Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Θεσσαλονίκη: «Τώρα νόμος», για τα ρέστα που δεν δίνει ο ΟΑΣΘ στα λεωφορεία

Οικονομικό σκάνδαλο το χαρακτηρίζει ο Μ. Λαμτζίδης

«Οικονομικό σκάνδαλο» χαρακτηρίζει την πρακτική του ΟΑΣΘ στα εντός των λεωφορείων εκδοτήρια εισιτηρίων, όπου και δεν αποδίδονται ρέστα, ο Μάνωλης Λαμτζίδης, μέλος του ΣΥΡΙΖΑ Θεσσαλονίκη, Αντιπρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Καλαμαριάς και Επικεφαλής της ΡΕΚΚ. Ο κ. Λαμτζίδης σε παρέμβασή του προς τον Α’ και Β’ ΣΥΡΙΖΑ Θεσσαλονίκης αναφέρεται στο σχέδιο Σπίρτζη για τις αστικές συγκοινωνίες λέγοντας πως είναι μελλοντικό και ζητάει την άμεση νομοθέτηση για να μπει STOP στην εν λόγω πρακτική του ΟΑΣΘ.

Ο κ. Λαμτζίδης με επιστολή ενημέρωσε τα όργανα του ΣΥΡΙΖΑ Α’ και Β’ Θεσσαλονίκης για τις θέσεις του, ενόψει σύσκεψης για το σχέδιο νόμου για τον φορέα αστικών συγκοινωνιών στη Θεσσαλονίκη. Όπως αναφέρει «Από τους ελέγχους που έγιναν διαπιστώθηκε ότι στα τρία τελευταία χρόνια ο ΟΑΣΘ γέμισε τα ταμεία του κατά 1,5 εκ. ευρώ ποσό καθόλου ευκαταφρόνητο! Σας διαβεβαιώνω ότι έστω και μόνος μου θα συνεχίσω τον αγώνα και δικαστικά και με άλλα μέσα, μέχρι τελική δικαίωσης».

Αναφερόμενος στην πρόταση Σπίρτζη ο κ. Λαμτζίδης γράφει:

«Α. Η πρόταση είναι θετική, αλλά δε λύνει το πρόβλημα του ΟΑΣΘ, που η λειτουργία του συνιστά μία «πρόκληση» για την τοπική κοινωνία.

Β. Χρειάζεται ένα «χτύπημα» σε βάρος του,  που θα τονώσει το ηθικό όλων όσων κάνουμε συστηματική χρήση των αστικών συγκοινωνιών , «χτύπημα» που μπορεί να το δώσει μόνο η σημερινή κυβερνητική πλειοψηφία κατά τρόπο ώστε να μας απαλλάξει από το «βραχνά» της κατακράτησης από τα μηχανήματα του ποσού που βάζουμε στα μηχανήματα έκδοσης εισιτηρίων χωρίς να επιστρέφονται τα «ρέστα».

Συγκεκριμένα:

Εκτιμώντας ότι η «κατάργηση» του ΟΑΣΘ με τη μορφή που είναι σήμερα είναι πολύ μακριά  και επομένως, αν δεν γίνει μία νομοθετική παρέμβαση άμεσα, θα εξακολουθεί το «εκμεταλλευτικό καθεστώς» και η αποκρουστική και απεχθής συμπεριφορά του στο καταναλωτικό κοινό (1,5 εκ. ευρώ συγκέντρωσε ο ΟΑΣΘ τα τρία τελευταία χρόνια από τα «δεκαράκια» που κατακρατούν τα μηχανήματα έκδοσης εισιτηρίων) προτείνω να υιοθετηθεί από την κοινή σύσκεψη η ακόλουθη πρόταση:

Με τροπολογία που θα κατατεθεί και θα ψηφιστεί άμεσα ο ΟΑΣΘ θα υποχρεωθεί  να εγκαταστήσει άμεσα σε όλα τα λεωφορεία μηχανήματα που θα δίνουν επακριβώς «ρέστα» στους επιβάτες που δεν είναι σε θέση να πληρώσουν το ακριβές ποσό του κομίστρου κατά την επιβίβασή τους, ή , διαφορετικά , στο εισιτήριο που εκδίδεται από τα μηχανήματα θα αναφέρεται το «πιστωτικό υπόλοιπο» (10 λεπτά, 40 λεπτά κ.ο.κ.) που θα προσμετρηθεί για την προμήθεια νέου εισιτηρίου ή εισιτηρίων ή «καρτών διαρκείας» από τα εκδοτήρια του ΟΑΣΘ .

Η συνέχιση της κατάστασης αυτής αποτελεί οικονομικό  σκάνδαλο πρώτου μεγέθους  διότι δημιουργείται τεχνητά ένας σημαντικός κοινωνικός πόρος που περιέρχεται παράνομα στον ΟΑΣΘ ή –όπως ισχυρίζεται προκλητικά ο ΟΑΣΘ- περιέρχεται στο κράτος!

Και αυτό, είτε με «επιτροπεία» , είτε «χωρίς επιτροπεία» δεν καταπίνεται με τίποτε!». 

ΤΘ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ