Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Στον… αέρα το νέο site του δήμου Θεσσαλονίκης

Με επίκεντρο τον πολίτη - Φέρνει λιγότερη γραφειοκρατία και περισσότερες online υπηρεσίες και πληροφορίες ...

Της ΛΕΜΟΝΙΑΣ ΒΑΣΒΑΝΗ

Περισσότερες υπηρεσίες Online, λιγότερη γραφειοκρατία, και περισσότερες χρηστικές πληροφορίες για τα όσα σχετίζονται με τη ζωή στην πόλη προσφέρει το νέο site του δήμου Θεσσαλονίκης (εδώ) που βρίσκεται εδώ και μια εβδομάδα στον διαδικτυακό «αέρα».

«Είναι μια σημαντική δουλειά με νέα φιλοσοφία και αντίληψη. Δεν είμαστε πλέον στο “είμαστε εμείς”, αλλά στο “πείτε μας τι θέλετε”. Προσωπικά δεν μου αρέσουν οι συσκευές όπως τα tablet και τα smart phones, όμως γνωρίζω τη δύναμή τους και τις δυνατότητες που παρέχουν. Πλέον με το νέο site του δήμου θα μειωθεί η ανάγκη να έρχονται δια ζώσης στο δημαρχείο για να βγάλουν κάποια έγγραφα», ανέφερε ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης Γιάννης Μπουτάρης το μεσημέρι κατά τη διάρκεια συνέντευξης τύπου για την παρουσίαση σε εκπροσώπους των ΜΜΕ του ανανεωμένου site του δήμου Θεσσαλονίκης.

Όμως πρόσθεσε πως για να λειτουργήσει ακόμη καλύτερα θα χρειάζεται και η διάδραση από τους πολίτες. Για παράδειγμα μπορούν στην πλατφόρμα «Βελτιώνω την πόλη μου» να διατυπώνουν αιτήματά τους που σχετίζονται με κακοτεχνίες ή δυσλειτουργίες στην πόλη.

Όπως ανέφερε ο αντιδήμαρχος Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Κοινωνίας των Πολιτών, Νίκος Φωτίου στη συγκεκριμένη υπηρεσία από τα 14850 αιτήματα έχουν δρομολογηθεί τα 13.500. «Μιλάμε για ένα ποσοστό 90%», τόνισε.

Ο ίδιος παρουσιάζοντα το νέο portal του δήμου είπε πως «ο σχεδιασμός είναι βασισμένος στον πολίτη και όχι στις υπηρεσίες του δήμου. Αυτός είναι που στηρίζει όλους εμάς. Οπότε μπορούμε να μιλάμε για ένα πολιτοκεντρικό σχεδιασμό. Οι κατηγορίες ακολουθούν το νόμο των τριών κλικ. Δεν θα χρειάζεται να κάνει ο πολίτης 10 κλικ για να βρει αυτό που ψάχνει. Οι πληροφορίες είναι απλές, λιτές και περιεκτικές. Μάλιστα για 1η φορά θα είναι διαθέσιμες και στα αγγλικά, ενώ αργότερα αν υπάρξουν πόροι θα επεκταθούμε και σε άλλες γλώσσες.

Το σύστημα είναι φιλικό σε φορητές συσκευές και υπάρχει διαδραστικότητα μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Η διάρθρωση είναι σε 3 άξονες:

-Θέλω από το δήμο

-Θέλω να γνωρίσω την πόλη

-Θέλω να μάθω τι συμβαίνει στην πόλη.

Στον πρώτο δίνεται ενημέρωση για δομές και ηλεκτρονικές υπηρεσίες, στον δεύτερο απευθύνεται περισσότερο σε τουρίστες και έχει και εικονική περιήγηση στην πόλη, ενώ στον τρίτο παρατίθενται οι τρέχουσες εκδηλώσεις που συμβαίνουν στη Θεσσαλονίκη. Ειδικά όμως για τον τελευταίο άξονα και πιο συγκεκριμένα για την πλατφόρμα synTHESSI που αφορά σε γνωστοποίηση δράσεων ομάδων πολιτών, πρέπει να υπάρχει διάδραση και με τους πολίτες για να γίνεται καλύτερη ενημέρωση όλων», ανέφερε ο κ. Φωτίου.

Ο αντιδήμαρχος τόνισε επίσης πως μπορούν να γίνονται πλέον ηλεκτρονικά αιτήσεις προς πολεοδομία, να χορηγούνται πιστοποιητικά δημοτολογίων κα. Όσο για το κόστος δημιουργίας του νέου site;; Είναι στα 48.831 ευρώ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Θεσσαλονίκη: Σπείρα άδειαζε σπίτια σε Τούμπα και Καλαμαριά – Με αντικλείδια
Ταυτοποιήθηκαν από την αστυνομία 2 δράστες – Λεία πάνω από 20.000 ευρώ, έκλεβαν χρήματα, κοσμήματα, αντικείμενα και συσκευές
Θεσσαλονίκη: Σπείρα άδειαζε σπίτια σε Τούμπα και Καλαμαριά – Με αντικλείδια