Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Με αέρα κερδοφορίας ήρθε στο κέντρο ο Κωτσόβολος

Άνοιξε χθες τις πύλες του το κατάστημα στο εμπορικό κέντρο Πλατεία

ΛΕΜΟΝΙΑ ΒΑΣΒΑΝΗ

Με αέρα κερδοφορίας ήρθε στο κέντρο ο Κωτσόβολος με την εταιρεία να βγάζει φέτος για πρώτη φορά μετά από τέσσερα χρόνια κέρδη, ενώ παράλληλα να έχει καταγράψει αύξηση πωλήσεων στα προϊόντα υψηλής τεχνολογίας και στις «έξυπνες» οικιακές συσκευές.

Μάλιστα ο Γιάννης Βασιλάκος, διευθυντής πωλήσεων της εταιρείας Κωτσόβολος σε ενημερωτική συνάντηση που έγινε χθες το απόγευμα με εκπροσώπους των ΜΜΕ με αφορμή τα εγκαίνια του νέου καταστήματος της εταιρείας στο εμπορικό κέντρο Πλατεία έκανε την εκτίμηση πως η ανάκαμψη στον κλάδο αναμένεται να έρθει από την αντικατάσταση των παλιών λευκών συσκευών (ηλεκτρικές), που είχαν αγοραστεί στην προ κρίσης εποχή, και την κινητή τηλεφωνία.

Στα 1000m2 και στους τέσσερις ορόφους που εκτείνεται το κατάστημα δίνεται έμφαση τόσο στις λευκές συσκευές που απαρτίζουν το 60% των πωλήσεων της εταιρείας, και βρίσκονται στον 2ο όροφο, όσο και στα προϊόντα νέων τεχνολογιών (συσκευές smart fit, smart phones, laptop, pc), τα οποία βρίσκονται κυρίως στο ισόγειο.

Από αθόρυβα στεγνωτήρια και πλυντήρια, ψυγεία με chillers που μπορούν να κρατήσουν στη συντήρηση το κρέας μέχρι και 10 μέρες, χωρίς να χρειαστεί να μπει στην κατάψυξη, μέχρι φούρνους με συστήματα χειρισμού οθόνης αφής και ενσωματωμένο βιβλίο 50 συνταγών, αλλά και θερμόμετρο για να μην καεί το φαγητό, είναι μερικά από τα όσα μπορεί να βρει ο καταναλωτής.

Αλλά και εταιρείες όπως η Kitchen Aid που για πρώτη φορά μπαίνει σε κατάστημα Κωτσόβολου.

Αξίζει να σημειωθεί πως με το νέο κατάσταση προστέθηκαν θέσεις εργασίας, και πλέον συνολικά στα καταστήματα του δικτύου απασχολούνται γύρω στα 300 άτομα.

Αυτή τη στιγμή η εταιρεία διαθέτει 100 καταστήματα σε όλη τη χώρα, ενώ στους στόχους της είναι να επεκταθεί περαιτέρω στη Βόρεια Ελλάδα, ανοίγοντας ακόμη τέσσερα καταστήματα (Κιλκίς, Νέα Μουδανιά, Καστοριά και Ορεστιάδα).

Όπως εξήγησαν εκπρόσωποί της έχει γίνει επένδυση περί τα 3 εκατ. ευρώ για ανακαινίσεις και μεταφορές καταστημάτων καθώς και για τη δημιουργία δύο νέων σημείων πωλήσεων.

Και διαγωνισμός φωτογραφίας

Εξάλλου από χθες και οι 20 καλύτερες φωτογραφίες του διαγωνισμού φωτογραφίας, με τίτλο «Οι κρυφές γωνιές της πόλης» που στόχο έχει να αναδειχθούν οι πιο αγαπημένες, καλά κρυμμένες γωνιές της Θεσσαλονίκης.

Οι νικητές θα αναδειχθούν με ψηφοφορία από τους πελάτες και επισκέπτες του καταστήματος, αλλά και από περαστικούς. Το έπαθλο; Μια φωτογραφική μηχανή μεγάλης αξίας. Αλλά και όσοι ψηφίζουν παίρνουν μέρος σε κλήρωση για να κερδίσουν μία δωροεπιταγή αξίας 200 ευρώ. Τα αποτελέσματα θα ανακοινωθούν στις 29/5.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Αναβίωση του εθίμου «Λαζαρίνες» στο δημαρχείο Θεσσαλονίκης
Οι παριστάμενοι θα παρακολουθήσουν τις «Λαζαρίνες», ένα παλιό ξεχωριστό έθιμο που έχει συνδεθεί με την Ανάσταση του Λαζάρου και προαναγγέλλει τον...
Αναβίωση του εθίμου «Λαζαρίνες» στο δημαρχείο Θεσσαλονίκης
Μεγάλο Διεθνές Μαθητικό Συνέδριο Λογοτεχνίας για το Γιάννη Ρίτσο
Το 8ο Διεθνές Μαθητικό Συνέδριο Λογοτεχνίας «Γιάννης Ρίτσος. Ο Ποιητής της Ρωμιοσύνης» επέστρεψε στο σπίτι του, στην Πόλη και στο Ζωγράφειο
Μεγάλο Διεθνές Μαθητικό Συνέδριο Λογοτεχνίας για το Γιάννη Ρίτσο