Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Θεσσαλονίκη: Καταγγελίες για σαμποτάζ στον ΟΑΣΘ – Τι λένε οι εργαζόμενοι

Απάντηση εργαζομένων στα περί «σαμποτάζ» σε δρομολόγια

Το φως της δημοσιότητας έχουν δει τον τελευταίο καιρό καταγγελίες περί «σαμποτάζ» εργαζομένων στο «νέο» ΟΑΣΘ. Οι καταγγελίες αναφέρουν σκόπιμες καθυστερήσεις δρομολογίων από εργαζομένους.

Όπως αναφέρεται σε δημοσίευμα της εφημερίδας «Έθνος», υπήρξε περιστατικό στον τερματικό σταθμό των Σαράντα Εκκλησιών, όπου ο καταγγέλλων υποστηρίζει πως ανέβηκε σε λεωφορείο στις 13.30 για ένα δρομολόγιο που θα ξεκινούσε στις 13.50 κάτι που δεν συνέβη. «Όταν διαμαρτυρηθήκαμε», λέει ο καταγγέλλων, «μετά από είκοσι λεπτά, γιατί δεν έφευγε το λεωφορείο, ο σταθμάρχης απάντησε ότι δεν υπήρχε οδηγός και ότι θα έφευγε στις 14.25». Αλλά αυτό δεν ήταν αρκετό αφού, όπως καταγγέλλει ο πολίτης, «οι οδηγοί που βρίσκονταν στο σταθμαρχείο μάς ενέπαιζαν και μας έλεγαν να βρούμε το δίκιο μας στον κ. Παππά».

Τι απαντούν οι εργαζόμενοι

Απάντηση προς την εφημερίδα «Έθνος» εξέδωσαν οι εργαζόμενοι όπου αναφέρουν τα εξής «Δεν αμφισβητούμε και δεν υπονοούμε ότι ο κ. Λ. Αρβανίτης (συντάκτης του άρθρου Μπαράζ καταγγελιών για σαμποτάζ εργαζομένων στην λειτουργία του ΟΑΣΘ) μεταφέρει ανυπόστατες πληροφορίες. Σαφώς και γνωρίζουμε ότι είναι απόρροια έγκυρου ρεπορτάζ από πηγή που επιθυμεί να βλέπει τα γεγονότα από την δική της σκοπιά.

Η πραγματικότητα – κατά την δική μας άποψη – είναι εντελώς διαφορετική.

Οι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΘ έχουμε αποδείξει στην μακρόχρονη ιστορία μας ότι πρωτίστως μας ενδιαφέρει η καλή πορεία του Οργανισμού και συνεχώς συμβάλλουμε με προτάσεις για την αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς το επιβατικό κοινό.

Γνωρίζουμε πολύ καλά ότι για την εργασιακή μας ευημερία και την δυνατότητα διεκδικήσεων, πρωτίστως θα πρέπει να είναι υγιής η επιχείρηση για κάθε εργαζόμενο.

Σας πληροφορούμε επίσης ότι οι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΘ και κυρίως οι οδηγοί είναι αυτοί που επωμίζονται τον Γολγοθά της εξυπηρέτησης του επιβατικού κοινού εισπράττοντας καθημερινά την δίκαιη αγανάκτηση των επιβατών για την κατάσταση της συγκοινωνίας που όμως δεν ευθύνονται οι εργαζόμενοι.

Δεν ευθύνονται οι εργαζόμενοι για την αδυναμία κυκλοφορίας του συνόλου των λεωφορείων, για τις βλάβες που υφίστανται και για τα προβλήματα των τελευταίων ετών που οδήγησαν τον Οργανισμό στην σημερινή του κατάσταση.

Το αν υπάρχουν ελάχιστα και μεμονωμένα περιστατικά που αντίκεινται στους κανονισμούς, υπάρχει η πειθαρχική διαδικασία για την αντιμετώπισή τους.

Οι εργαζόμενοι εμπράκτως στηρίζουμε την προσπάθεια ανασυγκρότησης του ΟΑΣΘ.

Θέλουμε να πιστεύουμε ότι την ίδια προσπάθεια καταβάλλει και η νέα Διοίκηση ώστε από κοινού να επιτύχουμε τον στόχο της βελτίωσης των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τον πολίτη.

Το κυνήγι μαγισσών και φαντασμάτων αρμόζει μόνο σε όσους αντιλαμβάνονται αδυναμία και επιδιώκουν την παραπληροφόρηση για να μετατοπίσουν ευθύνες».

Αξίζει να επισημανθεί πως την περασμένη Πέμπτη οι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΘ ενέκριναν την νέα σύμβαση με τον ΟΑΣΘ, η οποία προβλέπει το «κόψιμο» του 13ου και 14ου μισθού αλλά και ψαλίδι στις αποδοχές τους (δείτε ΕΔΩ). 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ