25

APR
2018

Η υπερβολική ταχύτητα αιτία του δυστυχήματος

ΠΟΡΙΣΜΑ – Το μοιραίο τρένο πήγαινε με 144,3 χλμ/ώρα έξω από Θεσσαλονίκη

19 May 201716.57

Η υπερβολική ταχύτητα που είχε αναπτύξει, 144,3 km/h, είναι το αίτιο του τραγικού δυστυχήματος, στο Άδενδρο Θεσσαλονίκης.

Συγκεκριμένα, όπως αναφέρεται στο σχετικό πόρισμα, «η επιτροπή, λαμβάνοντας υπόψιν τα διαθέσιμα στοιχεία και με την επιφύλαξη των επιπλέον στοιχείων που ενδεχομένως να προκύψουν όσον αφορά στην έκταση και στο μέγεθος των ζημιών, εκτιμά ότι το αίτιο εκτροχίασης της αμαξοστοιχίας 58 της 13/5/2017 είναι η ταχύτητα που είχε αναπτύξει. Με βάση την επίσημη ανάλυση των στοιχείων του ταχογράφου (Teloc) που έγινε από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ κατά την ώρα της εκτροχίασης, η ταχύτητά της ήταν 144,3 KM /h, ενώ η επιτρεπόμενη ταχύτητα διέλυσης από την 1η γραμμή (παρακαμπτήριος) του Σ.Σ Άδενδρου ήταν 60 Κm/h. Aπό τα στοιχεία δεν φαίνεται να έχει γίνει εφαρμογή πέδης».

«Ενδεχόμενα ερωτήματα που σχετίζονται με την αντοχή της σιδηροτροχιάς και έχουν επίσης σχέση με τα συγκεκριμένα χαρακτηριστικά της θραύσης θα απαντηθούν μετά το πόρισμα του εργαστηριακού ελέγχου του δείγματος της σιδηροτροχιάς (από Πιστοποιημένο Πανεπιστημιακό Εργαστήριο). Με την προσωρινή (ορθή μεν κανονιστικά, αλλά επιβαρυμένη λειτουργικά) κατάσταση του δικτύου, θα πρέπει να εξεταστούν μέτρα που θα απέτρεπαν ή θα μείωναν δραστικά την υπέρβαση του εκάστοτε ορίου ταχύτητας», προστίθεται στο πόρισμα.

Η προκαταρκτική Έκθεση Εκτίμησης παραδόθηκε σήμερα το μεσημέρι στον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστο Σπίρτζη, από τον γγ Υποδομών και Μεταφορών, Θάνο Βούρδα, ο οποίος νωρίτερα πραγματοποίησε ευρεία σύσκεψη με την Επιτροπή των Εμπειρογνωμόνων και το σύνολο των διοικήσεων των σιδηροδρομικών εταιρειών (ΟΣΕ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ΕΕΣΤΥΥ, ΕΡΓΟΣΕ, ΓΑΙΑΟΣΕ) για το συγκεκριμένο ζήτημα.

Σημειώνεται, ότι η τριμελής Επιτροπή των Εμπειρογνωμόνων συνεχίζει εντατικά το έργο της και το τελικό πόρισμα θα κατατεθεί στις αρμόδιες Αρχές το επόμενο διάστημα.

Όσον αφορά τις εργασίες αποκατάστασης του δικτύου στην περιοχή του Άδενδρου, το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών επιβεβαιώνει ότι προχωρούν εντατικά όλες οι απαραίτητες εργασίες, σύμφωνα με τη σχετική εντολή που είχε δώσει από την πρώτη στιγμή ο κ. Σπίρτζης. Συγκεκριμένα, αύριο ολοκληρώνεται η απομάκρυνση του συρμού που εκτροχιάστηκε, ενώ έχει κατεδαφιστεί το κτίριο που «χτυπήθηκε», έχει ολοκληρωθεί η αποκατάσταση της σιδηροδρομικής γραμμής και μέσα στο επόμενο δεκαήμερο θα ολοκληρωθεί η ανάταξη της ηλεκτροκίνησης.

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ;(0)



Τύπος Θεσσαλονίκης

Τρεις συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας σήμερα στη Θεσσαλονίκη

Τοπικά25 Apr 201809.30

Πού και πότε έχει προγραμματιστεί να γίνουν κινητοποιήσεις 

Σε τελική ευθεία οι προετοιμασίες για τις GRAPHCOM DEMO DAYS’18

Τοπικά25 Apr 201801.00

Τί θα δείτε και τι θα ακούσετε στο 3ημερο event


Επεισόδια και χημικά στο κέντρο της Θεσσαλονίκης (ΦΩΤΟ + VIDEO)

Τοπικά24 Apr 201821.07

Στην πορεία των Αρμενίων προς το Τουρκικό Προξενείο


Τρεις ιστορικές εικόνες από τον Πόντο συναντήθηκαν για πρώτη φορά!

Τοπικά24 Apr 201820.58

Πριν από 100 χρόνια «έφτασαν» στην Ελλάδα μαζί με χιλιάδες Έλληνες-πρόσφυγες


Θεσσαλονίκη: Πορεία νέων Αρμενίων στο κέντρο της πόλης (ΦΩΤΟ)

Τοπικά24 Apr 201820.00

Θα αποδώσουν ψήφισμα στο Τουρκικό Προξενείο


Φωτογραφία από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Τι θα γίνει με τα 4 κτίρια του λιμανιού που θα παραχωρηθούν στον δήμο;

Τοπικά24 Apr 201818.20

Τι είπε ο δήμαρχος μετά την επίσκεψή του χθες στον χώρο


Ασκήσεις ετοιμότητας σε νοσοκομεία της Β. Ελλάδας - Και στη Θεσσαλονίκη

Τοπικά24 Apr 201817.50

Ασκήσεις σε δυο νοσοκομεία στη Θεσσαλονίκη


Καλαφάτης: Έρχεται νέο καμπ προσφύγων στη Θεσσαλονίκη;

Τοπικά24 Apr 201817.30

Ερώτηση στη βουλή για το θέμα του προσφυγικού


Μασούτης



ΕΛΠΕ



hemaplex



Frescon








Typosthes.gr - Twitter
Typosthes.gr - Facebook

Θέατρο Τ



© 2012 ePublish

Rss | Επικοινωνία