Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Θεσσαλονίκη – Χαλκιδική: Ανοίγει τον Ιούνιο ο νέος δρόμος στην Ποτίδαια!

Χωρίς, ωστόσο, το πολύπαθο τελευταίο χιλιόμετρο

Τον Ιούνιο πρόκειται να παραδοθεί στην κυκλοφορία το νέο πολύπαθο τμήμα του οδικού άξονα Θεσσαλονίκης-Μουδανιών στην περιοχή της Ποτίδαιας, (μήκους 4 χιλιομέτρων) οπότε θα είναι διαθέσιμο σε κατοίκους, εκδρομείς και τουρίστες το καλοκαίρι, για τις μετακινήσεις τους προς τη χερσόνησο της Κασσάνδρας στη Χαλκιδική. Να επισημανθεί πως πέρυσι είχε δοθεί στην κυκλοφορία ο δρόμος Ποτίδαια - Κασσανδρείας, μήκους 17,5 χιλιομέτρων, ο οποίος βελτίωσε αισθητικά την κυκλοφοριακή ροή προς τη Χαλκιδική. Ωστόσο, το πρόβλημα παραμένει για το ένα χιλιόμετρο πριν από τη Γέφυρα της Ποτίδαιας. 

"Το καλοκαίρι θα το περάσουμε με έναν οδικό άξονα ελεύθερο για χρήση. Θέλαμε να πιστεύουμε ότι αυτό θα γίνει το Πάσχα, δεν θα γίνει το Πάσχα αλλά θα γίνει στις πρώτες ημέρες του Ιουνίου" επισήμανε ο πρόεδρος της Εγνατίας Οδού ΑΕ, Απόστολος Αντωνούδης, μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό του ΑΠΕ-ΜΠΕ, "Πρακτορείο 104,9 FM".

Ολοκλήρωση των εργασιών στην εργολαβία, αναμονή για το τελευταίο χιλιόμετρο εργασιών

Οι εργασίες αφορούσαν "όλο το κομμάτι των τεσσάρων χιλιομέτρων, όλη την εργολαβία που είχε ανοίξει και θα είναι τελειωμένη" σημειώνει ο κ.Αντωνούδης. Ωστόσο θα παραδοθεί χωρίς το τελευταίο ένα χιλιόμετρο, πριν από το σημείο της Γέφυρας της Ποτίδαιας, αφού για το σημείο αυτό είναι απαραίτητη νέα δημοπράτηση μετά την επίλυση του ζητήματος των απαλλοτριώσεων: "Έχουμε προχωρήσει σε αυτό το κομμάτι, αλλά δεν έχουν λυθεί τα θέματα των απαλλοτριώσεων. Με τον νέο νόμο (σ.σ η νομοθεσία πλέον προβλέπει την πρότερη αποζημίωση των ιδιοκτητών των εκτάσεων πριν από την έναρξη εργασιών) πρέπει να έχει λήξει και αυτή η εκκρεμότητα, άρα μόλις λήξει θα πάμε σε δημοπράτηση, κάτι που θα μας απασχολήσει του επόμενους μήνες. Χρονοδιάγραμμα δεν μπορούμε να έχουμε επ' αυτού μέχρι να ολοκληρωθεί το ζήτημα (των απαλλοτριώσεων)" αναφέρει ο κ. Αντωνούδης, που τονίζει πως είναι ένα "μεγάλο κόστος που αναλαμβάνει το Ελληνικό Δημόσιο", ενώ σημειώνει πως "πρόκειται για μια τεχνικά εύκολη κατασκευή".

Το νέο τμήμα που θα παραδοθεί στις αρχές Ιουνίου θα διαθέτει δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση μετά και την επίλυση του ζητήματος των τριών προσφυγών που είχαν γίνει στο Συμβούλιο τους Επικρατείας, κάτι που σημαίνει πως η τελική κατασκευή με στόχο "κυρίως την ασφάλεια των χρηστών" ολοκληρώθηκε ως ένα τμήμα κλειστού αυτοκινητοδρόμου.

Άλλα υπό παράδοση και σχεδιαζόμενα τμήματα του οδικού δικτύου της Χαλκιδικής

Αναφερόμενος σε άλλες εργολαβίες, που βρίσκονται σε εξέλιξη, ο κ. Αντωνούδης σημείωσε πως αναμένεται και η ολοκλήρωση του τμήματος του οδικού δικτύου από τη Θέρμη μέχρι και τη Γαλάτιστα, το οποίο εκτιμάται ότι θα ολοκληρωθεί σε δύο μήνες και θα δοθεί στην κυκλοφορία ενώ "θα μείνει (προς κατασκευή) το κομμάτι της νέας χάραξης, από την περιοχή της Αγίας Αναστασίας μέχρι τον υπάρχον οδικό τμήμα που πηγαίνει μέχρι τον Πολύγυρο".

Το συγκεκριμένο τμήμα, όπου δεν έχουν ξεκινήσει εργασίες, έχει μήκος περίπου τεσσάρων χιλιομέτρων. Και για αυτό το τμήμα αναμένεται η ολοκλήρωση της διαδικασίας των απαλλοτριώσεων, για να προχωρήσει η δημοπράτηση. Πρόκειται πάντως για έργα κατασκευής οδικού δικτύου που "δεν έχουν ιδιαίτερα μορφολογικά χαρακτηριστικά και δεν παρουσιάζουν τεχνικές προκλήσεις" καταλήγει ο πρόεδρος της Εγνατίας Οδού Α.Ε. (ΑΠΕ-ΜΠΕ). 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ