20

SEP
2018

Στόχος η επέκταση του μέτρου και σε άλλους χώρους στην Ελλάδα έως το επόμενο καλοκαίρι

Και σε μουσεία της Θεσσαλονίκης θα επεκταθεί το ηλεκτρονικό εισιτήριο

17 Aug 201817.40

Το ηλεκτρονικό εισιτήριο «είναι ένα σημαντικό μέτρο», καθώς «το υπουργείο Πολιτισμού διαχειρίζεται 275 αρχαιολογικούς χώρους, μνημεία και μουσεία σε όλη την Ελλάδα. Το 2017 είχαμε 15 εκατομμύρια επισκέπτες, με έσοδα 100 εκατ. ευρώ. Φέτος, θα είναι μεγαλύτεροι αυτοί οι αριθμοί», δήλωσε ο υφυπουργός Πολιτισμού και Αθλητισμού, Κώστας Στρατής, μιλώντας σε εκπομπή του ραδιοφωνικού σταθμού «Στο Κόκκινο».


Όπως μετέδωσε το ΑΠΕ-ΜΠΕ, η πιλοτική λειτουργία του ηλεκτρονικού εισιτηρίου έγινε τον Ιούνιο, ενώ από 20 Ιουλίου λειτουργεί πλήρως, στο etickets.tap.gr, για την Ακρόπολη και τους αρχαιολογικούς χώρους στο κέντρο της Αθήνας, την Κνωσό και το Μουσείο Ηρακλείου, καθώς και τον αρχαιολογικό χώρο και το Μουσείο Μεσσήνης. «Οι χώροι αυτοί αντιπροσωπεύουν αθροιστικά το 45% των επισκεπτών και το 55% των εσόδων, είναι μία σημαντική αρχή. Στόχος βέβαια είναι το σύστημα αυτό να επεκταθεί έως το καλοκαίρι του 2019 και σε άλλους μεγάλους χώρους, όπως Ολυμπία, Δελφοί, Λίνδος, Δήλος, Ακρωτήρι, Βεργίνα, μουσεία της Θεσσαλονίκης κ.α.», σημείωσε ο υφυπουργός Πολιτισμού, διευκρινίζοντας ότι «το σύστημα είναι σχεδιασμένο για το σύνολο των χώρων. Έπρεπε να ξεκινήσει κάπως και η δωρεά το έκανε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Ήδη αναζητούνται σενάρια περαιτέρω χρηματοδότησης, το επόμενο διάστημα θα μπορούμε να πούμε κάτι περαιτέρω», συμπλήρωσε.


«Πετύχαμε τη συνεργασία Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα, με την Εθνική Τράπεζα και το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος σε ένα κοινό σχήμα δωρητών, ενδιάμεσο φορέα την Εταιρεία Υλοποίησης Μεσσηνιακών Αρχαιολογικών Σπουδών υπό τον καθηγητή Π. Θέμελη, αλλά και ένα σχήμα αναδόχων με πολύ μεγάλες εταιρείες», συνέχισε ο κ. Στρατής, διευκρινίζοντας ότι το νέο σύστημα «είναι πλήρως διασυνδεδεμένο με ένα καινούργιο λογιστικό σύστημα και εκδίδει εισιτήρια μέσω διαδικτύου, με κόστος ούτε ένα ευρώ δημόσιο χρήμα, χρηματοδοτείται όλο με 1,2 εκατ. ευρώ μέσω της δωρεάς, ενώ το κόστος συντήρησης επίσης καλύπτεται από την δωρεά για τα δύο πρώτα έτη».


Αναφερόμενος στο προγενέστερο σύστημα που είχε εγκαταστήσει ο Οργανισμός Προβολής Ελληνικού Πολιτισμού (ΟΠΕΠ), το χαρακτήρισε «μελανή σελίδα στην ιστορία της διαχείρισης της πολιτιστικής κληρονομιάς της χώρας, καθώς δεν διασυνδεόταν με τα λογιστικά συστήματα του υπουργείου, άρα δεν μπορούσε κανείς να παρακολουθήσει τη ροή εισιτηρίων και επισκεπτών, ενώ δεν εξέδιδε εισιτήρια μέσω διαδικτύου». Αυτό το σύστημα είχε «κόστος κατασκευής 2 εκατ. ευρώ και κόστος συντήρησης, από το 2012 που μπήκε σε λειτουργία ως σήμερα, 500.000 ευρώ. Ο κ. Σαμαράς ως πρωθυπουργός μας έφερε αυτό το σύστημα που παραλάβαμε το 2015 και ήταν τελείως ανεπαρκές και η εισήγηση ήταν να αντικατασταθεί», τόνισε ο κ. Στρατής.


Ως προς τις καθυστερήσεις και τις ουρές σε μουσεία και αρχαιολογικούς χώρους που αναφέρονται σε δημοσιεύματα, ο ίδιος ανέφερε ότι «η αλήθεια είναι ότι στις 12.00 και για 1,5-2 ώρες υπάρχει πολύ μεγάλη προσέλευση, με αποτέλεσμα να σχηματίζονται ουρές. Την υπόλοιπη ημέρα είναι άμεση η εξυπηρέτηση», προσθέτοντας ότι «φέτος έχουμε πετύχει με μεγαλύτερο όγκο επισκεπτών να έχουμε μειώσει σημαντικά τους χρόνους αναμονής σε σχέση με το παρελθόν. Εργαζόμαστε για να εξαλείψουμε πλήρως τις ουρές σε ώρες αιχμής, όπως στην Κνωσό με επιπλέον εκδοτήριο», τόνισε.


Τέλος, ως προς τους λόγους που το Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο είναι τη Δευτέρα κάποιες ώρες κλειστό, ο κ. Στρατής είπε ότι «και το Μουσείο της Ακρόπολης και το Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο τις Δευτέρες λειτουργούν όχι με πλήρες ωράριο 12 ωρών, αλλά με οκτάωρο: Το Μουσείο της Ακρόπολης 8.00 το πρωί με 4.00 το απόγευμα και το Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο 12.00 το μεσημέρι με 8.00 το βράδυ. Αυτό γίνεται σε μουσεία μεγάλης προσέλευσης για λόγους καθαρισμού» και δεν σχετίζεται με ελλείψεις προσωπικού, διευκρίνισε, χρησιμοποιώντας ως παράδειγμα το Λούβρο που «τις Τρίτες είναι κλειστό».





ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ;(0)


Η Εμμανουέλα Κοντογιώργου. Φωτογραφία από τον Κωνσταντίνο Κουσαγιαννίδη

«Ο άνθρωπος δημιουργεί safety zones για προστασία από το άγνωστο»

Πολιτισμός20 Sep 201818.00

Η Εμμανουέλα Κοντογιώργου μιλάει μαζί για την παράσταση «Με δύναμη από την Κηφισιά» που ανεβάζει στο Λαογραφικό Μουσείο η Εταιρεία Θεάτρου «Σπίτι της»

«Γκροτέσκα»: Νέα έκθεση του Μιχάλη Αρφαρά στο Τελλόγλειο

Πολιτισμός20 Sep 201817.36

Με σπάνιες εκδόσεις εικονογραφημένες από τον ίδιο και πειραματικά φιλμ, όπου η εικόνα και το animation συναντούν τον κινηματογράφο

Νέο πρόγραμμα με νέο αέρα στο Γαλλικό Ινστιτούτο Θεσσαλονίκης

Πολιτισμός20 Sep 201816.27

Με τέχνες, γαστρονομία και μόδα, ενώ ετοιμάζεται η νέα του όψη με την υπογραφή των βραβευμένων αρχιτεκτόνων Νικηφορίδη - Cuomo

Θεσσαλονίκη: «Misery» στο Θέατρο Αυλαία

Πολιτισμός19 Sep 201820.50

Το έργο του Στίβεν Κιγκ ανεβαίνει σε σκηνοθεσία του Τάκη Τζαμαργιά


Θεσσαλονίκη: Θεατρικά Εργαστήρια στο ΚΘΒΕ για όλες τις ηλικίες

Πολιτισμός19 Sep 201820.24

Για 4η χρονιά  - Νέα τμήματα και για τη βρεφική ηλικία!


Ευρωπαϊκές Ημέρες Πολιτιστικής Κληρονομιάς με δωρεάν είσοδο

Πολιτισμός19 Sep 201820.00

Το Αρχαιολογικό Μουσείο Θεσσαλονίκης γιορτάζει και ετοιμάζει δράσεις


Η Άννα Βίσση θα τραγουδάει στη Θεσσαλονίκη

Πολιτισμός19 Sep 201819.50

Σε κεντρικό νυχτερινό μαγαζί




Μασούτης





Mediterranean Cosmos





Huawei Y series





Κιβώτιο



Νυχτερινος Ημιμαραθωνιος



Typosthes.gr - Twitter



Δημήτρια



Typosthes.gr - Facebook


© 2012 ePublish

Rss | Επικοινωνία