Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Μετρό Θεσσαλονίκης: «Η Αφροδίτη… σκανδαλίζει και σήμερα»!

Τι είπε ο Γιάννης Μυλόπουλος για τις αντιδράσεις στη δημοσίευση

Η Θεσσαλονίκη θα έχει σε σύντομο χρονικό διάστημα το Μετρό ως μέσο μαζικής μεταφοράς και παράλληλα θα αναδειχτεί η πλούσια αρχαιολογική και πολιτιστική κληρονομιά της πόλης, σύμφωνα με δηλώσεις του προέδρου της Αττικό Μετρό, Γιάννη Μυλόπουλου, στο ραδιοφωνικό σταθμό του ΑΠΕ – ΜΠΕ, "Πρακτορείο 104,9 FM".

"Τα προηγούμενα χρόνια ξεκινήσαμε από ένα δίλημμα ανιστόρητο και διχαστικό. Μας έλεγαν ή αρχαία ή μετρό. Έλεγαν πως δεν μπορεί να τα έχει και τα δύο η Θεσσαλονίκη. 'Η θα κάνουμε μετρό και θα πετάξουμε τα αρχαία ή θα κρατήσουμε τα αρχαία και δεν θα έχουμε μετρό" θύμισε ο κ.Μυλόπουλος.

"Καταλαβαίνω τη στεναχώρια κάποιων που έχασαν το στοίχημα ότι μπορούμε να κάνουμε μετρό και να αναδείξουμε τους αρχαιολογικούς θησαυρούς της Θεσσαλονίκης" πρόσθεσε.

Ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό ΑΕ έθεσε τρία ερωτήματα για τη μέχρι πρότινος πορεία του έργου: "Είναι δυνατόν να έχουμε ένα έργο με εγκεκριμένη χρηματοδότηση 1,5 δισ. ευρώ και να μην αξιοποιούμε τα κονδύλια αυτά; Είναι δυνατόν στον δρόμο για την οικονομική ανάπτυξη, μια πόλη, όπως η Θεσσαλονίκη, με πληθυσμό πάνω από 1 εκατ. κατοίκους να μην έχει μέσο σταθερής τροχιάς; Είναι δυνατόν μια πόλη με τόσο ισχυρή ιστορία να μην αξιοποιεί αυτόν τον πολιτιστικό πλούτο;"

Μυλόπουλος: Η Αφροδίτη σκανδαλίζει και σήμερα!

Ο κ.Μυλόπουλος μίλησε για πολύ καλή συνεργασία των πολιτικών μηχανικών με τους αρχαιολόγους και στάθηκε στα 300.000 ευρήματα που εντοπίστηκαν στις ανασκαφές του μετρό, εκ των οποίων κάποια κερδίζουν τις εντυπώσεις όπως είναι το ακέφαλο αγαλματίδιο της θεάς Αφροδίτης, το οποίο βρέθηκε στον σταθμό Αγίας Σοφίας.

"Συγκινήθηκα από την ομορφιά του αγάλματος. Μέσα στα 300.000 ευρήματα ξεχώρισα το μικρό αυτό αγαλματάκι. Κάποια ακόμη είναι εξίσου σημαντικά και όμορφα με το αγαλματίδιο της Αφροδίτης. Η Αφροδίτη πάντα σκανδάλιζε και σήμερα σκανδαλίζει κάποιους" είπε χαρακτηριστικά.

Ο λόγος για τη δήλωση αυτή ήταν κάποιες αντιδράσεις που δημιουργήθηκαν για τη δημοσίευση της φωτογραφίας του αγάλματός που έκανε ο κ. Μυλόπουλος. Σήμερα το πρωί ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό σχολίασε το ζήτημα γράφοντας: «ΟΙ ΔΙΥΛΙΖΟΝΤΕΣ ΤΟΝ ΚΩΝΩΠΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΠΙΝΟΝΤΕΣ ΤΗΝ ΚΑΜΗΛΟΝ...

Την ώρα που η ελληνική κοινωνία παρακολουθεί με έκδηλο ενδιαφέρον τα αποτελέσματα της εφαρμογής της καινοτόμου πολιτικής «Και Αρχαία και Μετρό», που συνίστανται στην επίτευξη του διπλού στόχου, τόσο της επανεκκίνησης και της εντυπωσιακής προόδου των έργων του πολύπαθου Μετρό Θεσσαλονίκης, (το οποίο σήμερα «τρέχει» με τριπλάσιους ρυθμούς σε σχέση με το παρελθόν και για πρώτη φορά «βλέπει» ορίζοντα ολοκλήρωσης), όσο όμως και της ανάδειξης των εντυπωσιακών αρχαιολογικών ευρημάτων που αποκαλύπτονται στις ανασκαφές του έργου, κάποιοι, λίγοι ευτυχώς, ασχολούνται με το αν ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό ΑΕ έχει ή όχι το δικαίωμα να αναρτά φωτογραφίες των αρχαιολογικών ευρημάτων στην προσωπική του ιστοσελίδα.

Ασχολούνται δηλαδή με το αν ο πρόεδρος της δημόσιας εταιρείας που έχει στην ιδιοκτησία της το έργο του μετρό και χρηματοδοτεί τις αρχαιολογικές ανασκαφές, δικαιούται, στην προσπάθεια ανάδειξης του έργου της εταιρείας του, να χρησιμοποιεί φωτογραφίες των αρχαιολογικών ευρημάτων που αποκαλύφθηκαν στα εργοτάξια της Αττικό Μετρό, με αφορμή την εκτέλεση των έργων της.

Είναι οι ίδιοι που όταν όλοι κοιτούσαν το φεγγάρι, εκείνοι έβλεπαν το δάχτυλο...»

"Το μετρό από το 2020 θα αλλάξει τη ζωή όλων. Θα την αλλάξει για συγκοινωνιακούς και οικονομικούς λόγους, για περιβαλλοντικούς λόγους, καθώς θα μειωθεί η ρύπανση της ατμόσφαιρας, ενώ η Θεσσαλονίκη θα αλλάξει και πολιτιστικά" συμπλήρωσε ο κ.Μυλόπουλος.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Φονικός καύσωνας στην Ταϊλάνδη: 52 βαθμοί στην Μπανγκόκ - Τουλάχιστον 30 νεκροί
Ο Απρίλιος θεωρείται ο πιο ζεστός και ξηρός μήνας στην Ταϊλάνδη, αλλά φέτος ο καύσωνας επιδεινώθηκε από το Ελ Νίνιο
Φονικός καύσωνας στην Ταϊλάνδη: 52 βαθμοί στην Μπανγκόκ - Τουλάχιστον 30 νεκροί