Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Θεσσαλονίκη: Σαρδέλες στα λεωφορεία ή… Thess Carpooling – Τι ξεκινά αύριο!

Θα πάρει μπρος αύριο το Thess Carpooling;

Νέο έναυσμα δίνεται σε μία πρωτοβουλία που είχε ξεκινήσει σε μία από τις πολυήμερες απεργίες του ΟΑΣΘ το 2017 – όταν η Θεσσαλονίκη είχε μείνει σχεδόν δύο εβδομάδες χωρίς αστικές συγκοινωνίες. Πρόκειται για το ThessCarpooling, ένα πρότζεκτ που είχε προκαλέσει τότε το ενδιαφέρον των Θεσσαλονικέων και πλέον επανέρχεται με ημερομηνία έναρξης τις 22 Ιουνίου.

Τι είναι το ThessCarpooling; Είναι ένα δίκτυο συνεπιβατισμού (σ.σ. τέτοια δίκτυα υπάρχουν ανά τον κόσμο), όπου οι πολίτες «φτιάχνουν» τις διαδρομές, χωρισμένοι βεβαίως σε οδηγούς και επιβάτες μέσω τόσο της σελίδας στο fb αλλά κυρίως στην εφαρμογή.

Όπως αναφέρουν οι διοργανωτές «Για να δουλέψει το ThessCarpooling, το μόνο που χρειάζεται είναι, ένα ωραίο πρωί 3000 άνθρωποι να χρησιμοποιήσουν το Flinc για να μετακινηθούν (οδηγοί και επιβάτες μαζί). Μόλις γίνει αυτό, τέλος, τα έχουμε καταφέρει! Η επόμενη μέρα δε θα είναι πια η ίδια. Αν ξεκινήσει με 2500 χρήστες (ΟΚ, περίπου) δε θα βρίσκεις διαδρομές, θα σταματήσεις να το χρησιμοποιείς και καλά θα κάνεις! Κανείς δε σε υποχρεώνει να παλεύεις με κάτι που δεν δουλεύει. Όλα παίζονται στο συντονισμό μας λοιπόν».

Ένας από τους δυο ιδρυτές της ομάδας ThessCarpooling, ο κ. Γιώργος Νικολάου σε παλαιότερές του δηλώσεις στο Typosthes.gr είχε πει πως «θα πρέπει να συγκεντρωθεί αρκετός κόσμος για να έχει νόημα όλο αυτό. Για να μπορεί δηλαδή κάποιος να βρίσκει διαδρομές».

Όπως αναφέρει ο κ. Νικολάου «2 χρόνια μετά (σ.σ. τις απεργίες του ΟΑΣΘ που έδωσαν το έναυσμα για το Thess Carpooling) λεωφορεία έχει στους δρόμους, αλλά περνάνε τόσο αργά που είναι σαν να μην έχει. Επίσης όλοι μέσα είναι σαν σαρδέλες, λιώνουν από τη ζέστη χωρίς κλιματισμό, αλλά εξέλιξη μόνο προς το χειρότερο. Τα ζεις…». Όπως επισημαίνεται και αυτή τη φορά – εν όψει της αυριανής επανεκκίνησης – θα χρειαστούν 3.000 χρήστες ώστε να ξεκινήσει το Thess Carpooling.

Για το θέμα της ασφάλειας ο κ. Νικολάου είχε πει στο Typosthes.gr ότι «η βασική δικλείδα ασφαλείας είναι μέσω της επαλήθευσης του κινητού τηλεφώνου. Όλα τα κινητά είναι ονομαστικά. Για να χρησιμοποιήσει κάποιος την εφαρμογή αλλά και για να μπορεί να συνεννοηθεί με τους υπόλοιπους χρήστες με τους οποίους θα κάνει τον συνεπιβατισμό, πρέπει να καταχωρήσει το κινητό του (…) Κάθε χρήστης βαθμολογείται αν είναι καλός ή όχι με σύστημα βαθμών από το 1 μέχρι το 5. Οπότε κάποιος που δεν έχει καλή βαθμολογία σημαίνει ότι κάτι δεν κάνει καλά μάλλον».

Μένει να δούμε αν αυτή τη φορά το εγχείρημα θα έχει τον απαραίτητο αριθμό χρηστών ώστε να μπορεί να έχει διαθέσιμες διαδρομές και να μπορεί να συνεχιστεί.  

Δείτε ΕΔΩ και το event στο Facebook.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Απαγόρευση κυκλοφορίας το βράδυ σε παιδιά κάτω των 13 σε πόλη στη Γαλλία
Κάθε ανήλικος ηλικίας κάτω των 13 ετών δεν θα μπορεί, χωρίς να συνοδεύεται από έναν ενήλικο, να κυκλοφορεί από τις 23.00 έως τις 06.00 σε δημόσιους...
Απαγόρευση κυκλοφορίας το βράδυ σε παιδιά κάτω των 13 σε πόλη στη Γαλλία
Η επικίνδυνη ασθένεια που απειλεί όσους ξεχνούν να βουρτσίζουν τα δόντια τους
Ένας καθηγητής του Χάρβαρντ μιλά για τον κίνδυνο σοβαρών ασθενειών που διατρέχουν όσοι αμελούν τη στοματική τους υγιεινή
Η επικίνδυνη ασθένεια που απειλεί όσους ξεχνούν να βουρτσίζουν τα δόντια τους