδα, παρότι είχαν γίνει κάποιες προσπάθειες από την Αλίκη Βουγιουκλάκη. Στην πορεία υπήρξε βελτίωση, το είδος αγαπήθηκε, και πλέον το υπηρετούν άνθρωποι που είναι φτιαγμένοι για μιούζικαλ, είναι επαγγελματίες χορευτές, ηθοποιοί. Θεωρώ πως υπάρχει μεγαλύτερος επαγγελματισμός στο πώς αντιμετωπίζουμε το μιούζικαλ. Ειδικά η νέα φουρνιά καλλιτεχνών είναι εκπαιδευμένη από μικρή ηλικία και στο χορό, και στο τραγούδι και στην πρόζα, ενώ παλιά ασχολούνταν μόνο με την πρόζα.

-Πώς σχολιάζετε τη σημερινή ελληνική τηλεόραση;

-Η τηλεόραση, όπως και η κοινωνία άλλωστε, δεν ζει την καλύτερη περίοδό της. Γενικώς υπάρχει μια μιζέρια... Από την άλλη  υπάρχει και μια θέληση για να γεννηθούν νέα πράγματα.

-Από τους ρόλους που έχετε υπηρετήσει, ηθοποιού, παρουσιάστριας, τραγουδίστριας, ποιον αγαπάτε περισσότερο;

-Όλους το ίδιο γιατί είναι κομμάτια του εαυτού μου. Αλλά πιστεύω πως ο πιο δύσκολος ρόλος που κλήθηκα ποτέ να φέρω εις πέρας ήταν το να ερμηνεύσω την Εβίτα.

 

-Τι θα ακολουθήσει μετά τη Θεσσαλονίκη;

-Διακοπές! Αυτές τις μέρες ξεκίνησε να λειτουργεί και μια εταιρεία που έχω φτιάξει με ελληνικά βιολογικά προϊόντα (αναφέρεται στο «B by Nadia Boule»,  wellb.gr) και νομίζω πως θα χρειαστώ μετά λίγη ξεκούραση.

Ημέρες και ώρες παραστάσεων: Τετάρτη 31 Μαΐου, Πέμπτη 1 Ιουνίου & Παρασκευή 2 Ιουνίου,  στις 21:00. Διάρκεια παράστασης: 150 λεπτά (με διάλειμμα 15 λεπτών).

Είσοδος: 30, 25, 20,  15€, Φοιτητικό-παιδικό-ανέργων – ΑΜΕΑ 10€,

Μειωμένης ορατότητας Κανονικό 10€. Προπώληση: εκδοτήρια του Μεγάρου Μουσικής Θεσσαλονίκης (Ώρες λειτουργίας των εκδοτηρίων: Δευτέρα – Σάββατο, 10:00 - 18:00, Τηλέφωνα εκδοτηρίων: 2310 895938-9), Εκδοτήρια πλατεία Αριστοτέλους (Δευτέρα, Τετάρτη και Σάββατο, 10:00 - 15:30, Τρίτη, Πέμπτη, Παρασκευή, 10:00 . - 14:00 και 17:30 - 20:00). Γ. Ηλεκτρονικά,  http://www.tch.gr/default.aspx?lang=el-GR&page=3&tcheid=1930 .

 

Συντελεστές

Παίζουν: Νάντια Μπουλέ, Αιμιλιανός Σταματάκης, Μιχάλης Ψύρρας, Άλεξ Οικονόμου, Μαρία Δελετζέ, Ίαν Στρατής, Άρης Πλασκασοβίτης.

Μαζί τους οι: Έλενα Βακάλη, Ανδρέας Βούλγαρης, Γιώργος Βούντας, Ίρις Γουργιώτου, Πέτρος Ιωάννου, Ντένια Λεβέντη, Στέφανι Μακαρίτη, Πάνος Μαλακός, Πάνος Μαλικούρτης, Γιάννης Μανιατόπουλος, Σταύρος Μαρκάλας, Νία Μπαλάφα, Σταύρος Μπέκας, Αγγέλα Σιδηροπούλου, Κατερίνα Σούσουλα, Aγγελική Τρομπούκη, Εύα Τσάχρα.

Συμμετέχει 10μελής παιδική χορωδία.

Την μουσική της παράστασης ερμηνεύει ζωντανά η Majestic Symphonic Orchestra.

Σκηνοθεσία: Δημήτρης Μαλισσόβας

Απόδοση κειμένου: Γεράσιμος Ευαγγελάτος

Μουσική διδασκαλία/ Διεύθυνση ορχήστρας: Αλέξιος Πρίφτης

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Θεσσαλονίκη: Βέλγοι φοιτητές θα σχεδιάσουν το τουριστικό προϊόν της πόλης
Το project είναι σχεδιασμένο για φοιτητές του 2ου έτους στη Διοίκηση Τουρισμού και Αναψυχής και στοχεύει στη γεφύρωση του χάσματος μεταξύ της...
Θεσσαλονίκη: Βέλγοι φοιτητές θα σχεδιάσουν το τουριστικό προϊόν της πόλης
Οι 5 λέξεις «κλειδιά» για τη Θεσσαλονίκη του αύριο – Ποια τα ατού, ποια τα «αγκάθια»
Ημερίδα της Marketing Greece με κεντρικό μήνυμα «Από το Χθες στο Αύριο. Μαζί διαμορφώνουμε το τουριστικό προϊόν της Θεσσαλονίκης»
Οι 5 λέξεις «κλειδιά» για τη Θεσσαλονίκη του αύριο – Ποια τα ατού, ποια τα «αγκάθια»
Νατσιός: Η κοινωνία υπέστη εξαθλίωση - Βλέπουμε τις συνέπειες μέρα με τη μέρα
Ο πρόεδρος της Νίκης Δημήτρης Νατσιος κατηγόρησε τον Κώστα Καραμανλή για συγκάλυψη των ευθυνών για το δυστύχημα των Τεμπών
Νατσιός: Η κοινωνία υπέστη εξαθλίωση - Βλέπουμε τις συνέπειες μέρα με τη μέρα