18

ΑΥΓ
2017

Η υπερβολική ταχύτητα αιτία του δυστυχήματος

ΠΟΡΙΣΜΑ – Το μοιραίο τρένο πήγαινε με 144,3 χλμ/ώρα έξω από Θεσσαλονίκη

19 Μαϊ 201716.57

Η υπερβολική ταχύτητα που είχε αναπτύξει, 144,3 km/h, είναι το αίτιο του τραγικού δυστυχήματος, στο Άδενδρο Θεσσαλονίκης.

Συγκεκριμένα, όπως αναφέρεται στο σχετικό πόρισμα, «η επιτροπή, λαμβάνοντας υπόψιν τα διαθέσιμα στοιχεία και με την επιφύλαξη των επιπλέον στοιχείων που ενδεχομένως να προκύψουν όσον αφορά στην έκταση και στο μέγεθος των ζημιών, εκτιμά ότι το αίτιο εκτροχίασης της αμαξοστοιχίας 58 της 13/5/2017 είναι η ταχύτητα που είχε αναπτύξει. Με βάση την επίσημη ανάλυση των στοιχείων του ταχογράφου (Teloc) που έγινε από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ κατά την ώρα της εκτροχίασης, η ταχύτητά της ήταν 144,3 KM /h, ενώ η επιτρεπόμενη ταχύτητα διέλυσης από την 1η γραμμή (παρακαμπτήριος) του Σ.Σ Άδενδρου ήταν 60 Κm/h. Aπό τα στοιχεία δεν φαίνεται να έχει γίνει εφαρμογή πέδης».

«Ενδεχόμενα ερωτήματα που σχετίζονται με την αντοχή της σιδηροτροχιάς και έχουν επίσης σχέση με τα συγκεκριμένα χαρακτηριστικά της θραύσης θα απαντηθούν μετά το πόρισμα του εργαστηριακού ελέγχου του δείγματος της σιδηροτροχιάς (από Πιστοποιημένο Πανεπιστημιακό Εργαστήριο). Με την προσωρινή (ορθή μεν κανονιστικά, αλλά επιβαρυμένη λειτουργικά) κατάσταση του δικτύου, θα πρέπει να εξεταστούν μέτρα που θα απέτρεπαν ή θα μείωναν δραστικά την υπέρβαση του εκάστοτε ορίου ταχύτητας», προστίθεται στο πόρισμα.

Η προκαταρκτική Έκθεση Εκτίμησης παραδόθηκε σήμερα το μεσημέρι στον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστο Σπίρτζη, από τον γγ Υποδομών και Μεταφορών, Θάνο Βούρδα, ο οποίος νωρίτερα πραγματοποίησε ευρεία σύσκεψη με την Επιτροπή των Εμπειρογνωμόνων και το σύνολο των διοικήσεων των σιδηροδρομικών εταιρειών (ΟΣΕ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ΕΕΣΤΥΥ, ΕΡΓΟΣΕ, ΓΑΙΑΟΣΕ) για το συγκεκριμένο ζήτημα.

Σημειώνεται, ότι η τριμελής Επιτροπή των Εμπειρογνωμόνων συνεχίζει εντατικά το έργο της και το τελικό πόρισμα θα κατατεθεί στις αρμόδιες Αρχές το επόμενο διάστημα.

Όσον αφορά τις εργασίες αποκατάστασης του δικτύου στην περιοχή του Άδενδρου, το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών επιβεβαιώνει ότι προχωρούν εντατικά όλες οι απαραίτητες εργασίες, σύμφωνα με τη σχετική εντολή που είχε δώσει από την πρώτη στιγμή ο κ. Σπίρτζης. Συγκεκριμένα, αύριο ολοκληρώνεται η απομάκρυνση του συρμού που εκτροχιάστηκε, ενώ έχει κατεδαφιστεί το κτίριο που «χτυπήθηκε», έχει ολοκληρωθεί η αποκατάσταση της σιδηροδρομικής γραμμής και μέσα στο επόμενο δεκαήμερο θα ολοκληρωθεί η ανάταξη της ηλεκτροκίνησης.

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ;(0)

Θεσσαλονίκη: Τι χρειάζονται οι άνεργοι για δωρεάν μετακίνηση με λεωφορεία ΟΑΣΘ

Τοπικά18 Αυγ 201713.37

Τα τρία απαραίτητα αποδεικτικά για τους ελέγχους 

Σε εξέλιξη διακοπή νερού σε 2 περιοχές στη Θεσσαλονίκη

Τοπικά18 Αυγ 201712.10

Διακοπές υδροδότησης στη Θεσσαλονίκη 

Θεσσαλονίκη: Ο Σάκης Ρουβάς έρχεται για μεγάλη συναυλία, στην 82η ΔΕΘ!

Τοπικά18 Αυγ 201711.40

Συναυλία αφιερωμένη στους Εθελοντές Δότες Μυελού των Οστών

Μαχαίρωσαν άνδρα σε βαγόνι τρένου έξω από τη Θεσσαλονίκη

Τοπικά18 Αυγ 201711.24

Ο άνδρας νοσηλεύεται στη Θεσσαλονίκη 

Ληστεία πρωί – πρωί σε τράπεζα στη Θεσσαλονίκη

Τοπικά18 Αυγ 201710.45

Στην Εθνική Αντιστάσεως στην Καλαμαριά 

Θεσσαλονίκη: Διαγράφει τα παλιά πρόστιμα σε ανέργους ο ΟΑΣΘ

Τοπικά18 Αυγ 201710.30

Σύμφωνα με ανάρτηση του Στέλιου Παπά στο facebook


Σύλληψη 41χρονου για ναρκωτικά στη Σαμοθράκη

Τοπικά18 Αυγ 201709.50

Εντός του επιβατικού λιμένα Καμαριώτισσας Σαμοθράκης



ΕΛΠΕ

One Salonica




Hellenic seaways


Κτήμα Χρηστίδη


82 TIF


Typosthes.gr - Twitter

Mollers


Typosthes.gr - Facebook


© 2012 ePublish

Rss | Επικοινωνία