22

ΙΑΝ
2018

Η υπερβολική ταχύτητα αιτία του δυστυχήματος

ΠΟΡΙΣΜΑ – Το μοιραίο τρένο πήγαινε με 144,3 χλμ/ώρα έξω από Θεσσαλονίκη

19 Μαϊ 201716.57

Η υπερβολική ταχύτητα που είχε αναπτύξει, 144,3 km/h, είναι το αίτιο του τραγικού δυστυχήματος, στο Άδενδρο Θεσσαλονίκης.

Συγκεκριμένα, όπως αναφέρεται στο σχετικό πόρισμα, «η επιτροπή, λαμβάνοντας υπόψιν τα διαθέσιμα στοιχεία και με την επιφύλαξη των επιπλέον στοιχείων που ενδεχομένως να προκύψουν όσον αφορά στην έκταση και στο μέγεθος των ζημιών, εκτιμά ότι το αίτιο εκτροχίασης της αμαξοστοιχίας 58 της 13/5/2017 είναι η ταχύτητα που είχε αναπτύξει. Με βάση την επίσημη ανάλυση των στοιχείων του ταχογράφου (Teloc) που έγινε από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ κατά την ώρα της εκτροχίασης, η ταχύτητά της ήταν 144,3 KM /h, ενώ η επιτρεπόμενη ταχύτητα διέλυσης από την 1η γραμμή (παρακαμπτήριος) του Σ.Σ Άδενδρου ήταν 60 Κm/h. Aπό τα στοιχεία δεν φαίνεται να έχει γίνει εφαρμογή πέδης».

«Ενδεχόμενα ερωτήματα που σχετίζονται με την αντοχή της σιδηροτροχιάς και έχουν επίσης σχέση με τα συγκεκριμένα χαρακτηριστικά της θραύσης θα απαντηθούν μετά το πόρισμα του εργαστηριακού ελέγχου του δείγματος της σιδηροτροχιάς (από Πιστοποιημένο Πανεπιστημιακό Εργαστήριο). Με την προσωρινή (ορθή μεν κανονιστικά, αλλά επιβαρυμένη λειτουργικά) κατάσταση του δικτύου, θα πρέπει να εξεταστούν μέτρα που θα απέτρεπαν ή θα μείωναν δραστικά την υπέρβαση του εκάστοτε ορίου ταχύτητας», προστίθεται στο πόρισμα.

Η προκαταρκτική Έκθεση Εκτίμησης παραδόθηκε σήμερα το μεσημέρι στον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστο Σπίρτζη, από τον γγ Υποδομών και Μεταφορών, Θάνο Βούρδα, ο οποίος νωρίτερα πραγματοποίησε ευρεία σύσκεψη με την Επιτροπή των Εμπειρογνωμόνων και το σύνολο των διοικήσεων των σιδηροδρομικών εταιρειών (ΟΣΕ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ΕΕΣΤΥΥ, ΕΡΓΟΣΕ, ΓΑΙΑΟΣΕ) για το συγκεκριμένο ζήτημα.

Σημειώνεται, ότι η τριμελής Επιτροπή των Εμπειρογνωμόνων συνεχίζει εντατικά το έργο της και το τελικό πόρισμα θα κατατεθεί στις αρμόδιες Αρχές το επόμενο διάστημα.

Όσον αφορά τις εργασίες αποκατάστασης του δικτύου στην περιοχή του Άδενδρου, το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών επιβεβαιώνει ότι προχωρούν εντατικά όλες οι απαραίτητες εργασίες, σύμφωνα με τη σχετική εντολή που είχε δώσει από την πρώτη στιγμή ο κ. Σπίρτζης. Συγκεκριμένα, αύριο ολοκληρώνεται η απομάκρυνση του συρμού που εκτροχιάστηκε, ενώ έχει κατεδαφιστεί το κτίριο που «χτυπήθηκε», έχει ολοκληρωθεί η αποκατάσταση της σιδηροδρομικής γραμμής και μέσα στο επόμενο δεκαήμερο θα ολοκληρωθεί η ανάταξη της ηλεκτροκίνησης.

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ;(0)

Τύπος Θεσσαλονίκης


Typosthes.gr Social Media Awards 2017

Νεολαία ΣΥΡΙΖΑ Θεσσαλονίκης: Ακροδεξιοί έκαψαν την κατάληψη LIBERTARTIA

Τοπικά22 Ιαν 201801.27

Ακροδεξιά στοιχεία προσπαθούν να βρουν ξανά χώρο

Θεσσαλονίκη: Το ψήφισμα του συλλαλητηρίου - Τι αναφέρει

Τοπικά22 Ιαν 201801.14

«Η λαϊκή συνέλευση, αποφασίζει και εντέλλεται...»

Ανοιχτή συζήτηση Μπουτάρη και φοιτητών σήμερα στη Θεσσαλονίκη

Τοπικά22 Ιαν 201800.33

Σε μαγαζί στο κέντρο της Θεσσαλονίκης

Θεσσαλονίκη: Συγκλονιστικές εικόνες από το συλλαλητήριο για τη Μακεδονία! (ΦΩΤΟ)

Τοπικά22 Ιαν 201800.18

Χιλιάδες κόσμου έδωσαν το παρόν στο άγαλμα του Μεγάλου Αλεξάνδρου

Σάκης Αρναούτογλου: Πότε αναμένονται χειμωνιάτικες θερμοκρασίες

Τοπικά22 Ιαν 201800.03

Προτρέπει να μην πιστεύουμε προγνώσεις που κάνουν λόγο για επικίνδυνη ψυχρή εισβολή από την "Φρειδερίκη"

Καιρός στη Θεσσαλονίκη - Βροχές και ισχυροί άνεμοι για σήμερα

Τοπικά22 Ιαν 201800.01

Η πρόγνωση του καιρού για σήμερα, Δευτέρα 21/01, από την ΕΜΥ

Μπουτάρης: Ο Φράγκος έσπειρε τον διχασμό - Ο συμβιβασμός δεν είναι προδοσία

Τοπικά21 Ιαν 201823.14

Δηλώσεις του δημάρχου Θεσσαλονίκης Γιάννη Μπουτάρη

Θεσσαλονίκη: Η στιγμή της επίθεσης στο διατηρητέο (ΒΙΝΤΕΟ)

Τοπικά21 Ιαν 201822.05

Βίντεο-ντοκουμέντο από την επίθεση


ΘΕΣγαλα



Agrotica Helexpo


ΕΥΑΘ


Interlife Kids



Typosthes.gr - Twitter

NLP




Typosthes.gr - Facebook

Θέατρο Τ



© 2012 ePublish

Rss | Επικοινωνία