Skip to main content
Menu Αναζήτηση
espa-banner

Εταιρεία έκανε διαφήμιση για να μην αγοράζουν ακριβά το προϊόν της!

Αυτό που πραγματικά θέλω είναι οι πελάτες να αγοράσουν το Dassai σε λογική τιμή, λέει ο διευθυντής της εταιρείας.

Οι εταιρείες έχουν σαν στόχο το κέρδος και το να είναι μια επιχείρηση γνωστή και δημοφιλής είναι σίγουρα καλό. Για αυτό, άλλωστε υπάρχουν και τόσες διαφημίσεις καθημερινά, που επιδιώκουν να μας κρατάνε σε μια συνεχή διαδικασία αγορών.

Ωστόσο μερικές φορές υπάρχουν κάποιες εταιρείες που αγαπούν τόσο πολύ τα προϊόντα τους, που είναι πρόθυμες να θυσιάσουν κάποια έσοδα όχι για να τα διαφημίσουν στους καταναλωτές, αλλά για να τους αποτρέψουν από το να τα… αγοράσουν!

Η Asahi Shuzo, η ιαπωνική εταιρεία παραγωγής ποτών που βρίσκεται πίσω από το εξαιρετικά δημοφιλές προϊόν «Dassai», έχει κάνει ολοσέλιδη διαφήμιση στην πιο γνωστή εφημερίδα της χώρας, για να ζητήσει από τους καταναλωτές να μην πληρώνουν τόσα πολλά για χάρη της.

Η τιμή των αγαθών και των υπηρεσιών καθορίζεται στις ελεύθερες αγορές από τη ζήτηση. Το σάκε Dassai έχει γίνει ένα από τα καλύτερα εμπορικά brands της Ιαπωνίας και οι έμποροι λιανικής προσπαθούν να κερδίσουν όσο το δυνατόν περισσότερα χρήματα από αυτό. Ωστόσο, ο διευθυντής της Asahi Shuzo, Kazuhiro Sakurai, δεν είναι πολύ ικανοποιημένος με την τιμή του Dassai στα περισσότερα καταστήματα λιανικής πώλησης, οπότε αποφάσισε να πάρει θέση δίνοντας οδηγίες στους καταναλωτές να μην ξοδεύουν τόσα χρήματα για το Dassai. Ο διευθυντής της εταιρίας εξέφρασε αυτή την επιθυμία προς τους καταναλωτές χρησιμοποιώντας μια διαφήμιση ολόκληρης σελίδας στην εφημερίδα Yomiuri Shimbin που έγραφε: «Ένα αίτημα. Παρακαλώ μην πληρώνετε τόσα πολλά για χάρη μας«.

Perierga.gr - Εταιρία έκανε διαφήμιση για να μη αγοράζουν οι καταναλωτές το προϊόν της!

Ενώ θα ήταν κατανοητό οι καταναλωτές να είναι δυσαρεστημένοι με την σταθερά αυξανόμενη τιμή του Dassai, παραδόξως αυτό συμβαίνει με την εταιρία που το παράγει. Ο διευθυντής της εταιρίας πρότεινε ενδεικτικές τιμές λιανικής πώλησης που θα ήθελε να τηρούνται από τους πωλητές, αν και δεν γίνεται να τους εξαναγκάσει σε κάτι τέτοιο. Προκειμένου να προστατεύσει τους καταναλωτές, η εταιρεία συμπεριέλαβε στη διαφήμιση που κάνει στην εφημερίδα, έναν κατάλογο των τιμών που προτείνει η ίδια στους εμπόρους λιανικής πώλησης, για να καταλάβουν και οι καταναλωτές κατά πόσο οι τιμές αυτές ακολουθούνται.

Η εταιρεία εκτός από τις τιμές επισημαίνει και το ζήτημα της ποιότητας των προϊόντων. Η Asahi Shuzo διαθέτει τα προϊόντα της σε περιορισμένο αριθμό λιανοπωλητών. Ωστόσο, άλλοι πωλητές αγοράζουν το ποτό στη συνιστώμενη λιανική τιμή και στη συνέχεια προσθέτουν το κέρδος τους στην τιμή. Αλλά καθώς οι φιάλες περνούν περισσότερο χρόνο στην αλυσίδα διανομής, η γεύση του ποτού αλλοιώνεται. «Πάνω από όλα οι πελάτες πρέπει να είναι ευχαριστημένοι και για αυτό κάναμε τη συγκεκριμένη διαφήμιση για να ενημερώσουμε τους καταναλωτές για το πως έχει η κατάσταση», λέει ο Sakurai.

Perierga.gr - Εταιρία έκανε διαφήμιση για να μη αγοράζουν οι καταναλωτές το προϊόν της!

Η εταιρεία θα μπορούσε να επεκτείνει το επίσημο δίκτυο αντιπροσώπων της για να εξασφαλίσει ότι περισσότερα καταστήματα θα προσφέρουν το Dassai σε λογικές τιμές. Αλλά η συγκεκριμένη εταιρία πιστεύει ότι αυτή η τακτική δεν αποτελεί  βιώσιμη λύση. «Δεν ενδιαφέρομαι να πουλάω το Dassai σε εταιρείες που δεν αγαπούν το προϊόν και απλά κυνηγούν τα κέρδη που μπορεί αυτό να τους αποφέρει. Αυτό που πραγματικά θέλω είναι οι πελάτες να αγοράσουν το Dassai σε λογική τιμή«, λέει ο διευθυντής της εταιρείας.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Φονικός καύσωνας στην Ταϊλάνδη: 52 βαθμοί στην Μπανγκόκ - Τουλάχιστον 30 νεκροί
Ο Απρίλιος θεωρείται ο πιο ζεστός και ξηρός μήνας στην Ταϊλάνδη, αλλά φέτος ο καύσωνας επιδεινώθηκε από το Ελ Νίνιο
Φονικός καύσωνας στην Ταϊλάνδη: 52 βαθμοί στην Μπανγκόκ - Τουλάχιστον 30 νεκροί