Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Κίνδυνος να μείνει η Θεσσαλονίκη χωρίς λεωφορεία ΟΑΣΘ τις επόμενες μέρες

Google Logo Προσθέστε το typosthes.gr ως προτιμώμενη πηγή στα αποτελέσματα αναζήτησης στην Google.

Εντός ολίγων ημερών κλείνουν «δύο μήνες απλήρωτοι» οι εργαζόμενοι - Εν αναμονή συνάντησης με τον Χρ. Σπίρτζη

Εν αναμονή της οριστικοποίησης του συνάντησης που έχει ζητήσει με τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστο Σπίρτζη, βρίσκεται η διοίκηση του ΟΑΣΘ.

Οι εργαζόμενοι στον Οργανισμό στέλνουν σαφές μήνυμα, ότι δεν αποκλείεται να προχωρήσουν και πάλι σε κινητοποιήσεις, αφού εντός ολίγων ημερών κλείνουν «δύο μήνες απλήρωτοι».

Σε δηλώσεις του ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ, Χρήστος Στεφανίδης, σημείωσε ότι το απόγευμα αναμένεται η απάντηση του υπουργού στο αίτημα για συνάντηση, που είχε διατυπωθεί από την Παρασκευή. Υπενθυμίζεται ότι ο κ. Σπίρτζης είχε διαβεβαιώσει ότι εντός της εβδομάδας το ελληνικό Δημόσιο θα καταβάλει στον ΟΑΣΘ το ποσό των 11,5 εκατ. ευρώ που προκύπτει από τη διαφορά ΦΠΑ. Από τις 20/7/2015 ο Οργανισμός εισέπραττε με 13% ΦΠΑ και απέδιδε με 23%, ποσοστό που από την 1/6/2016 ανέβηκε στο 24%.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΗΠΑ: Έκλεισε το «Αλκατράζ με αλιγάτορες» - Η φυλακή για μετανάστες του Τραμπ
Εναντίον της φυλακής αυτής είχαν υποβληθεί πολλές αγωγές εκ μέρους ανθρωπιστικών οργανώσεων που κατήγγειλαν τις κακές συνθήκες κράτησης των μεταναστών
ΗΠΑ: Έκλεισε το «Αλκατράζ με αλιγάτορες» - Η φυλακή για μετανάστες του Τραμπ
Πανελλαδικές: Τα δίδυμα αδέλφια που συγκέντρωσαν πάνω από 19.300 μόρια
Ο Γιάννης Παπαοικονόμου στοχεύει στη Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών, ενώ η δίδυμη αδελφή του Αννα, βάζει πλώρη για την...
Πανελλαδικές: Τα δίδυμα αδέλφια που συγκέντρωσαν πάνω από 19.300 μόρια