Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Θεσσαλονίκη: Αυλαία με γιορτή για τα «Ανοιχτά σχολεία στη γειτονιά»

Διοργανώνεται από την Κοινωνική Οργάνωση Υποστήριξης Νέων, ΑΡΣΙΣ

Εορταστική εκδήλωση για το τέλος της δράσης "Ποίημα-Πρωτότυπες Ιστορίες Μιας Αυλής", στο πλαίσιο του προγράμματος "Ανοιχτά Σχολεία στη Γειτονιά", διοργανώνει η ΑΡΣΙΣ -Κοινωνική Οργάνωση Υποστήριξης Νέων σήμερα το απόγευμα, στην αίθουσα "Μανόλης Αναγνωστάκης", στο δημαρχείο Θεσσαλονίκης.

Κατά τη διάρκεια της γιορτής θα παρουσιαστούν οι δράσεις με τις οποίες συμμετείχαν τόσο η ΑΡΣΙΣ όσο και οι υπόλοιποι εταίροι στο πρόγραμμα "Ανοιχτά Σχολεία στη Γειτονιά", ενώ στον χώρο θα παρουσιαστεί έκθεση εικαστικών έργων και παράλληλα θα εκτυλίσσονται ψυχαγωγικές δραστηριότητες.

"Το πρόγραμμα της ΑΡΣΙΣ κινήθηκε σε τρεις άξονες που αφορούν τη μουσικοκινητική αγωγή, το θεατρικό παιχνίδι και τα εικαστικά” ανέφερε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ Η υπεύθυνη εκπαιδευτικών & παιδαγωγικών θεμάτων της οργάνωσης Αργυρώ Μουμτζίδου διευκρινίζοντας ότι στην εκδήλωση θα εκτεθούν έργα ζωγραφικής προσφυγόπουλων.

Σημειώνεται ότι ένας από τους στόχους του προγράμματος "Ανοιχτά Σχολεία στη Γειτονιά" ήταν η ανάδειξη των σχολείων σε πολυδυναμικούς χώρους ανάπτυξης παιδιών με διαφορετικές και σύνθετες πολιτισμικές διαδρομές.

Το Πρόγραμμα "Ανοιχτά Σχολεία στη Γειτονιά" αποτελεί μία πρωτοβουλία της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης και Αθλητισμού του δήμου Θεσσαλονίκης σε συνεργασία με την ΑΜΚΕ Creativity Platform και δωρητή το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΚΚΕ: Απαράδεκτες οι δηλώσεις Ερντογάν για την εισβολή στην Κύπρο
«Το ΚΚΕ θα συνεχίσει να παλεύει στο πλάι του Κυπριακού λαού για μια Κύπρο ενιαία, ανεξάρτητη, ένα και όχι δύο κράτη με μία και μόνη κυριαρχία»
ΚΚΕ: Απαράδεκτες οι δηλώσεις Ερντογάν για την εισβολή στην Κύπρο
Μητσοτάκης: Δεν γίνεται να μη διαγράφονται φοιτητές που παρανομούν
«Χρειαζόμαστε όμως και τη συνεργασία των πρυτανικών αρχών, οι οποίες κι αυτές πρέπει να σταθούν στο ύψος των περιστάσεων και να αναλάβουν κι αυτές...
Μητσοτάκης: Δεν γίνεται να μη διαγράφονται φοιτητές που παρανομούν