23

ΜΑΪ
2017

Η υπερβολική ταχύτητα αιτία του δυστυχήματος

ΠΟΡΙΣΜΑ – Το μοιραίο τρένο πήγαινε με 144,3 χλμ/ώρα έξω από Θεσσαλονίκη

19 Μαϊ 201716.57

Η υπερβολική ταχύτητα που είχε αναπτύξει, 144,3 km/h, είναι το αίτιο του τραγικού δυστυχήματος, στο Άδενδρο Θεσσαλονίκης.

Συγκεκριμένα, όπως αναφέρεται στο σχετικό πόρισμα, «η επιτροπή, λαμβάνοντας υπόψιν τα διαθέσιμα στοιχεία και με την επιφύλαξη των επιπλέον στοιχείων που ενδεχομένως να προκύψουν όσον αφορά στην έκταση και στο μέγεθος των ζημιών, εκτιμά ότι το αίτιο εκτροχίασης της αμαξοστοιχίας 58 της 13/5/2017 είναι η ταχύτητα που είχε αναπτύξει. Με βάση την επίσημη ανάλυση των στοιχείων του ταχογράφου (Teloc) που έγινε από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ κατά την ώρα της εκτροχίασης, η ταχύτητά της ήταν 144,3 KM /h, ενώ η επιτρεπόμενη ταχύτητα διέλυσης από την 1η γραμμή (παρακαμπτήριος) του Σ.Σ Άδενδρου ήταν 60 Κm/h. Aπό τα στοιχεία δεν φαίνεται να έχει γίνει εφαρμογή πέδης».

«Ενδεχόμενα ερωτήματα που σχετίζονται με την αντοχή της σιδηροτροχιάς και έχουν επίσης σχέση με τα συγκεκριμένα χαρακτηριστικά της θραύσης θα απαντηθούν μετά το πόρισμα του εργαστηριακού ελέγχου του δείγματος της σιδηροτροχιάς (από Πιστοποιημένο Πανεπιστημιακό Εργαστήριο). Με την προσωρινή (ορθή μεν κανονιστικά, αλλά επιβαρυμένη λειτουργικά) κατάσταση του δικτύου, θα πρέπει να εξεταστούν μέτρα που θα απέτρεπαν ή θα μείωναν δραστικά την υπέρβαση του εκάστοτε ορίου ταχύτητας», προστίθεται στο πόρισμα.

Η προκαταρκτική Έκθεση Εκτίμησης παραδόθηκε σήμερα το μεσημέρι στον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστο Σπίρτζη, από τον γγ Υποδομών και Μεταφορών, Θάνο Βούρδα, ο οποίος νωρίτερα πραγματοποίησε ευρεία σύσκεψη με την Επιτροπή των Εμπειρογνωμόνων και το σύνολο των διοικήσεων των σιδηροδρομικών εταιρειών (ΟΣΕ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ΕΕΣΤΥΥ, ΕΡΓΟΣΕ, ΓΑΙΑΟΣΕ) για το συγκεκριμένο ζήτημα.

Σημειώνεται, ότι η τριμελής Επιτροπή των Εμπειρογνωμόνων συνεχίζει εντατικά το έργο της και το τελικό πόρισμα θα κατατεθεί στις αρμόδιες Αρχές το επόμενο διάστημα.

Όσον αφορά τις εργασίες αποκατάστασης του δικτύου στην περιοχή του Άδενδρου, το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών επιβεβαιώνει ότι προχωρούν εντατικά όλες οι απαραίτητες εργασίες, σύμφωνα με τη σχετική εντολή που είχε δώσει από την πρώτη στιγμή ο κ. Σπίρτζης. Συγκεκριμένα, αύριο ολοκληρώνεται η απομάκρυνση του συρμού που εκτροχιάστηκε, ενώ έχει κατεδαφιστεί το κτίριο που «χτυπήθηκε», έχει ολοκληρωθεί η αποκατάσταση της σιδηροδρομικής γραμμής και μέσα στο επόμενο δεκαήμερο θα ολοκληρωθεί η ανάταξη της ηλεκτροκίνησης.

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ;(0)

Θεσσαλονίκη: Τα έργα στο Μετρό καταλύτης για τον ΟΑΣΘ – Νέοι 10 σταθμοί

Τοπικά23 Μαϊ 201701.41

Καυστικός και για τον ΟΑΣΘ ο Γιάννης Μυλόπουλος 

Θεσσαλονίκη: Μπήκαμε στην 9η μέρα χωρίς λεωφορεία – Κρίσιμες ώρες στον ΟΑΣΘ

Τοπικά23 Μαϊ 201701.38

Σήμερα η υπογραφή Τσακαλώτου και η συνεδρίαση εργαζομένων 

Καιρός στη Θεσσαλονίκη: Συννεφιασμένη Τρίτη και πιθανότητα βροχών

Τοπικά23 Μαϊ 201700.01

Η πρόγνωση από την Εθνική Μετεωρολογική Υπηρεσία

Θεσσαλονίκη: Λεωφορεία για φοιτητές βγάζει στο δρόμο το ΑΠΘ

Τοπικά22 Μαϊ 201722.33

Λόγω της συνεχόμενης επίσχεσης εργασίας στον ΟΑΣΘ 

Θεσσαλονίκη: Έρχεται η γιορτή της Ολύμπου με άφθονη μπύρα!

Τοπικά22 Μαϊ 201720.53

Μπάντες και δυνατή μουσική στην Ολύμπου 

Στον Έβρο η Μαρία Κόλλια Τσαρουχά

Τοπικά22 Μαϊ 201720.10

Διήμερη επίσκεψη - Θα συζητήσει για θέματα συγκοινωνιών, καθαριότητας και πρωτογενούς τομέα

Φωτογραφία αρχείου

Θεσσαλονίκη: Διανομή τροφίμων στο δήμο Αμπελοκήπων Μενεμένης

Τοπικά22 Μαϊ 201719.40

Από το πρόγραμμα ΤΕΒΑ –Πότε και σε ποια σημεία

Η Περιφερειακή Βιβλιοθήκη Χαριλάου στην Αρχαία Ρωμαϊκή Αγορά

Τοπικά22 Μαϊ 201719.20

Μια ξεχωριστή ξενάγηση με αφορμή τον εορτασμό της Διεθνούς Ημέρας Μουσείων

Θεσσαλονίκη: Ένας ξεχωριστός αγώνας ποδοσφαίρου για καλό σκοπό

Τοπικά22 Μαϊ 201718.21

«Ημέρα Εθελοντισμού ΑΒ» με στόχο την ενίσχυση του Παιδικού χωριού στο Φίλυρο

ΕΛΠΕ


Κτήμα Χρηστίδη


Typosthes.gr - Twitter

Gellyfishes


Typosthes.gr - Facebook


© 2012 ePublish

Rss | Επικοινωνία